برسی دوربین بدون آینه سونی Alpha a7C رنگ مشکی همراه با لنز FE 28-60mm

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین بدون آینه سونی Alpha a7C رنگ مشکی همراه با لنز FE 28-60mm

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین بدون آینه سونی Alpha a7C رنگ مشکی همراه با لنز FE 28-60mm

معرفی Sony Alpha a7C

فشرده و کارآمد بهترین توصیفی است که می توان برای Sony Alpha a7C اعمال کرد. این دوربین به سنسور تصویر 24.2 مگاسایت مای فول فریم Exmor E BSI CMOS به همراه پردازنده تصویر BIONZ X و سیستم فوکوس خودکار هیبریدی قدرتمند مجهز شده است. بنابراین Alpha a7C هم در عکاسی و هم در فیلمبرداری حرفی برای گفتن خواهد داشت.

ترکیب سنسور و پردازشگر تصویر این دوربین محدوده دینامیکی 15 استاپ را به این دوربین داده است و به این دوربین توانایی فیلمبرداری UHD 4K، عکاسی پیاپی با سرعت 10 فریم در ثانیه و محدوده حساسیت ISO 50 تا 204800 را می دهد. فوکوس خودکار این دوربین دارای 693 نقطه فوکوس تشخیص فاز و 425 نقطه فوکوس با تشخیص کنتراست است که در کنار هم فوکوس سریع، دقیق و روان را برای Sony a7C ممکن می‌سازد. از دیگر قابلیت های فوکوس این دوربین می توان به فوکوس روی چشم و ردیابی و سایر قابلیت های فوکوس روی سوژه های متحرک اشاره کرد. برای افزایش هرچه بیشتر کیفیت خروجی این دوربین از یک استابلایزر 5 محوره در بدنه آن استفاده شده است که می تواند اثرات لرزش دست و دوربین را تا 5 استاپ خنثی کند.

در مقایسه با سایر دوربین های سری 7 سونی، Alpha a7C دارای طراحی شیک تر و ابعاد جمع و جورتر است، تقریباً مانند یک دوربین کامپکت. منظره یاب این دوربین یک پنل OLED با قطر 0.39 اینچ و وضوح 2.36 میلیون نقطه است و در کنار آن از صفحه نمایش لمسی 3 اینچی برای کارکرد دوربین استفاده شده است. از دیگر ویژگی های این دوربین می توان به وای فای، بلوتوث داخلی و قابلیت اتصال ریموت کنترل به آن اشاره کرد.

سنسور و پردازنده سونی آلفا a7C

سنسور 24.2 مگاسایت مای این دوربین از نوع Exmor R CMOS و دارای برش فول فریم است. در کنار این سنسور از پردازشگر تصویر BIONZ X استفاده شده است که به دوربین مذکور امکان عکس و فیلم برداری با وضوح بالا، نویز کم و سرعت مناسب را می دهد. ساختار سنسور تصویر این دوربین به گونه ای است که جذب نور بالایی دارد و می تواند جزئیات با کیفیت بسیار خوبی را ثبت کند. حساسیت ISO a7C را می توان در محدوده 100 تا 51200 تنظیم کرد که در حالت زوم از 50 تا 204800 خواهد رفت. همچنین فیلمبرداری این دوربین با رزولوشن 4K می باشد که در این حالت می توان از تمام سطح سنسور برای فیلم برداری استفاده کرد. همچنین استفاده از پردازنده BIONZ X دوربین، محدوده دینامیکی این دوربین را حتی در شرایط نوری نامساعد برابر با 15 استاپ می کند. سرعت عکاسی پیاپی این دوربین برابر با 10 فریم بر ثانیه است که در این صورت دستگاه می تواند 115 فریم را پشت سر هم ثبت کند.

فیلمبرداری UHD 4K با فرمت XAVC S

فیلمبرداری داخلی 4K سونی a7C با نرخ فریم های مختلف تا 30 فریم در ثانیه انجام می شود. در حالت Full HD سرعت فیلمبرداری این دوربین به 120 فریم بر ثانیه خواهد رسید و در هر دو رزولوشن فیلمبرداری با سرعت 100 مگابایت بر ثانیه با فرمت XAVC S و نرخ نمونه برداری هشت بیتی 4:2:0 انجام می شود. علاوه بر این، سرعت 120 فریم در ثانیه این دوربین با وضوح 1080p امکان ضبط ویدیوهای اسلوموشن 4x و 5x را فراهم می کند. سونی a7C علاوه بر فیلمبرداری داخلی می تواند از طریق درگاه HDMI به ضبط کننده های خارجی متصل شود که در این صورت می توانید ویدیوهای 4K را با فرمت 4:2:2 8 بیت ضبط کنید.

