برسی دوربین بدون آینه سونی a7CR – رنگ نقره‌ای

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین بدون آینه سونی a7CR – رنگ نقره‌ای

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین بدون آینه سونی a7CR – رنگ نقره‌ای

بررسی و خرید دوربین سونی a7CR

a7CR یک دوربین فشرده و در عین حال قدرتمند برای استفاده روزمره است. این دوربین مجهز به پردازنده بسیار قدرتمند BIONZ XR و سنسور فول فریم ۶۱ مگاسایت مای است. از نظر این دوربین می توان گفت که سونی قابلیت های تصویربرداری حرفه ای را در بدنه ای بسیار جمع و جور جمع کرده است.

سنسور Exmor R CMOS 61 مگاسایت مای و پردازنده BIONZ XR

دوربین a7CR به سنسور 61 مگاسایت مای فول فریم Exmor R CMOS و پردازنده BIONZ XR مجهز شده است. استفاده از این سنسور و پردازنده باعث وضوح بالا، شفافیت عالی، نویز کم و محدوده دینامیکی گسترده 15 استاپ در این دوربین شده است. پردازنده BIONZ XR عکاسی پیاپی با سرعت 8 فریم در ثانیه با شاتر مکانیکی و 7 فریم در ثانیه با شاتر الکترونیکی با حداکثر وضوح و نوردهی فعال و فوکوس خودکار را امکان پذیر می کند. اگر با فرمت JPEG ضبط می‌کنید، می‌توانید هر بار که عکاسی پیاپی را شروع می‌کنید تا زمانی که 100 عکس ضبط شده است، به عکاسی ادامه دهید.

موتور پردازنده بهبود یافته

استفاده از پردازنده جدید BIONZ XR در این دوربین باعث افزایش 8 برابری سرعت دوربین نسبت به دوربین های نسل قبل، کیفیت تصویر بسیار بالا، حساسیت ISO گسترده و قابلیت استفاده از هوش مصنوعی در سیستم فوکوس خودکار شد. از دیگر پیشرفت های به دست آمده از استفاده از پردازنده جدید، باید به کاهش انحرافاتی مانند شاتر نورد و سایر انحرافاتی که هنگام عکاسی از اجسام متحرک رخ می دهد اشاره کرد.

در حالت Pixel Shift عکس بگیرید

حالت Pixel Shift به کاربران دوربین a7CR اجازه می دهد تا با وضوح بسیار بالاتر از 61 مگاسایت ما عکس بگیرند. در این حالت دوربین با استفاده از فناوری لرزشگیر Sensor Shift، 16 تصویر را ثبت کرده و با ترکیب آنها به وضوح بسیار بالای 240.8 مگاسایت ما دست می یابد. وضوح تصاویر ثبت شده در این حالت برابر با 19008 در 12672 سایت ما است. لازم به ذکر است که ادغام تصاویر ذکر شده توسط دوربین انجام نمی شود و در مرحله ویرایش قادر خواهید بود با ترکیب 16 تصویر ذکر شده یک عکس با وضوح بسیار بالا ایجاد کنید.

نوردهی و رنگ دقیق

دوربین a7CR با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی در طول عکاسی پرتره، مناطقی از کادر را که پوست سوژه در آن‌ها وجود دارد، شناسایی می‌کند تا آن نواحی نوردهی و دقت رنگ متعادل‌تری داشته باشند. این ویژگی حتی زمانی که سوژه نزدیک به منبع نور باشد یا زمانی که سوژه مستقیماً زیر نور خورشید باشد، به درستی عمل می کند. برای این منظور از سیستم یادگیری عمیق، حسگر نور مادون قرمز و تنظیم خودکار تعادل رنگ سفید استفاده می شود.

تثبیت کننده تصویر

سیستم لرزشگیر 5 محوره این دوربین می تواند اثر لرزش دوربین را در جهات مختلف تا 7 استاپ خنثی کند. همچنین چیپ مجهز به هوش مصنوعی در این دوربین باعث می شود لنز و دوربین از نظر نرم افزاری بهتر به هم متصل شوند. به این ترتیب هیچ تداخلی با سیستم تثبیت کننده این دوربین، حتی زمانی که از مبدل برای نصب لنز استفاده می کنید، وجود نخواهد داشت.

