انتقال ۴ مصدوم تصادف مسیر نجف – کربلا به خاک ایران از مرز چذابه

انتقال ۴ مصدوم تصادف مسیر نجف - کربلا به خاک ایران از مرز چذابه

گیلی نت/خوزستان فرمانده قرارگاه عملیاتی امداد و نجات هلال احمر در پایانه مرزی چذابه از انتقال چهار مصدوم تصادف یک دستگاه اتوبوس و تانکر حامل سوخت در مسیر نجف – کربلا به خاک ایران خبر داد.

یاسر ساعدی امروز (۲۶ مردادماه) در جمع خبرنگاران گفت: امروز پس از تماس با مرکز EOC مستقر در مرز چذابه مبنی بر وقوع حادثه تصادف یک دستگاه اتوبوس و تانکر حامل سوخت در مسیر نجف – کربلا، مقدمات تحویل حادثه دیدگان در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه انتقال مصدومان این تصادف از طریق مرز چذابه انجام شد، افزود: چهار دستگاه آمبولانس از نزدیکترین پایگاه‌های سیار جمعیت هلال احمر مستقر در پایانه مرزی چذابه به نقطه صفر اعزام و مصدومان از طرف عراقی تحویل گرفته شدند.

ساعدی گفت: مصدومان حادثه توسط اتوبوس آمبولانس جمعیت هلال احمر به پایانه مرزی منتقل و به نجاتگران مستقر در پایانه مرزی چذابه تحویل داده شدند.

وی افزود: پس از تحویل مصدومان توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر مستقر در پایانه مرزی چذابه ، اقدامات تریاژ و امداد بر بالین تمام مصدومان انجام شد و مصدومان ضمن دریافت خدمات درمانی در نقطه صفر مرزی توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر مستقر در پایانه مرزی چذابه، به اتوبوس امبولانس ۱۱۵ تحویل و برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی امداد و نجات شهید علی هاشمی هلال احمر در پایانه مرزی چذابه گفت: به زائران توصیه می‌شود در مسیر بازگشت از زیارت در ایام اربعین به دلیل طولانی بودن مسیر و خستگی راه و همچنین گرمای هوا، حتماً هر دو ساعت استراحت کنند و با خستگی و خواب‌آلودگی رانندگی نکنند تا شاهد وقوع حوادث برای زائران نباشیم.

پایان خبر گیلی نت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتقال ۴ مصدوم تصادف مسیر نجف – کربلا به خاک ایران از مرز چذابه" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتقال ۴ مصدوم تصادف مسیر نجف – کربلا به خاک ایران از مرز چذابه"، کلیک کنید.