نشان طلایی «هوش مصنوعی در روابط عمومی» برای ایرانسل

نشان طلایی «هوش مصنوعی در روابط عمومی» برای ایرانسل

یازدهمین دوره «جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران»، سه نشان ویژه «ستاره ملی ارتباطی مدیر ارشد» برای مدیرعامل ایرانسل و «ستاره طلایی روابط عمومی» و «ستاره ملی روابط عمومی» را به ایرانسل اعطا کرد. ایرانسل برای چهارمین سال متوالی در این جشنواره، مورد تقدیر و شایسته دریافت نشان های ویژه، قرار گرفت.

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری گیلی نت، بعدازظهر سه شنبه 8 خرداد 1403، به مناسبت هفته روابط عمومی، مراسم پایانی یازدهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران و آیین نکوداشت روز ملی روابط عمومی، با حضور دکتر اکبر نصراللهی عضو شورای اطلاع رسانی دولت، دکتر بابک نگهداری رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و حضور شماری از فعالان ارتباطی ایرانی و بین المللی و نیز قرایت پیام رییس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA)، در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما، با یک هفته تاخیر، برگزار شد.

در این مراسم، پیام خانم ناتاشا پاولوویچ بویا، رییس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) قرایت شد. در این پیام، رییس IPRA، با اشاره به اهمیت رویکرد «اعتماد در روابط عمومی»، این رویکرد را داری نقش کلیدی در دنیای معاصر خواند، چرا که اعتماد به روابط عمومی، تابعی از عملکرد اخلاقی روابط عمومی است و این توجه، نقش روابط عمومی را در اعتماد آفرینی، تقویت خواهد کرد.

در ادامه این پیام، تاکید شده است: رعایت دستورالعمل های اخلاقی IPRA و کاربرد آن توسط روابط عمومی ها در تقویت اعتماد، نقش اساسی دارد. همچنین رعایت دستورالعمل اعلام شده IPRA، در زمینه کاربرد هوش مصنوعی و نیز اجتناب از استفاده و انعکاس اطلاعات جعلی و نادرست، موضوعی است که دست اندرکاران روابط عمومی باید به آن تعهد داشته باشند.

سه نشان ویژه جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران برای ایرانسل

در این جشنواره، با عنایت به رای هیات داوران و با کسب بالاترین امتیازهای لازم از ارزیابی های تخصصی، نشان ویژه «ستاره ملی ارتباطی مدیر ارشد»، به دلیل نگاه و عملکرد حمایتی از حوزه ارتباطی زیر مجموعه و شخصیت برجسته ارتباطی، منش، روحیه تعاملی و نقش تعیین کننده در بهبود ارتباط با ذی نفعان و نگاه تعالی جویانه به حوزه ارتباطات روابط عمومی، رسانه و افکار عمومی، به دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا شد.

همچنین ایرانسل با عنایت به رای هیات داوران و به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه، به دلیل درخشش در عرصه های مختلف ارتباطی به ویژه روابط عمومی دیجیتال و کاربرد هوش مصنوعی، موفق شد لوح سپاس و نشان ویژه «ستاره طلایی روابط عمومی» ایران را دریافت کند. لوح سپاس و نشان ویژه «ستاره ملی روابط عمومی» ایران، سومین جایزه ایرانسل در یازدهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران بود که در این مراسم به روابط عمومی ایرانسل تعلق گرفت.

روابط عمومی ایرانسل همواره کوشیده است تا همزمان با تحقق اهداف ایرانسل به عنوان «اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران» و «نخستین ارایه دهنده 5G و رکورددار سرعت اینترنت در ایران»، ارتباط ایرانسل با افکار عمومی، پاسخگویی به رسانه ها و مدیریت ارتباط با ذی نفعان را بیش از پیش تقویت کند و اهداف ایرانسل در کمک به ایجاد زیست بوم اقتصاد دیجیتال را در بخش مسوولیت های حوزه ارتباطات و رسانه، محقق کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نشان طلایی «هوش مصنوعی در روابط عمومی» برای ایرانسل" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نشان طلایی «هوش مصنوعی در روابط عمومی» برای ایرانسل"، کلیک کنید.