برسی دوربین بدون آینه فوجی فیلم مدل FUJIFILM X-T30 II به همراه لنز 45-15 میلی‌متری رنگ نقره‌ای

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین بدون آینه فوجی فیلم مدل FUJIFILM X-T30 II به همراه لنز 45-15 میلی‌متری رنگ نقره‌ای

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین بدون آینه فوجی فیلم مدل FUJIFILM X-T30 II به همراه لنز 45-15 میلی‌متری رنگ نقره‌ای

دوربین بدون آینه X-T30 II ساخت FUJIFILM می تواند عکس ها و فیلم های با کیفیت عالی بگیرد و یک دوربین کامپکت با طراحی بسیار کاربردی است. این دوربین به لطف وجود سنسور جدید در ضبط عکس های با وضوح بالا و فیلم ۴K موثر است و سیستم فوکوس خودکار این دوربین نیز سریع و دقیق است. سنسور 26.1 مگاسایت مای با فرمت APS-C X-Trans CMOS 4 با طراحی نوردهی پشتی خود می تواند تصاویر با کیفیت بسیار بالایی را در طیف وسیع ISO و همچنین با استفاده از این دوربین فوکوس خودکار با تشخیص فاز 100٪ 425 نقطه ضبط کند. علاوه بر این، سیستم فوکوس خودکار این محصول عملکرد بسیار سریعی دارد و دارای عملکرد ردیابی سوژه است که می تواند صورت و چشمان سوژه انتخابی را به خوبی ردیابی کند. تکمیل قابلیت های عکاسی و فوکوس این دوربین، وجود X-Processor 4 است که دارای چهار پردازنده برای پردازش سریع تصویر و همچنین عکاسی پیاپی تا 8 فریم بر ثانیه با شاتر مکانیکی، عکاسی 30 فریم بر ثانیه است. با نسبت برش 1.25 برابر با شاتر الکترونیکی و همچنین فیلمبرداری DCI/UHD 4K30.

این دوربین با رنگ نقره ای خود ظاهری کلاسیک با المان های زیبایی شناسی سایر دوربین های سری X فوجی فیلم دارد. علاوه بر این، دکمه های کنترلی برجسته و منظره یاب الکترونیکی OLED با وضوح بسیار بالا با وضوح 2.36 میلیون نقطه از دیگر ویژگی های حرفه ای این دوربین است. صفحه نمایش لمسی 3 اینچی پشت این دوربین با رزولوشن 1.04 میلیون نقطه نیز برای نمای زنده قاب در هنگام عکاسی بسیار خوب عمل می کند. علاوه بر این، دوربین X-T30 II دارای بلوتوث و سیستم اشتراک گذاری تصویر بی سیم داخلی و همچنین کنترل از راه دور دوربین است.

سنسور 26.1 مگاسایت مای APS-C X-Trans BSI CMOS 4 و X-processor 4

دوربین X-T30 II دارای سنسور 26.1 مگاسایت مای با فرمت APS-C Trans CMOS 4 است که همچنین از طراحی BSI بهره می برد که بازتولید رنگ صاف، عملکرد بهتر در نور کم و کمترین ISO در این دوربین در حالت Unexpanded است. 160. حسگر X-Trans در این دوربین از جذب تصادفی سایت ما و در نتیجه کیفیت و وضوح بالا به دلیل حذف فیلتر پایین گذر استفاده می کند. در مقایسه با الگوهای سایت مای سنسورهای دیگر، این سنسور از نزدیک ماهیت فیلم قدیمی را تقلید می کند و این منجر به ثبت ظرافت های تغییر رنگ و همچنین کاهش پدیده موآر شده است.

طراحی این سنسور همچنین شامل سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز گسترده است که توانایی نظارت بر 425 نقطه انتخابی را دارد و این نقاط تقریباً تمام سطح سنسور را پوشش می دهد. سیستم فوکوس خودکار این دوربین در شرایط کم نور بسیار سریع است. تکمیل قابلیت های عکاسی و فوکوس این دوربین وجود پردازنده به روز شده X-Processor 4 است که عملکرد فوکوس خودکار و ردیابی سوژه سریع تری نسبت به پردازنده های نسل قبلی این دوربین ها و همچنین تشخیص چهره و چشم برای فوکوس خودکار دارد. دوربین در حالت AF-C است و از فیلمبرداری نیز پشتیبانی می کند.

