برسی دوربین بدون آینه سونی مدل Alpha a6700

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین بدون آینه سونی مدل Alpha a6700

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین بدون آینه سونی مدل Alpha a6700

مشاهده و خرید دوربین آلفا a6700

دوربین a6700 مانند سایر دوربین های سری a سونی مجهز به هوش مصنوعی است که امکانات جالبی را در اختیار کاربران مختلف به ویژه تولیدکنندگان محتوا قرار می دهد. این دوربین مجهز به سنسور 26 مگاسایت مای BSI Exmor R CMOS و پردازنده BIONZ XR است که امکان عکاسی با سرعت 11 فریم بر ثانیه و فیلمبرداری با وضوح 4K UHD را فراهم می کند که از ناحیه 6K سنسور نمونه برداری بیش از حد است. .

سنسور 26 مگاسایت مای Exmor R CMOS و پردازنده BIONZ XR

سیستم تصویربرداری پیشرفته a6700 مجهز به حسگر 26 مگاسایت مای APS-C Exmor R CMOS و پردازنده BIONZ XR است، ترکیبی که برای اولین بار در دوربین سینمایی Sony FX30 استفاده شد. استفاده از سنسور BSI در این دوربین دستیابی به وضوح بالا و طیف وسیعی از حساسیت های ISO را ممکن کرد. حساسیت ISO در این دوربین به صورت پیش فرض از 100 تا 32000 و در حالت تقویت شده از 50 تا 102400 قابل تنظیم است، با وجود محدوده دینامیکی 14 استاپ، عملکرد این دوربین در شرایط کم نور با کمترین نویز بسیار خوب است.

فیلم برداری با وضوح UHD 4K

  • به لطف وجود سنسور و پردازنده قدرتمند در دوربین a6700، قابلیت های حرفه ای سری دوربین های سینمایی سونی در این دوربین موجود است.
  • بازخوانی کامل سایت ما از ناحیه 6K دوربین امکان کیفیت خروجی بالاتر با نویز و پخش رنگ کمتر را فراهم می کند.
  • قابلیت ضبط با وضوح UHD 4K با سرعت 120 فریم در ثانیه و Full HD با سرعت 240 فریم بر ثانیه با نسبت سایت ما 1:1
  • فیلمبرداری 10 بیتی 4:2:2 در فرمت های XAVC HS و HAVC SI با نرخ بیت 600 مگابایت بر ثانیه
  • امکان ضبط بیش از 2 ساعت با وضوح 4K و 30 فریم بر ثانیه و ضبط تا 40 دقیقه با وضوح 4K و 60 فریم بر ثانیه وجود دارد.
  • در حالت های S&Q (Slow & Quick) امکان تنظیم سرعت فیلم برداری از 1 تا 120 فریم در وضوح 4K و از 1 تا 240 فریم در وضوح FHD وجود دارد.
  • پروفایل رنگی S-Cineton قادر به ثبت رنگ های واضح و دقیق است. این نمایه رنگی در دوربین‌های سینمایی نیز موجود است، بنابراین هنگام کار با دوربین‌های دیگر سونی که از این پروفایل رنگی پشتیبانی می‌کنند، می‌توان به تطابق رنگ دقیقی دست یافت.
  • پروفایل های S-Log3 و S-Gamut3 نیز در تنظیمات دوربین a6700 گنجانده شده است، وجود این پروفایل ها امکان دستیابی به محدوده دینامیکی 14 استاپ و هماهنگی تصویر خروجی این دوربین را با سایر دوربین های سونی فراهم می کند.
  • امکان استفاده از تنظیمات Creative Looks برای ایجاد حال و هوای خاص، عکاسی از آسمان، دریا و کاهش فرآیند ویرایش
  • امکان استفاده از LUT های سفارشی و نمایش حالت اعمال شده در منظره یاب، مانیتور دوربین یا خروجی HDMI

فوکوس خودکار با هوش مصنوعی و لرزشگیر تصویر

دوربین سونی a6700 مجهز به عملکردهای پیشرفته در فوکوس خودکار و سیستم تثبیت کننده تصویر است که امکان ثبت تصاویر بسیار روان و بدون لرزش را در تمامی شرایط فراهم می کند. سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز این دوربین دارای 759 نقطه در عکاسی و 495 نقطه در فیلم برداری است، لازم به ذکر است که این نقاط 93 درصد از سطح سنسور را پوشش می دهند. سیستم فوکوس خودکار این دوربین با کمک هوش مصنوعی، تشخیص و ردیابی کامل سوژه را تضمین می کند. از دیگر ویژگی های این سیستم فوکوس خودکار باید به عملکرد فوکوس تصویر 299 اشاره کرد. سیستم فوکوس این دوربین در شرایط نور کم نیز موثر است (EV-3.0) و دارای ویژگی هایی مانند جبران تنفس فوکوس، کمک AF، نقشه برداری فوکوس و پیک فوکوس است.

کادربندی برای وبلاگ با استفاده از هوش مصنوعی

در حین عکاسی، هوش مصنوعی به کار رفته در این دوربین این امکان را به کاربران می دهد که سوژه را شناسایی و ردیابی کنند. در این راستا دوربین می تواند با قرار دادن سوژه در بهترین قسمت کادر، تصویر را برش دهد. قابلیت تنظیم حساسیت و سرعت این قابلیت در اختیار کاربران قرار گرفته است.

تثبیت کننده تصویر

سیستم لرزشگیر 5 محوره این دوربین قادر است حتی کوچکترین حرکت سایت ما را جبران کند. در این قسمت هوش مصنوعی وظیفه هماهنگی بین لنز و دوربین را بر عهده دارد.

طراحی بدنه و اتصالات

  • معرفی صفحه جلویی سرعت و کنترل بالایی را در اختیار کاربران قرار داده است تا در شرایطی که نیاز به کار بسیار سریع دارند بهترین تصاویر را ثبت کنند.
  • امکان استفاده از پورت USB دوربین برای پخش آنلاین
  • امکان ارسال بدون معطلی تصاویر ضبط شده با دوربین به گوشی های هوشمند با استفاده از وای فای داخلی دوربین
  • امکان آپلود خروجی دوربین در فضای ابری
  • امکان استفاده از گوشی هوشمند به عنوان ریموت
  • امکان راه اندازی دوربین از طریق پورت USB برای استفاده طولانی مدت بدون شارژ
  • بدنه بادوام آلیاژی منیزیم این دوربین در برابر گرد و غبار و رطوبت مقاوم بوده و در شرایط آب و هوایی سخت قابل استفاده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین بدون آینه سونی مدل Alpha a6700" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین بدون آینه سونی مدل Alpha a6700"، کلیک کنید.