برسی دوربین بدون آینه سونی مدل Alpha a7R III

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین بدون آینه سونی مدل Alpha a7R III

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین بدون آینه سونی مدل Alpha a7R III

سونی a7R III

دوربین بدون آینه سونی Alpha a7R III گواه این است که یک دوربین می تواند ویژگی های سرعت، کیفیت و فیلم برداری حرفه ای را همزمان داشته باشد. تمام این ویژگی ها به لطف استفاده از سنسور فول فریم 42.4 مگاسایت مای Exmor R BSI CMOS و پردازشگر تصویر BIONZ X است که به این دوربین اجازه می دهد تا به طور مداوم با سرعت 10 فریم در ثانیه عکاسی کند، فوکوس خودکار دقیق و سریع و ردیابی سوژه بیش از حد. فریم های عریض می دهد سیستم فوکوس خودکار سریع هیبریدی به روز شده 399 نقطه تشخیص فاز و 425 نقطه تشخیص کنتراست را برای انجام فرآیند فوکوس به طور دقیق و کارآمد در همه شرایط نوری ترکیب می کند. پردازنده جدید نه تنها در فوکوس و سرعت کلی دوربین، بلکه در قسمت حساسیت نیز کارآمد بوده و دامنه حساسیت این دوربین را تا ISO 100-32000 افزایش داده است. البته این محدوده در حالت های خاصی تا ISO 50-102400 قابل افزایش است. قابلیت فیلم برداری این دوربین نیز بهبود یافته و اکنون با Super35 و 5K Oversampling کیفیت تصویر افزایش یافته است. این دوربین می تواند ویدیوهایی با وضوح UHD 4K ضبط کند. برای ثبت تصاویر واضح و بدون لرزش، a7r III مجهز به تثبیت کننده حسگر 5 محوری SteadyShot INSIDE است که لرزش دوربین را تا 5.5 استاپ خنثی می کند. این ویژگی نه تنها در هنگام عکاسی، بلکه هنگام عکاسی نیز بسیار کاربردی است.

این محصول نه تنها در قسمت فنی بلکه در طراحی بدنه نیز نسبت به نسل قبلی دچار تغییراتی شده است. این تغییرات شامل منظره یاب الکترونیکی Tru-Finder OLED با 3.69 میلیون نقطه و صفحه نمایش لمسی چرخشی 3 اینچی با 1.44 میلیون نقطه است. در نتیجه استفاده از دوربین و عکاسی از زوایای بالا و پایین راحت تر خواهد بود. این دوربین مجهز به دو اسلات کارت حافظه SD است و از باتری NP-FZ100 با ظرفیت بیشتر استفاده می کند. در نتیجه با هر بار شارژ کامل این باتری می توان تا 530 عکس را ثبت کرد. بدنه این دوربین از آلیاژ منیزیم ساخته شده و در برابر رطوبت و گرد و غبار مقاوم است. در نتیجه استفاده از آن در شرایط بد آب و هوایی آسان خواهد بود.

سنسور 42.4 مگاسایت مای Exmor R BSI CMOS و پردازشگر تصویر BIONZ X

ترکیب این سنسور با پردازشگر تصویر جدید، عکس ها و فیلم هایی با وضوح بالا با کمترین نویز و سرعت بهبود یافته ایجاد می کند. این سنسور مستقل از چیپست پردازنده طراحی شده و دارای پوشش ضد انعکاس است. با حذف فیلتر پایین گذر، نور بیشتری جذب شده و در نهایت جزئیات بیشتری ثبت می شود. لایه ای از سیم های مسی نیز انتقال داده ها را بهبود می بخشد تا تصاویر 14 بیتی 42.4 مگاسایت مای در ISO 100-32000 را امکان پذیر کند. این ویژگی ها امکان ضبط ویدیوی UHD 4K را با دامنه دینامیکی گسترده فراهم می کند. پردازنده BIONZ X، همراه با LSI پرسرعت، زمان پردازش را کاهش می دهد و محدوده دینامیکی 15 توقف در حساسیت کم ایجاد می کند که فوق العاده است.

ترکیب این دو قسمت در دوربین بدون آینه سونی Alpha a7R III امکان عکاسی پیاپی تا 10 فریم در ثانیه و تا 76 عکس متوالی را فراهم می کند. هر کدام از این تصاویر با فوکوس و نوردهی خودکار ثبت می شوند و استفاده از شاتر مکانیکی یا الکترونیکی هیچ تفاوتی در این مورد ندارد. عکاسی زنده مداوم تا 8 فریم در ثانیه نیز امکان پذیر است.