X-Processor 4 از چهار پردازنده پردازش تصویر و عملکرد فوکوس خودکار فوق سریع خود استفاده می کند. عکاسی پیاپی سریع تا 8 فریم در ثانیه با استفاده از شاتر مکانیکی یا 30 فریم در ثانیه با استفاده از شاتر الکترونیکی با برش 1.25 برابری، قابلیت عکاسی با وضوح UHD 4K30 به همراه تنظیمات پیش فرض F-Log نیز در این دوربین موجود است.

قابلیت ضبط با رزولوشن UHD و DCI 4K

این دوربین علاوه بر داشتن قابلیت های عکاسی بسیار، قابلیت فیلم برداری زیادی نیز دارد که از جمله آن ها می توان به فیلم برداری UHD 4K30 تا سرعت 200 مگابایت در ثانیه اشاره کرد. همچنین قابلیت ضبط همزمان داخلی و خارجی در این دوربین وجود دارد. فیلم برداری در حالت های DCI 4K30 و Full HD 1080p120 نیز امکان پذیر است و با روش های فشرده سازی MPEG-4 AVC/H.264 یا HEVC/H.265 می توان فایل های ویدئویی را ضبط کرد. همچنین هنگام عکاسی با رزولوشن 4K، به لطف عملکرد عالی پردازنده با حضور چهار پردازنده، سرعت خواندن بالایی را در هنگام فیلمبرداری با وضوح 4K فراهم می کند و همچنین از بروز پدیده کرکره غلتشی هنگام عکاسی از اجسام متحرک جلوگیری می کند. کیفیت بالایی بدست خواهد آمد

X-T30 همچنین دارای تنظیمات گامای F-Log است که یک تصویر صاف را برای ویرایش فراهم می کند. این تنظیمات می توانند بالاترین محدوده دینامیکی را در صحنه ها و عکس های با شرایط سخت فراهم کنند و به لطف این تنظیمات می توانید میزان سایه ها، شدت رنگ و وضوح تصویر را به بهترین شکل ممکن تنظیم کنید. هنگام کار در حالت F-Log، کاهش نویز جدید موجود در این دوربین با الگوریتم های خود در فیلمبرداری 4K، نویز تصویر را کاهش می دهد و همچنین حداقل حساسیت را به ISO 640 متناسب با شرایط مختلف کاهش می دهد.

فوکوس خودکار بهبود یافته

X-Processor 4 همراه با پردازنده چهار هسته ای خود فوکوس خودکار سریع و دقیق را تضمین می کند و فرآیند فوکوس خودکار برای همه سوژه هایی که از این دوربین استفاده می کنند فقط 0.02 ثانیه طول می کشد. اما تغییرات و پیشرفت های عظیم این پردازنده در تعقیب اجسام متحرک است که هم در هنگام عکس برداری و هم در هنگام فیلم برداری در حالت 4K/30p قابلیت های زیادی را به این دوربین اضافه کرده است. عملکرد فوکوس در شرایط کم نور نیز بسیار بهتر از مدل اصلی این دوربین شده و به مقدار -7EV رسیده است. فوکوس خودکار تشخیص فاز 425 نقطه ای این محصول نیز با تشخیص چهره و چشم و تنظیمات جدید انتخاب چهره در کل فریم به خوبی کار می کند.

طراحی بدنه

منظره یاب الکترونیکی OLED 2.36 میلیون نقطه ای با بزرگنمایی 0.62 برابر، سرعت بازسازی بسیار سریع، دید با زاویه باز و دیوپتر قابل تنظیم، دید روشن و واضحی را در سطح دید طبیعی در اختیار کاربر قرار می دهد. علاوه بر این، حالت Sports Finder را می توان با استفاده از منظره یاب این دوربین فعال کرد و به شما این امکان را می دهد تا با برش 16.6 مگاسایت مای از سطح سنسور، بیرون قاب را ببینید.