Sony a7C دارای ویژگی های مختلف تنظیم رنگ است و به کاربران اجازه می دهد گاما، سطح مشکی، سطح رنگ و غیره را تنظیم کنند. علاوه بر این، کاربران می توانند از همان محدوده رنگی S-Log2 استفاده کنند که در دوربین های سینمایی پیشرفته سونی وجود دارد و تا 1300٪ محدوده دینامیکی بیشتری نسبت به وسعت REC709 سنتی دارد، به خصوص برای پردازش پس از تولید. همچنین برای عکسبرداری HDR محدوده HLG در اختیار شما قرار می گیرد و علاوه بر برد S-Log2، محدوده S-Log3 نیز برای ضبط ویدیو با محدوده دینامیکی 14 مرحله ای و کنترل سایه بالا و تون های میانی در اختیار کاربر قرار می گیرد. تصویر

طراحی و بدنه

طراحی جمع و جور و سبک وزن، حدود 20 درصد کوچکتر و سبک تر از سایر دوربین های سری آلفا 7 سونی.

منظره یاب الکترونیکی با پنل OLED، قطر 0.39 اینچ، وضوح 2.36 میلیون نقطه و بزرگنمایی 0.59x با قابلیت ارائه تصویری روشن و شفاف با جزئیات بالا.

صفحه نمایش 3 اینچی با رزولوشن 921 سایت ما، پنل لمسی و قابلیت چرخاندن طرفین برای راحتی کاربر هنگام کادربندی از زوایای مختلف.

شاسی و بدنه منیزیمی با ساختار مقاوم در برابر رطوبت و گرد و غبار برای استفاده در شرایط مختلف آب و هوایی.

باتری NP-FZ100 با عمر تخمینی 740 عکس با استفاده از صفحه نمایش و 680 عکس با استفاده از منظره یاب (اعداد اعلام شده در شرایط ایده آل هستند)

تک اسلات برای کارت حافظه SD با پشتیبانی استاندارد UHS-II

پورت Type-C USB 3.2 Gen 1 برای اتصال سریع و مطمئن به اینترنت، این پورت همچنین می تواند برای اتصال دوربین به منابع تغذیه مانند پاور بانک استفاده شود. به این ترتیب می توانید از دوربین حتی زمانی که به منبع تغذیه متصل است استفاده کنید

ورودی میکروفون و خروجی هدفون

وای فای داخلی 2.4 گیگاهرتز، NFC و بلوتوث داخلی

سیستم فوکوس خودکار هیبریدی

همانطور که گفته شد، Sony a7C دارای یک سیستم فوکوس خودکار هیبریدی است که از 693 نقطه فوکوس تشخیص فاز و 425 نقطه فوکوس تشخیص کنتراست برای اطمینان از فوکوس سریع و دقیق در شرایط نوری مختلف تا -4EV استفاده می کند. این سیستم فوکوس خودکار را می توان در تمام موقعیت های عکاسی و عکاسی استفاده کرد. علاوه بر این، قابلیت قفل کردن روی اشیاء و ردیابی آنها را با استفاده از فناوری هوش مصنوعی دارد. حالت دیگر قابلیت ردیابی لمسی است که کاربر به دوربین دستور می دهد با لمس آن سوژه را ردیابی کند. تشخیص چشم هم برای انسان و هم برای حیوانات در دسترس خواهد بود.

تثبیت کننده داخلی 5 محوره

در بدنه این دوربین از لرزشگیر 5 محوره استفاده شده است که قادر است اثرات لرزش را تا 5 استاپ خنثی کند. این تثبیت کننده که با نام SteadyShot INSIDE شناخته می شود، قادر است اثرات ارتعاشات را در جهات مختلف خنثی کند و در دو حالت فیلمبرداری و عکاسی ثابت در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. علاوه بر این، این تثبیت کننده بدون توجه به نوع لنز مورد استفاده در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. حتی زمانی که لنز را با استفاده از آداپتور متصل می کنید، این سیستم به کار خود ادامه می دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین بدون آینه سونی Alpha a7C رنگ مشکی همراه با لنز FE 28-60mm" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین بدون آینه سونی Alpha a7C رنگ مشکی همراه با لنز FE 28-60mm"، کلیک کنید.