سیستم فوکوس خودکار هیبریدی سریع برای فوکوس خودکار

سیستم فوکوس 4 بعدی بهبود یافته است و اکنون 399 نقطه تشخیص فاز – که 68٪ از کادر را پوشش می دهد – به همراه 425 نقطه تشخیص کنتراست ترکیب می کند که عملکرد سریع و قابل اعتمادی را هنگام ردیابی اشیا ارائه می دهد. این سیستم اکنون دو برابر سریعتر از سیستم فوکوس خودکار استفاده شده در نسل قبلی دوربین a7R است. فوکوس در نور کم نیز تا -3 EV امکان پذیر است. با استفاده از مبدل های LE-EA3 یا LE-EA1 می توان از لنزهای A-mount نیز با سازگاری کامل با این دوربین استفاده کرد.

تثبیت کننده 5 محور SteadyShot INSIDE

در داخل دوربین بدون آینه سونی Alpha a7R III از تثبیت کننده سنسور سوئیچ با قابلیت خنثی سازی 5 نوع لرزش مختلف استفاده شده است. این تثبیت کننده لرزش ها را تا 5.5 استاپ از بین می برد و برای عکاسی دستی مناسب است. به این ترتیب با هر نوع لنزی، چه لرزشگیر داشته باشند و چه نداشته باشند، می توان تصاویر شارپ را ثبت کرد. هر 5 محور تثبیت کننده همیشه فعال هستند.

فیلمبرداری UHD 4K با فرمت XAVC S

امکان فیلمبرداری UHD 4K با نرخ فریم های مختلف تا 30 فریم در ثانیه وجود دارد. این تصاویر بر اساس فضای Super35mm ​​و وضوح موثر 5K ثبت شده و دیجیتالی شدن اطلاعات هر سایت ما به طور کامل و بی نقص انجام می شود. فیلمبرداری Full HD 1080p تا 120 فریم بر ثانیه نیز امکان پذیر است و فرمت ضبط XAVC S با سرعت 100 مگابیت بر ثانیه می باشد. عکاسی با سرعت 120 فریم در ثانیه برای ایجاد تصاویر اسلوموشن بسیار موثر است. خروجی HDMI فشرده نشده نیز برای ضبط با یک ضبط کننده خارجی با نرخ نمونه برداری 4:2:2 امکان پذیر است.

با استفاده از دوربین بدون آینه سونی Alpha a7R III می توانید تصاویری با وضوح 8 مگاسایت ما در حین فیلمبرداری 4K ضبط و ذخیره کنید.

طراحی بدنه و سایر ویژگی ها

منظره یاب الکترونیکی جدید Quad-VGA Tru-Finder تصاویری واضح و با کیفیت بالا تولید می کند. صفحه نمایش لمسی چرخان نیز تا 107 درجه به سمت بالا و 41 درجه به سمت پایین کج می شود تا عکاسی از زوایای مختلف را تسهیل کند.

شاسی منیزیمی دوربین بدون آینه سونی Alpha a7R III استحکام و دوام بالایی را همزمان با وزن سبک فراهم می کند. پایه لنز نیز تقویت شده است و قابلیت نگهداری لنزهای سنگین تری را دارد.

شاتر طول عمر بیشتری دارد و لرزش کمتری دارد. در نتیجه عمر آن تقریباً 500000 شات تخمین زده می شود.

بدنه این دوربین در برابر شرایط بد آب و هوایی، رطوبت و گرد و غبار مقاوم است.

این دوربین مانند سونی a9 از باتری NP-FZ100 استفاده می کند که تا 530 عکس با منظره یاب و 650 عکس با نمایشگر دوام می آورد.

دو اسلات کارت حافظه SD امکان دسته بندی جداگانه فایل های JPEG و RAW را فراهم می کند. در حالت دوم، دو کارت حافظه را می توان به گونه ای تنظیم کرد که با پر شدن یکی، کارت دوم اطلاعات را ذخیره کند. تنها یکی از این اسلات ها از استاندارد UHS-II پشتیبانی می کند.

پورت USB 3.1 Gen 1 Type-C به این دوربین اضافه شده است و همراه با پورت micro-USB امکان انتقال و اتصال سریعتر داده ها را فراهم می کند.

این محصول دارای ورودی میکروفون 3.5 میلی متری می باشد. برای اتصال میکروفون های حرفه ای تر از طریق XLR می توان از مبدل XLR-K2M سونی برای تامین برق فانتوم استفاده کرد. جک 3.5 میلی متری هدفون نیز برای نمایشگر صدا در نظر گرفته شده است.

این محصول مجهز به وای فای، بلوتوث و NFC است و می توان از آن برای کنترل دوربین و یا انتقال اطلاعات از آن از طریق نرم افزار مخصوص موبایل استفاده کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین بدون آینه سونی مدل Alpha a7R III" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین بدون آینه سونی مدل Alpha a7R III"، کلیک کنید.