این دوربین علاوه بر منظره یاب الکترونیکی، دارای صفحه نمایش لمسی 3 اینچی با وضوح 1.04 نقطه نیز می باشد تا در هنگام عکاسی، بررسی تصاویر گرفته شده و تغییر تنظیمات، دید زنده بصری را در اختیار کاربر قرار دهد. به علاوه این صفحه نمایش در دو جهت قابل تنظیم است تا در شرایط نوری و دید متفاوت افقی و عمودی موثر باشد.

در بالای دوربین تنظیمات و اهرم هایی برای تنظیم سریع و بصری نوردهی وجود دارد. این تنظیمات شامل یک تنظیم سرعت شاتر است که به کاربر اجازه می دهد مستقیماً سرعت شاتر را تنظیم کند، دکمه های دیجیتالی که به کاربر اجازه می دهد نوردهی را در شرایط مختلف از 3 تا منفی 3 EV و با فواصل توقف 1/3 که حتی این بازه را نیز می تواند جبران کند. Extended همچنین دارای محدوده 5 تا منفی 5 است.

دکمه های جلو و پشت دوربین قابل فشار هستند و به شما امکان می دهند تنظیمات مختلف را به راحتی تنظیم کنید.

اهرم فوکوس اختصاصی تغییر فوکوس سریع، بصری و آسان را برای تنظیم فوکوس در نقاط انتخاب شده فراهم می کند.

بلوتوث نسخه 4.2 این دوربین این امکان را به کاربر می دهد تا تصاویر را با تلفن همراه و سایر دستگاه ها به اشتراک بگذارد و همچنین دوربین را از راه دور کند و آن را از راه دور کنترل کند.

18 حالت مختلف شبیه ساز فیلم و افکت دانه وجود دارد

فوجی فیلم با بهره گیری از سابقه طولانی خود در ساخت فیلم برای دوربین های قدیمی، حالت های مختلفی را در زمینه شبیه سازی فیلم های مختلف در این دوربین قرار داده است. این حالت ها به تصاویر حس و حال انواع مختلف فیلم های کلاسیک این شرکت را می دهند، از جمله: حالت Eterna که حس سینمایی فیلم ها را با رنگ ها و سایه های غنی به تصاویر اضافه می کند، حالت Acros که تصاویری با تن رنگی صاف، سیاهی عمیق و … ایجاد می کند. همچنین جزئیات بالایی را ثبت می کند، حالت کلاسیک کروم که رنگ های بسیار عمیق را در تصویر ثبت می کند. بسیاری از حالت های دیگر برای عکاسی تک رنگ و رنگی در این دوربین وجود دارد. علاوه بر شبیه سازی فیلم های خاص این شرکت، در تنظیمات این دوربین حالت Grain Effect نیز وجود دارد که با افزودن بافتی که در عکس های دوربین های فیلم قدیمی وجود داشت، حس تصاویر این دوربین ها را القا می کند. مخصوصا وقتی عکس ها را چاپ می کنیم

بلوتوث نسخه 4.2 و اشتراک گذاری Wi-Fi

می توانید از بلوتوث و وای فای این دوربین و برنامه FUJIFILM Camera Remote برای ارسال تصاویر به دوستان و خانواده و همچنین به اشتراک گذاری آنها در صفحات مجازی استفاده کنید. همچنین می توانید به راحتی عکس های مورد علاقه خود را با استفاده از تمام چاپگرهای گوشی های هوشمند که از FUJIFILM INSTAX پشتیبانی می کنند چاپ کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین بدون آینه فوجی فیلم مدل FUJIFILM X-T30 II به همراه لنز 45-15 میلی‌متری رنگ نقره‌ای" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین بدون آینه فوجی فیلم مدل FUJIFILM X-T30 II به همراه لنز 45-15 میلی‌متری رنگ نقره‌ای"، کلیک کنید.