برسی دوربین بدون آینه فوجی فیلم مدل Fujifilm X-H2S

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین بدون آینه فوجی فیلم مدل Fujifilm X-H2S

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین بدون آینه فوجی فیلم مدل Fujifilm X-H2S

بررسی و خرید دوربین فوجی فیلم X-H2S

دوربین X-H2S یک دوربین هیبریدی با امکانات جالب در عکاسی و فیلم برداری است. این دوربین بدون آینه به سنسور پشته ای X-Trans جدید، سیستم فوکوس خودکار جدید با قابلیت ردیابی سوژه و قابلیت فیلمبرداری 6.2K مجهز شده است. در مجموع می توان X-H2S را دوربینی توصیف کرد که رابط کاربری بسیار آسان و شهودی، طراحی عالی، کیفیت تصویر عالی با قابلیت ضبط رنگ های زنده و سرعت بالا در عکاسی مداوم و فیلمبرداری را با هم ترکیب می کند.

سنسور BSI انباشته X-Trans 5

این محصول اولین دوربین سری X فوجی است که دارای سنسور پشته ای است. دوربین X-H2s دارای سنسور APS-C با رزولوشن 26.1 مگاسایت ما از نوع X-Trans Stacked BSI می باشد که وجود آن در این دوربین باعث سرعت خواندن بالا و عملکرد بهتر دوربین در شرایط نور کم نسبت به قبل از نسخه های دوربین های فوجی این سنسور مجهز به فیلترهای منحصر به فردی است که پدیده موآر را به حداقل می رساند و به رنگ های طبیعی در تصاویر دست می یابد. طراحی BSI این سنسور همچنین باعث کاهش نویز، بهبود تونالیته و وضوح و در نهایت چیدمان آن باعث کاهش حرکت شاتر و سایر انحرافات حرکتی شده و این دوربین را برای عکاسی مداوم و فیلمبرداری با سرعت بالا مناسب می کند.

پردازنده X 5

وجود X-Processor 5 که قابلیت پردازش 64 بیتی را دارد، سرعتی 3 برابر بیشتر از دوربین X-T4 را هم در عکسبرداری و هم در فیلمبرداری برای کاربر فراهم می کرد. این پردازنده قابلیت استفاده از رزولوشن بالای 6.2K و همچنین امکان فیلمبرداری با سرعت 240 فریم بر ثانیه با رزولوشن FHD را در این دوربین فراهم می کند.

وجود این پردازنده پرسرعت در عکاسی امکان عکاسی از اجسامی را که با سرعت بالا حرکت می کنند را ممکن کرد. هنگام کار با شاتر الکترونیکی می توانید با این دوربین با سرعت بسیار بالای 40 فریم بر ثانیه عکس بگیرید. همچنین لازم به ذکر است که در این حالت حافظه بافر برابر با 140 عکس بدون فشرده سازی در فرمت RAW می باشد. همراه با شاتر مکانیکی این دوربین می توانید با سرعت 15 فریم بر ثانیه به صورت پیوسته عکاسی کنید که در این صورت حافظه بافر برابر با 1000 عکس با فرمت Raw است.

این دوربین مجهز به سیستم پیشرفته فوکوس خودکار هوش مصنوعی است که به لطف وجود این سیستم، محدوده دینامیکی 14 استاپ و طیف وسیعی از حساسیت ISO از 160 تا 12800 را در اختیار کاربران قرار می دهد.

فیلمبرداری داخلی در حالت های 4K 120p و 6.2K 30p

به لطف عملکردهای پیشرفته در فیلمبرداری، دوربین X-H2s به درستی در گروه دوربین های هیبریدی قرار می گیرد و عملکرد بسیار خوبی در عکاسی و فیلم برداری ثابت ارائه می دهد. قابلیت فیلم برداری داخلی در حالت های DCI/UHD 4K با حداکثر سرعت 120 فریم بر ثانیه، فیلمبرداری Full HD با حداکثر سرعت 240 فریم در ثانیه و فیلمبرداری 3:2 6.2K با استفاده از کل سطح سنسور، که برای پروژه های آنامورفیک مناسب است، در آن نیز موجود است. استفاده از کدک های مختلف از جمله H.265 و سه حالت ProRes: حالت بیت ریت بالا 422 HQ، حالت استاندارد 422 و حالت فشرده تر معروف به 422 LT در این دوربین. علاوه بر این با این دوربین می توانید تا 90 دقیقه در تمامی بیت ریت ها و رزولوشن ها ضبط کنید.

