برسی دوربین بدون آینه فوجی فیلم مدل Fujifilm X-T5 رنگ نقره‌ای همراه با لنز XF 18-55mm

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین بدون آینه فوجی فیلم مدل Fujifilm X-T5 رنگ نقره‌ای همراه با لنز XF 18-55mm

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین بدون آینه فوجی فیلم مدل Fujifilm X-T5 رنگ نقره‌ای همراه با لنز XF 18-55mm

بررسی و خرید دوربین فوجی فیلم X-T5

فوجی X-T5 یک دوربین کامپکت بدون آینه مناسب برای عکاسی و فیلمبرداری است. این دوربین دارای سنسور 40 مگاسایت مای APS-C X-Trans CMOS HR BSI است که می تواند تصاویر خیره کننده ای ثبت کند. این دوربین از نظر ابعاد تقریباً مشابه X-T1 است و از نظر وزن نیز سبکتر از مدل قبلی خود است. چیدمان دکمه ها و صفحه های کنترلی در این دوربین کلاسیک بوده و دارای سیستم لرزشگیر بسیار پیشرفته با قابلیت خنثی سازی اثر لرزش دوربین تا 7 استاپ می باشد. عکاسی در حالت Pixel Shift Multi-Shot که امکان ضبط تصویر با وضوح 160 مگاسایت ما، سرعت شاتر بسیار بالا 1/180000 ثانیه، فیلمبرداری داخلی با وضوح 6.2K با فرمت 4:2:2 10 بیتی و 12 را فراهم می کند. یک بیت ProRes RAW و Blackmagic RAW از طریق HDMI یکی دیگر از ویژگی های دوربین فوجی فیلم X-T5 است.

سنسور 40 مگاسایت مای APS-C X-Trans CMOS 5 HR BSI

سنسور APS-C X-Trans CMOS 5 HR BSI که در X-T5 استفاده شده است، این دوربین را قادر می سازد تا تصاویر نمونه را ضبط کند. علاوه بر این بهبود الگوریتم های پردازش تصویر در این دوربین باعث افزایش کیفیت تصاویر نیز شده است.

قابلیت تیراندازی بسیار حرفه ای

دوربین X-T5 می تواند ویدیوهای داخلی را با وضوح 6.2K با سرعت 30 فریم بر ثانیه در حالت 4:2:2 و 10 بیت ضبط کند. امکان ضبط در حالت 4K HQ نیز وجود دارد که از ناحیه 6.2K سنسور در این دوربین است که خروجی با کیفیت بسیار بالایی با وضوح 4K ارائه می دهد. زوم دیجیتال 2 برابری را می توان روی این فایل های ویدئویی با وضوح بسیار بالا بدون کاهش قابل توجه کیفیت تصویر اعمال کرد.

عکسبرداری با فرمت RAW به صورت خارجی

در این حالت عکاسی امکان استفاده از دو پروفایل F-Log و F-Log2 وجود دارد و از طریق F-Log2 شاهد بازه دینامیکی گسترده 13+ توقف در ویدیوها خواهیم بود. همچنین قابلیت خروجی 12 بیتی ProRes RAW و Blackmagic RAW از طریق درگاه HDMI به همراه دستگاه های Atomos و Blackmagic به همراه دوربین X-T5 را دارد.

فوکوس خودکار هوشمند هیبریدی 425 نقطه ای

دوربین فوجی فیلم X-T5 مجهز به سیستم فوکوس خودکار بسیار کارآمد است. این سیستم دارای 425 نقطه تشخیص فاز است و تا 7- شرایط نوری EV پاسخگو است. علاوه بر این، این سیستم دارای هوش مصنوعی است که به آن اجازه می دهد تا اشیایی مانند حیوانات، ورزشکاران، پرندگان، ماشین ها، موتورسیکلت ها و سایر اجسام متحرک را به طور دقیق شناسایی و ردیابی کند.

لرزشگیر داخلی داخلی

به لطف تثبیت کننده تصویر داخلی (IBIS) در این دوربین، افت کیفیت تصویر و فیلم به دلیل لرزش ناخواسته دست به حداقل می رسد. لرزشگیر سنسور شیفت 5 محوره این دوربین قادر است اثرات لرزش دوربین را با 7 استاپ خنثی کند. این سیستم با اکثر لنزهای سری X سازگار است همچنین امکان استفاده از تثبیت کننده تصویر دیجیتال برای کاربران در هنگام فیلمبرداری وجود دارد که می تواند هنگام فیلمبرداری بدون استفاده از سه پایه مفید باشد.

