امداد رسانی به دوشناور در آب‌های استان بوشهر

امداد رسانی به دوشناور در آب‌های استان بوشهر

گیلی نت/بوشهر معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: امدادرسانی موفق به دو خدمه شناورهای نفتی و خدماتی در آب‌های عسلویه و خارک انجام شد.

 مصطفی حاجی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار گیلی نت در توضیح این خبر اظهار کرد: در عملیات عملیات پیرو اعلام اضطرار شناور خدمات سکو حفاری متحرک به مرکز فرعی جست و جو و نجات دریایی عسلویه مبنی بر بیماری یک نفر از خدام، پس از هماهنگی‌های لازم شناور ناجی ۲۰ به منطقه اعزام شد.

وی بیان کرد: شناور ناجی پس از رسیدن به موقعیت و گرفتن بیمار به سمت مبدا حرکتی خود حرکت کرد و سپس با رسیدن به اسکه فرد بیمار را به آمبولانس مستقر در اسکله تحویل داد.

اداره دریایی کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر مشخص کرد: در دومین عملیات نیز پیرو اعلام اضطرار یک فروند نفتکش به مرکز فرعی جست و جو و نجات دریایی خارگ مبنی بر بیماری یک از خدمه، شناور ناجی ۹ به منطقه اعزام شد.

حاجی‌رضایی افزود: شناور ناجی پس از تحویل گرفتن فرد بیمار را به آمبولانس مستقر در اسکله مروارید جزیره خارگ تحویل داد.

پایان خبر گیلی نت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امداد رسانی به دوشناور در آب‌های استان بوشهر" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امداد رسانی به دوشناور در آب‌های استان بوشهر"، کلیک کنید.