برسی دوربین بدون آینه فوجی فیلم مدل Fujifilm X-T4 به همراه لنز ۸۰-۱۶ میلی‌متری – رنگ مشکی

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین بدون آینه فوجی فیلم مدل Fujifilm X-T4 به همراه لنز ۸۰-۱۶ میلی‌متری – رنگ مشکی

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین بدون آینه فوجی فیلم مدل Fujifilm X-T4 به همراه لنز ۸۰-۱۶ میلی‌متری – رنگ مشکی

دوربین فوجی فیلم X-T4 را مشاهده و خریداری کنید

فوجی فیلم X-T4 یک دوربین بدون آینه قدرتمند و همه کاره است که هم در عکاسی و هم در فیلمبرداری حرف های زیادی برای گفتن دارد. سنسور 26.1 مگاسایت مای به کار رفته در این دوربین دارای بریدگی APS-C و از نوع X-trans CMOS 4 است. فوجی XT4 قادر به ضبط ویدیویی با کیفیت بالا است و از ویدیوهای DCI/UHD 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند. همچنین می تواند با رزولوشن Full HD و سرعت 240 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند که قابلیت فیلمبرداری اسلوموشن را برای آن فراهم کرده است. حساسیت ISO این محصول از 160 تا 12800 قابل تنظیم است و در حالت عکاسی پیاپی، این دوربین می تواند با استفاده از شاتر مکانیکی با سرعت 15 فریم بر ثانیه عکاسی کند.

طراحی سنسور BSI این دوربین باعث شده تا نویز کمتری داشته باشد و وضوح تصویر کلی آن بیشتر باشد. استفاده از پردازشگر تصویر X-Processor 4 در کنار این سنسور نیز عملکرد دوربین را سریع و پاسخگوی بالایی دارد. طراحی حسگر دوربین نیز از سیستم فوکوس خودکار هیبریدی استفاده می کند که از 425 نقطه فوکوس برای تشخیص فاز و تشخیص کنتراست استفاده می کند. این سیستم فوکوس سریع و دقیق را برای دوربین تضمین می کرد. علاوه بر این، تثبیت کننده داخلی سنسور تغییر سنسور دوربین قادر است نوردهی را تا 6.5 استاپ جبران کند و اثرات لرزش تصویر را از بین ببرد. این تثبیت کننده تقریباً با هر لنزی سازگار است و می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

جدا از سنسور و پردازنده دوربین، یکی از دلایل اصلی محبوبیت دوربین فوجی فیلم X-T4 طراحی فوق العاده بدنه آن است. این طراحی علاوه بر زیبایی، کنترل و چسبندگی بسیار خوبی را نیز برای دوربین فراهم می کند. منظره یاب این دوربین الکترونیکی است و دارای پنل OLED 3.69 میلیون نقطه ای است که سرعت پخش آن 100 فریم بر ثانیه است. به همین دلیل، به خصوص هنگام عکاسی از سوژه های متحرک، عملکرد بسیار خوبی دارد. علاوه بر این، در پشت دوربین از صفحه نمایش لمسی 3 اینچی با وضوح 1.62 میلیون نقطه استفاده شده که قابلیت چرخش در تمام جهات را دارد. بنابراین برای کادربندی در زوایا و شرایط مختلف مشکلی برای کاربران وجود نخواهد داشت. در بخش ذخیره سازی X-T4، 2 پورت SD وجود دارد که از استاندارد UHS-II نیز پشتیبانی می کند و به کاربر اجازه می دهد اطلاعات را با سرعت بالا ذخیره کند. باتری این دوربین از نوع NP-W235 است که در شرایط ایده آل می تواند تا 600 شات از توان دستگاه با یک بار شارژ ارائه دهد. همچنین در قسمت ارتباط از وای فای و بلوتوث داخلی برای این دوربین استفاده شده است. ساختار بدنه دوربین ظاهراً محکم و یکپارچه است و کیفیت ساخت بالایی دارد. همچنین در برابر رطوبت و گرد و غبار مقاوم است، بنابراین می توانید با خیال راحت از دوربین در شرایط مختلف استفاده کنید.

سنسور 26.1 مگاسایت مای APS-C X-Trans BSI CMOS 4 و پردازشگر تصویر X-Processor 4

طراحی سنسور این دوربین به گونه ای ساخته شده است که علاوه بر عکاسی، برای فیلم برداری نیز مناسب باشد. سنسور تصویر 26.1 مگاسایت مای این دوربین X-Trans CMOS 4 است و ساختاری با نور پشت دارد که رنگ ها را به خوبی بازتولید می کند و در شرایط کم نور عملکرد خوبی دارد. حساسیت ISO این سنسور در بازه 160-12800 قابل تنظیم است و همچنین دارای فیلتر پایین گذر است.

فوکوس خودکار X-T4 تشخیص فاز است و دارای 425 نقطه فوکوس قابل انتخاب است که تقریباً تمام سطح سنسور را پوشش می دهد. این سیستم عملکرد انفجاری و دقیقی دارد و می‌تواند حتی در شرایط کم نور تا -6 EV با قدرت کار کند. تکمیل کننده قابلیت های این دوربین، پردازشگر تصویر X-Processor 4 است که دارای یک پردازنده چهار هسته ای برای افزایش سرعت دوربین است. این پردازنده باعث می شود دوربین سریع و روان کار کند و به خوبی بتواند نیازهای کاربر را برطرف کند. ترکیب

ترکیب سنسور و پردازنده به دوربین برتر این امکان را می‌دهد که بتواند با استفاده از شاتر مکانیکی با سرعت 15 فریم در ثانیه به طور پیوسته عکاسی کند. این سرعت در هنگام استفاده از شاتر الکترونیکی به 20 فریم در ثانیه و در صورت ترکیب شاتر الکترونیکی و کراپ 1.25 برابر به 30 فریم در ثانیه خواهد رسید.