حالت عکاسی چند شات Pixel Shift

با استفاده از سیستم تثبیت کننده تصویر (IBIS)، سنسور دوربین در این حالت بسیار دقیق حرکت می کند و با یک بار فشار دادن دکمه شاتر، 20 فریم به طور خودکار ضبط می شود. نتیجه این تصاویر را می توان با استفاده از نرم افزار Pixel Shift Combiner ترکیب کرد و در نهایت یک تصویر 160 مگاسایت مای در دسترس قرار گرفت. استفاده از این حالت برای گرفتن عکس برای اهداف تبلیغاتی و همچنین برای گرفتن تمام اشیاء ساکن ایده آل است.

نرخ فریم بسیار بالا

سرعت حرکت جسمی که می خواهید از آن عکس بگیرید، هر چه که باشد. دوربین فوجی فیلم X-T5 قادر خواهد بود عکس های واضح و باکیفیتی را ثبت کند. حداکثر سرعت شاتر الکترونیکی این دوربین برابر با 1/180000 ثانیه و حداکثر سرعت شاتر مکانیکی برابر با 1/8000 ثانیه است. همچنین لازم به ذکر است که فاصله بین فشار دادن دکمه شاتر و ثبت عکس در این دوربین تنها 35 هزارم ثانیه است. در حالت عکاسی پیاپی در صورت استفاده از شاتر مکانیکی امکان ثبت 15 تصویر در ثانیه و در هنگام استفاده از شاتر الکترونیکی امکان ثبت 20 تصویر در ثانیه وجود دارد.

حالت های شبیه ساز دوربین فیلم

حالت‌های شبیه‌ساز فیلم، امکان ضبط عکس‌های با حالات را در انواع مختلف فیلم فوجی‌فیلم در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این حالت ها عبارتند از: Provia، Velvia، Astia، Classic Chrome، PRO Neg.Std، Pro Neg. سلام، نگ. کلاسیک، نگ. و سفید + فیلتر و سپیا.

طراحی بدنه بهبود یافته

  • منظره یاب الکترونیکی بزرگ OLED این دوربین دارای وضوح 3.69 میلیون نقطه است که نمای بسیار روشن و واضحی را در سطح چشم به کاربران می دهد. ضریب بزرگنمایی این منظره یاب 0.8 برابر است. نرخ تازه سازی تصویر در این منظره یاب 100 فریم در ثانیه است. علاوه بر این، در هنگام عکاسی، دید کاربر تاریک نخواهد بود.
  • صفحه نمایش بزرگ 3 اینچی با رزولوشن 1.62 میلیون نقطه کار و بررسی تصاویر ثبت شده را به صورت بسیار واضح و باکیفیت ممکن می سازد. امکان تغییر زاویه قرارگیری این صفحه نمایش در امتداد محور شیب وجود دارد که در نتیجه می توان دید خوبی از تصاویر دریافتی دوربین در زوایای بسیار کم یا زیاد داشت.
  • این دوربین از باتری NP-W235 استفاده می کند که امکان ثبت 680 عکس در هر شارژ کامل را فراهم می کند. همچنین عمر مفید شاتر مکانیکی این دوربین برابر با 500000 بار فعال سازی است.

ارتباط

  • پورت Micro-HDMI برای ارسال خروجی به مانیتور یا ضبط کننده خارجی
  • پورت USB 3.2 Gen 2 برای اتصال به اینترنت، انتقال داده یا شارژ باتری دوربین
  • پورت ورودی 3.5 میلی متری برای اتصال میکروفون
  • پورت همگام سازی کامپیوتر برای اتصال فلش
  • پورت 2.5 میلی متری برای اتصال ریموت کنترل های سیمی
  • بلوتوث داخلی و وای فای برای انتقال اطلاعات به تلفن همراه یا کنترل دوربین از راه دور

برای درک و مشاهده کیفیت تصویر و قابلیت های این دوربین می توانید فیلم کوتاهی با عنوان Last Night In SOHO که با دوربین X-T5 گرفته شده را در زیر مشاهده کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین بدون آینه فوجی فیلم مدل Fujifilm X-T5 رنگ نقره‌ای همراه با لنز XF 18-55mm" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین بدون آینه فوجی فیلم مدل Fujifilm X-T5 رنگ نقره‌ای همراه با لنز XF 18-55mm"، کلیک کنید.