فیلم خام خارجی

این دوربین دارای یک پورت HDMI با اندازه کامل است که با اتصال یک مانیتور سازگار می توان با این دوربین فیلم Raw را ضبط کرد. همچنین با این روش دو فرمت ProRes RAW و Blackmagic RAW برای ذخیره سازی کاربران در دسترس خواهد بود. علاوه بر این، پروفایل های F-Log یا F-Log 2 را می توان در تمامی رزولوشن ها حتی رزولوشن 6.2K با استفاده از کل سطح سنسور استفاده کرد.

فوکوس خودکار هیبریدی با هوش مصنوعی

در نتیجه بهبود پردازش، سیستم فوکوس خودکار این دوربین نیز تغییر کرده و عملکرد بسیار سریعتر و هوشمندتری دارد. این سیستم فوکوس خودکار هیبریدی از 425 نقطه تشخیص فاز استفاده می کند. حساسیت فوکوس خودکار این دوربین به شرایط نوری -7 EV نیز پاسخ می دهد، یعنی در نور بسیار کم به درستی کار می کند. علاوه بر این وجود یادگیری ماشینی با الگوریتم های هوش مصنوعی امکان شناسایی و ردیابی خودکار اجسام مختلف در این دوربین را فراهم کرد. در مقایسه با سیستم های فوکوس قبلی، فوکوس خودکار استفاده شده در دوربین X-H2s در تشخیص چشم دقیق تر است. لازم به ذکر است که سیستم فوکوس خودکار این دوربین می تواند انواع بیشتری از اجسام از جمله اتومبیل، هواپیما، قطار، موتور سیکلت، پرنده، اسب، سگ، گربه و سایر اشیاء را تشخیص دهد.

سیستم لرزشگیر داخلی تصویر

یک سیستم لرزشگیر 5 محوره در دوربین X-H2s گنجانده شده است که می تواند لرزش ناخواسته دوربین را تا 7 استاپ مهار کند. این سیستم با لنزهای سری X مجهز به لرزشگیر تصویر نیز سازگار است که به لطف آن می توان از سرعت های پایین شاتر به راحتی استفاده کرد و دوربین را در شرایط نوری سخت استفاده کرد. هنگام عکاسی با این دوربین دستی، برای جلوه بیشتر و نتیجه بهتر می توانید از تثبیت کننده دیجیتال نیز استفاده کنید.

طراحی بدنه

منظره یاب الکترونیکی بزرگ OLED با وضوح 5.76 میلیون نقطه و بزرگنمایی 0.8 برابر این دوربین دید بسیار واضحی در سطح چشم دارد.

صفحه نمایش 3 اینچی 1.62 میلیون نقطه در پشت با رابط لمسی استفاده از این دوربین را بسیار آسان می کند. علاوه بر این، این صفحه نمایش می تواند به سمت بالا، پایین و کنار دوربین خم شود و همچنین برای محافظت بیشتر از صفحه نمایش به بدنه دوربین نزدیک شود.

در صفحه نمایش 1.28 اینچی تک رنگ در بالای دوربین، می توانید تنظیمات دوربین را با سرعت بیشتری مشاهده کنید.

باتری NP-W235 استفاده شده در این دوربین قدرت مورد نیاز دوربین را برای حداکثر ۷۲۰ عکس با استفاده از منظره یاب الکترونیکی در حالت اقتصادی و ۵۸۰ عکس در حالت عادی تامین می کند.

مخابرات

پورت HDMI نوع A برای خروجی ویدیو و ضبط به ضبط کننده یا مانیتور خارجی

پورت USB 3.2 Gen 2 Type-C برای اتصال به اینترنت، انتقال داده و شارژ دوربین

پورت 3.5 میلی متری هدفون و میکروفون برای ضبط بهتر صدا

پورت کامپیوتر برای همگام سازی فلش

پورت 2.5 میلی متری برای اتصال ریموت کنترل سیمی

اتصال بی سیم Wi-Fi و بلوتوث برای انتقال داده یا کنترل از راه دور دوربین

حالت های شبیه ساز دوربین فیلم

وجود حالت های شبیه ساز دوربین های فیلم، امکان بازتولید تصاویر با حال و هوای فیلم های فوجی فیلم را فراهم کرد. این حالت ها عبارتند از Provia، Velvia، Astia، Classic Chrome، Classic Neg.، Nostalgic Neg.، Pro Neg. سلام پرو نگ. استاندارد، Eterna، Eterna Bleach Bypass، Acros، Monochrome و Sepia.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین بدون آینه فوجی فیلم مدل Fujifilm X-H2S" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین بدون آینه فوجی فیلم مدل Fujifilm X-H2S"، کلیک کنید.