برسی دوربین بدون آینه مدیوم فرمت فوجی فیلم مدل Fujifilm GFX 50S II به همراه لنز GF 35-70mm

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین بدون آینه مدیوم فرمت فوجی فیلم مدل Fujifilm GFX 50S II به همراه لنز GF 35-70mm

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین بدون آینه مدیوم فرمت فوجی فیلم مدل Fujifilm GFX 50S II به همراه لنز GF 35-70mm

دوربین GFX 50S II تولید شده توسط FUJIFILM یک دوربین متوسط ​​فشرده و قابل حمل عالی است که ترکیبی عالی از انعطاف پذیری و عملکرد را در طراحی خود به کاربر ارائه می دهد. این دوربین دارای سنسور CMOS 51.4 مگاسایت مای و پردازشگر تصویر به روز شده X-Processor 4 است که می تواند تصاویری با محدوده دینامیکی و وضوح بسیار بالا ثبت کند. محدوده حساسیت ISO بهبود یافته این دوربین نیز برابر با ISO 50-102400 است که این محصول را برای کار در شرایط نوری سخت ایده آل می کند. اندازه بزرگ سنسور در این دوربین همچنین باعث ثبت تصاویری شده که تغییرات رنگی سه بعدی و صاف در تصاویر به نظر می رسد.

GFX 50S II همچنین دارای یک سیستم تثبیت کننده تصویر داخلی 5 محوره است که می تواند اثرات لرزش دوربین را تا 6.5 توقف کاهش دهد و به عکاس آزادی عمل زیادی برای استفاده خلاقانه دستی و سرعت شاتر آهسته را بدهد کاربر می تواند از منظره یاب الکترونیکی با 3.69 میلیون نقطه یا صفحه نمایش لمسی 3.2 اینچی با وضوح 2.36 میلیون نقطه استفاده کند که به گونه ای طراحی شده است که امکان چرخش و تنظیم حالت وجود دارد و از گوشه های بالا و پایین قابل مشاهده است. ، از آن استفاده کنید. علاوه بر این ساختار بدنه این دوربین از منیزیم ساخته شده است که آن را سبک و بادوام کرده و در برابر گرد و غبار و رطوبت مقاوم می کند. علاوه بر این، این دوربین تا منفی ده درجه سانتیگراد در برابر سرما مقاوم است و برای استفاده در شرایط آب و هوایی شدید مناسب است.

سنسور CMOS 51.4 مگاسایت مای و پردازنده X 4

این دوربین با استفاده از یک سنسور بزرگ 51.4 مگاسایت مای با ابعاد 43.8 x 32.9 میلی‌متر، می‌تواند تصاویر 14 بیتی با وضوح بالا و دامنه حساسیت وسیعی از ISO 100-12800، قابل ارتقا تا ISO -50 ضبط کند. سایز بزرگ هر سایت ما امکان به دست آوردن نور بالا و ثبت تصاویر با طیف رنگی صاف و واقعی و همچنین حس سه بعدی دوربین های مدیوم فرمت در تصاویر را ممکن می سازد. همچنین علاوه بر دارا بودن بسیاری از ویژگی های خارجی دوربین های مدیوم فرمت در تصاویر، نسبت های زیادی که مختص دوربین های فرمت متوسط ​​و واید است نیز در این دوربین موجود است. به عنوان مثال، این دوربین علاوه بر داشتن نسبت تصویر 4:3، دارای نسبت های 1:1، 65:24، 5:4، 7:6، 3:2 و 16:9 نیز می باشد. علاوه بر این، پردازنده و سنسور این دوربین امکان فیلمبرداری مداوم تا 3 فریم بر ثانیه یا فیلمبرداری Full HD 1080p با نرخ فریم های 29.97، 25، 24 و 23.98 فریم بر ثانیه را فراهم کرده است.

تثبیت کننده تصویر تغییر سنسور

دوربین GFX 50S II برخلاف دوربین های قبلی این نسل دارای سیستم لرزشگیر داخلی است که می تواند در پنج محور تا 6.5 استاپ اثرات لرزش دوربین را کاهش دهد. این ویژگی آزادی عمل بالا و همچنین امکان استفاده از سرعت شاتر پایین را برای کاربر فراهم می کند.

فوکوس خودکار 117 نقطه ای

یک سیستم فوکوس خودکار 117 نقطه ای بسیار سریع که می تواند سوژه متحرک و همچنین یک چهره خاص را در یک محیط شلوغ ردیابی کند، پردازشگر پردازش تصویر دوربین را تکمیل می کند. الگوریتم های پیشرفته فوکوس خودکار این دوربین توانایی فوکوس در همه جهات از جمله ردیابی چشم و صورت را بهبود بخشیده است.

توابع دیگر

پایه لنز FUJIFILM G دارای یک لبه محدب کوتاه 26.7 میلی متری است که تطابق بهتر لنز، جلوگیری از وینیت و شفافیت را در سراسر تصویر ایجاد می کند.

حالت های شبیه سازی فیلم به کاربر این امکان را می دهد که 19 حالت فیلم فوجی فیلم را شبیه سازی کند که عبارتند از: Provia، Velvia، Astia، Eterna، Classic Chrome، Classic Neg.، Pro Neg. سلام پرو نگ. استاندارد، Acros، تک رنگ و قهوه ای. علاوه بر این، میزان Grain Effect و حالت کلاسیک کروم قابل تنظیم است.

صفحه کانونی مکانیکی اجازه عملکرد با سرعت شاتر از 1/4000 ثانیه تا 60 دقیقه را می دهد. علاوه بر این، شاتر الکترونیکی در این دوربین به کاربر اجازه می دهد تا در شرایط نوری شدید، سرعت شاتر را روی 1/16000 تنظیم کند.

در این دوربین دو پورت حافظه برای کارت های حافظه SD وجود دارد که می توان از آنها برای ذخیره روی یکی از کارت ها به عنوان پشتیبان، ضبط متوالی و یا تقسیم فایل ها با فرمت های JPEG و Raw استفاده کرد.

عکاسی تایم لپس یا لینک شده با این دوربین امکان پذیر است و با استفاده از نرم افزار X Acquire می توانید تصاویر گرفته شده با دوربین را برای ویرایش به کامپیوتر خود انتقال دهید. روش دیگر استفاده از پلاگین Tether Shooting PRO در نرم افزار Adobe Lightroom است.

طراحی بدنه

منظره یاب الکترونیکی دارای 3.69 میلیون نقطه با وضوح بالا و بزرگنمایی 0.77 برابر است که به شما امکان می دهد دید عالی در سطح چشم داشته باشید.

همچنین یک صفحه نمایش لمسی 3.2 اینچی با تراکم سایت مای 2.36 میلیون نقطه برای بررسی تصاویر گرفته شده، بررسی تنظیمات و مشاهده فریم ها در حین عکاسی وجود دارد.

در بالای صفحه یک برگه برای تأیید تنظیمات و نمایش اطلاعات نوردهی وجود دارد.

باتری قابل شارژ لیتیوم یونی NP-W235 این دوربین می تواند قدرت ثبت 440 تصویر در هر بار شارژ را در اختیار دوربین قرار دهد.

قابلیت وای فای این دوربین امکان اشتراک گذاری تصاویر و همچنین کنترل دوربین از طریق گوشی های هوشمند را فراهم می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین بدون آینه مدیوم فرمت فوجی فیلم مدل Fujifilm GFX 50S II به همراه لنز GF 35-70mm" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین بدون آینه مدیوم فرمت فوجی فیلم مدل Fujifilm GFX 50S II به همراه لنز GF 35-70mm"، کلیک کنید.