برسی دوربین بدون آینه سونی مدل ZV-E1 به همراه لنز ۶۰-۲۸ میلی‌متری – رنگ مشکی

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین بدون آینه سونی مدل ZV-E1 به همراه لنز ۶۰-۲۸ میلی‌متری – رنگ مشکی

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین بدون آینه سونی مدل ZV-E1 به همراه لنز ۶۰-۲۸ میلی‌متری – رنگ مشکی

بررسی و خرید دوربین سونی ZV-E1

Sony ZV-E1 یک دوربین بدون آینه جمع‌وجور و در عین حال قدرتمند است که می‌تواند نتایج حرفه‌ای در عکاسی و فیلم‌برداری ارائه دهد. با این دوربین می توانید فیلم های با کیفیت سینمایی ضبط کنید و همچنین گزینه ای ایده آل برای استفاده در تولید محتوا، ضبط ویدیو، مصاحبه و عکاسی محصول است. این دوربین از سنسور 12 مگاسایت مای فول فریم Exmor R CMOS و پردازشگر تصویر BIONZ XR استفاده می کند و قابلیت دستیابی به تصویری ظریف و سینمایی را در یک دوربین کوچک فراهم می کند. قابلیت ضبط بوکه نرم و سینمایی، محدوده دینامیکی 15+ توقف، لرزشگیر 5 محوره، کادربندی خودکار با کمک هوش مصنوعی، دستیار فوکوس خودکار، روش های مختلف اتصال میکروفون، امکان پخش آنلاین از طریق کابل USB و رطوبت و مقاومت در برابر گرد و غبار این یکی از ویژگی های دیگر این دوربین است.

سنسور 12 مگاسایت مای Exmor R CMOS، پردازنده BIONZ XR و هوش مصنوعی

سنسور این دوربین 2.5 برابر بزرگتر از یک سنسور APS-C است که علاوه بر پردازشگر تصویر BIONIC XR، از پردازنده ی هوش مصنوعی (AI) نیز بهره می برد. با وجود این مشخصات فنی، دوربین Sony ZV-E1 قادر است محدوده حساسیت ISO 80-102400 و در حالت تقویت شده حداکثر حساسیت ISO 409600، محدوده دینامیکی مثبت 15 استاپ و بوکه بسیار سینمایی و ظریف را ارائه دهد.

فیلمبرداری

  • با این دوربین قادر خواهید بود با رزولوشن 4K با سرعت 120 فریم بر ثانیه و با رزولوشن Full HD با سرعت 240 فریم بر ثانیه فیلم برداری کنید. عکاسی با این سرعت های بالا حتی در هنگام عکاسی از سوژه هایی که با سرعت بالا در حال حرکت هستند، تصویری بسیار روان و دقیق ارائه می کرد.
  • طراحی این محفظه در تنظیم دما بسیار دقیق بوده و از گرم شدن بیش از حد جلوگیری می کند. با ZV-E1 می توانید تا 60 دقیقه با وضوح 4K و 60 فریم در ثانیه ضبط کنید. در رزولوشن های پایین تر، محدودیت زمانی خاصی برای عکاسی با این دوربین وجود ندارد.
  • حالت Cinematic Vlog این دوربین را می توان با فشار دادن دکمه ای از روی صفحه دوربین فعال کرد. تمام تنظیمات این حالت از جمله نسبت تصویر، نرخ فریم، حالت رنگ و فوکوس خودکار را می توان از طریق دکمه های روی صفحه دوربین تنظیم کرد.

کنترل رنگ پیشرفته

  • در این دوربین امکان استفاده از حالت رنگی S-Cineton وجود دارد که امکان ثبت رنگ های مختلف و رنگ پوست بسیار طبیعی را در تصاویر فراهم می کند. با استفاده از این حالت، رنگ های تولید شده توسط دوربین ZV-E1 با دوربین های a7S III، FX9، FX6 و دوربین های خط سینمای سونی مانند VENICE مطابقت خواهند داشت.
  • طیف گسترده ای از تنظیمات رنگ، گاما، سطح مشکی، سطح رنگ، زانو و بسیاری تنظیمات دیگر در این دوربین در اختیار کاربران قرار می گیرد. کاربران همچنین می توانند از حالت رنگی S-Log3/S-Gumut3.Cine Gamma ZV-E1 استفاده کنند. کاربران همچنین می توانند از LUT های سفارشی در این دوربین استفاده کنند.

سیستم فوکوس خودکار هیبریدی با سرعت بالا

سیستم فوکوس خودکار این دوربین دارای ویژگی های بسیاری از جمله قابلیت جلوگیری از تنفس فوکوس، امکان سفارشی سازی سرعت تغییر فوکوس از سوژه ای به سوژه دیگر و تنظیم حساسیت تغییر فوکوس می باشد. علاوه بر این، وجود ویژگی هایی مانند نقشه فوکوس و کمک فوکوس خودکار فوکوس سریع و دقیق را تضمین می کند.

پردازنده هوش مصنوعی

  • حالت تثبیت کننده تصویر هنگام عکاسی از سوژه متحرک در این دوربین از هوش مصنوعی برای تشخیص، ردیابی سوژه و کادربندی خودکار (با قابلیت شخصی سازی کادر) استفاده می کند. این دوربین همچنین دارای سوئیچ بوکه است که به شما امکان می دهد تار شدن قسمت های خارج از فوکوس کادر را تنظیم کنید.
  • تشخیص چهره چندگانه امکان شناسایی و ردیابی چندین شی در کادر را فراهم می کند. این عملکرد کادر را تثبیت می کند، سوژه ها را با دقت بیشتری دنبال می کند و آنها را در کادر نگه می دارد. این دوربین همچنین دارای حالت Product Showcase است که فوکوس سریع تری را برای عکس های محصول فراهم می کند.

لرزشگیر 5 محوره

دوربین ZV-E1 دارای نسل جدیدی از لرزشگیر اپتیکال است که هرگونه لرزش و لرزش ناخواسته دوربین را خنثی می کند. همچنین امکان فعال سازی حالت Optical Active در این دوربین وجود دارد که تاثیر بسیار موثری در از بین بردن اثر لرزش دوربین در هنگام راه رفتن دارد، در این حالت لرزشگیر الکترونیکی تصویر با سیستم اپتیکال ادغام شده و کارایی این سیستم را دارد. حتی هنگام استفاده از لنزهای طولانی یا حرکات شدید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین بدون آینه سونی مدل ZV-E1 به همراه لنز ۶۰-۲۸ میلی‌متری – رنگ مشکی" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین بدون آینه سونی مدل ZV-E1 به همراه لنز ۶۰-۲۸ میلی‌متری – رنگ مشکی"، کلیک کنید.