اولین کارخانه شن و ماسه شهرداری خرم آباد راه اندازی می شود

اولین کارخانه شن و ماسه شهرداری خرم آباد راه اندازی می شود

به گزارش گیلی نت لرستان ، رییس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری خرم آباد برای اولین بار شهرداری خرم آباد صاحب کارخانه شن و ماسه اختصاصی میشود و تیرماه سال جاری کار احداث آن به اتمام میرسد.

رضا خدا مرادی در حاشیه بازدید از کارخانه در حال ساخت شن و ماسه شهرداری خرم آباد، اظهار کرد: این کارخانه توسط سازمان عمران شهرداری و با پیگیری شهردار خرم آباد و حمایت های اعضای شورای شهر در چند ماه اخیر در دستورکار قرار گرفت و با تلاش همکاران، تا به امروز از پیشرفت فیزیکی 50 درصدی برخوردار شده است.

وی افزود : در گام نخست مجوز بهره برداری معدن بطور کامل اخذ گردیده و متعاقبا خرید تجهیزات کارخانه هم انجام شده و احداث اولین کارخانه شن و ماسه شهرداری مرکز استان تا تیرماه امسال نهایی میشود.

رییس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری خرم آباد تصریح کرد: با اشاره به اینکه عایرغم افزایش چشمگیر تولید و پخش آسفالت در ماههای اخیر ، بیان کرد: با داشتن معدن کوهی و راه اندازی کارخانه شن و ماسه برای تامین مصالح مورد نیاز برای آسفالت، شهرداری خرم آباد قادر خواهد بود انقلابی در زمینه آسفالت معابر شهر ایجاد نماید.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اولین کارخانه شن و ماسه شهرداری خرم آباد راه اندازی می شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اولین کارخانه شن و ماسه شهرداری خرم آباد راه اندازی می شود"، کلیک کنید.