سیستم فوکوس خودکار جدید مجهز به هوش مصنوعی

  • با استفاده از یک پردازنده مجزا، قابلیت تشخیص و ردیابی سوژه سیستم فوکوس خودکار این دوربین بسیار بهبود یافته است. سیستم فوکوس خودکار این دوربین دارای 7 حالت برای عکاسی از سوژه های مختلف است که در ادامه به توضیح آن ها پرداخته ایم.
  • حالت انسانی: با تنظیم سیستم فوکوس بر روی این حالت، این سیستم شما را قادر می سازد تا با تشخیص و تنظیم فوکوس روی بدن و سر سوژه ها، پرتره های دقیق تری را ثبت کنید.
  • حالت های Animal، Bird و Animal/Bird این دوربین 40 درصد دقت بیشتری دارند و زمانی که سیستم فوکوس روی این حالت ها تنظیم شود، دوربین می تواند انواع حیوانات را شناسایی کند. در این حالت ها امکان تنظیم فوکوس روی چشم ها و تشخیص بدن و سر سوژه ها وجود دارد.
  • با استفاده از حالت‌های Car/Train و Airplane، دوربین می‌تواند روی جلوی قطار، دماغه هواپیما یا هر جسم سریع دیگری فوکوس کند.
  • حالت حشره قابلیت تنظیم خودکار فوکوس روی سر یا کل بدن حشرات را فراهم می کند.

سیستم فوکوس خودکار هیبریدی پیشرفته a7CR

  • سیستم فوکوس خودکار این دوربین دارای 693 نقطه تشخیص فاز است که 79 درصد از کل سطح سنسور و 100 درصد از قسمت APS-C سنسور را پوشش می دهد. این سیستم در شرایط نوری مختلف، حتی در شرایط کم نور تا -4 EV، عملکرد خوبی دارد. این سیستم در تمامی حالت های دوربین و فیلمبرداری قابل استفاده است.
  • ویژگی فوکوس دستی پیوسته (DMF) به شما امکان می دهد از طریق حلقه لنز فوکوس را از یک موضوع به سوژه دیگر تغییر دهید. با استفاده از این عملکرد، حتی زمانی که فوکوس خودکار فعال است، فوکوس به راحتی قابل تغییر است.
  • فوکوس وج در این دوربین امکان پذیر است، در این حالت می توانید تا 299 فریم عکس با نقاط فوکوس مختلف ضبط کنید و در مرحله ویرایش با ادغام آنها روی هم عکسی با عمق میدان بسیار زیاد داشته باشید. .

فیلمبرداری

  • همراه با دوربین a7CR می‌توانید با وضوح ۴K با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه با فرمت ۱۰ بیت ۴:۲:۲ و با فرمت XAVC SI فیلم‌برداری کنید. در این حالت، تصاویر را می توان با نرخ بیت حداکثر 600 مگابایت بر ثانیه ذخیره کرد. علاوه بر این در صورت استفاده از خروجی HDMI می توانید فیلم های 16 بیتی را با فرمت RAW ضبط کنید که در این صورت دقت رنگ و آزادی عمل بیشتری در مرحله ویرایش خواهید داشت.
  • اگر از کراپ Super 35 استفاده می کنید، خواندن تمامی سایت ما ها برای فیلم برداری 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه با این دوربین امکان پذیر است. همچنین می‌توانید از ناحیه 6.2K سنسور تصاویر بیش از حد نمونه برداری کنید که باعث افزایش وضوح و جزئیات می‌شود.
  • امکان ذخیره خروجی RAW با رزولوشن 4K و 60 فریم بر ثانیه به صورت همزمان با حافظه داخلی با وضوح 4K
  • هنگام عکاسی با وضوح Full HD، امکان استفاده از ۱۲۰ فریم در ثانیه برای دستیابی به ویدیوهای اسلوموشن ۴x و ۵ برابر و نمایش آنها با سرعت ۳۰ و ۲۴ فریم بر ثانیه وجود دارد.
  • پروفایل های رنگی S-Log3، S-Gamut3.Cine امکان به دست آوردن تصاویر با محدوده دینامیکی 15 مرحله ای را برای آزادی عمل بیشتر در ویرایش تصویر فراهم می کند. علاوه بر این، این حالت ها هماهنگی رنگ تصاویر با دوربین های سینمای سونی مانند VENICE را تضمین می کند.
  • امکان استفاده از LUT های سفارشی برای دقت بیشتر در این دوربین وجود دارد. این LUT ها را می توان روی مانیتور، منظره یاب یا خروجی HDMI نیز اعمال کرد.

توابع دیگر

  • امکان استفاده از پورت USB برای پخش آنلاین
  • پورت های 3.5 میلی متری هدفون و میکروفون برای نظارت و ضبط بهتر صدا

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین بدون آینه سونی a7CR – رنگ نقره‌ای" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین بدون آینه سونی a7CR – رنگ نقره‌ای"، کلیک کنید.