تثبیت کننده داخلی

فوجی X-T4 مجهز به سیستم تثبیت سنسور تعویض دنده داخلی است که می تواند اثرات لرزش دوربین را تا 6.5 استاپ خنثی کند. این تثبیت کننده قابلیت تعامل با تثبیت کننده نوری اکثر لنزهای سری X فوجی فیلم را دارد. حتی مدل های بدون لرزش. استفاده از تثبیت کننده به کاربر این امکان را می دهد که در شرایط نوری ضعیف از سرعت شاتر کندتر استفاده کند. علاوه بر این، تثبیت کننده دیجیتال 4 محوره را می توان در حالت فیلم برداری برای ضبط فیلم های واضح و روان استفاده کرد. به این ترتیب کاربر می تواند از دوربینی که در دست دارد استفاده کند.

فیلمبرداری UHD و DCI 4K

یکی از ویژگی های مهم Fujifilm X-T4 قابلیت فیلم برداری است. این دوربین می‌تواند ویدیوهای DCI/UHD 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه را به صورت داخلی ضبط کند و با رزولوشن Full HD با سرعت 240 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند. عملکرد کلی دوربین در قسمت عکسبرداری بسیار خوب است و استفاده از پردازنده قدرتمند در آن باعث شده تا در هنگام عکاسی از سوژه های متحرک تا حد امکان از پدیده Rolling Shutter جلوگیری شود. همچنین دارای یک پورت micro-HDMI روی بدنه دوربین است که در صورت اتصال دوربین به دستگاه های ضبط خارجی، خروجی های 10 بیتی 4:2:2 را امکان پذیر می کند.

فوجی X-T4 علاوه بر پشتیبانی از عمق رنگ 10 بیتی، دارای تنظیمات گامای F-Log است که تصویری صاف را برای ویرایش پیشرفته‌تر ارائه می‌دهد. این باعث افزایش پتانسیل دامنه دینامیکی دوربین در صحنه های سخت می شود و می توانید تنظیمات بهتری برای تنالیته سایه، رنگ و … داشته باشید.

همچنین یک پورت ورودی میکروفون 3.5 میلی متری و یک پورت اتصال 2.5 میلی متری کنترل از راه دور روی بدنه دوربین وجود دارد. علاوه بر این، یک آداپتور هدفون به همراه دوربین ارائه می‌شود تا بتوانید صدای حاصل را در حین عکس‌برداری کنترل کنید.

طراحی بدنه

منظره یاب روشن با پنل OLED، وضوح 3.69 میلیون نقطه، بزرگنمایی 0.75 برابر و سرعت نمایش 100 فریم بر ثانیه برای کاهش تأخیر و نمایش یکنواخت تر فریم به کاربر، که تأثیر مهمی در کار با اجسام متحرک دارد.

نمایشگر 3 اینچی با قابلیت چرخش کناره ها، پنل لمسی و وضوح 1.62 میلیون نقطه. قابلیت چرخش صفحه نمایش دوربین باعث می شود تا در موقعیت های مختلف به راحتی استفاده شود و کاربر مشکلی در کادر بندی نداشته باشد.

در بالای دوربین دکمه ها و پیچ هایی برای تنظیم دوربین تعبیه شده است که به کاربر اجازه می دهد تا به سرعت نوردهی و سایر تنظیمات را تغییر دهد. این دکمه‌ها همچنین شامل دکمه‌های حساسیت ISO، سرعت شاتر و جبران نوردهی هستند که به شما امکان می‌دهند تنظیمات را حتی زمانی که دوربین خاموش است تغییر دهید.

یک جوی استیک در پشت دوربین وجود دارد که می توانید از آن برای جابجایی بین نقاط AF و منو استفاده کنید. این دکمه عملکرد روانی دارد و روند کار با دوربین را تسهیل می کند.

شاتر مکانیکی دوربین قابل اعتماد و بادوام است و طول عمر آن 300000 است.

Wi-Fi و بلوتوث امکان اشتراک گذاری تصاویر دوربین و همچنین کنترل بی سیم را فراهم می کنند.

پورت دو کارت SD فوجی X-T3 از استاندارد UHS-II پشتیبانی می کند که سرعت انتقال اطلاعات بالایی دارد و پاسخی برای فیلمبرداری 4K و عکاسی سریع در این دوربین است.

باتری این دوربین از نوع NP-W235 است و عمر تقریبی آن در شرایط ایده آل در صورت استفاده از منظره یاب 600 شات خواهد بود.

حالت های شبیه ساز فیلم

این دوربین دارای حالت های از پیش تعیین شده برای تنظیم دوربین در حین تصویربرداری است که می توانید با استفاده از آن ها به فیلم های خود ظاهر و حس فیلم های کلاسیک FUJIFILM را بدهید. علاوه بر این حالت ها حالت Grain Effect نیز در اختیار کاربر قرار می گیرد که با استفاده از آن می توانید به تصاویر خود بافت و ظاهری شبیه به عکس های قدیمی بدهید که به خصوص اگر تصاویر را چاپ کنید بیشتر نشان داده می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین بدون آینه فوجی فیلم مدل Fujifilm X-T4 به همراه لنز ۸۰-۱۶ میلی‌متری – رنگ مشکی" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین بدون آینه فوجی فیلم مدل Fujifilm X-T4 به همراه لنز ۸۰-۱۶ میلی‌متری – رنگ مشکی"، کلیک کنید.