برسی دوربین بدون آینه نیکون مدل Nikon Zf

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین بدون آینه نیکون مدل Nikon Zf

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین بدون آینه نیکون مدل Nikon Zf

دوربین نیکون Zf را مشاهده و خریداری کنید

دوربین نیکون Zf برای نیاز تولیدکنندگان محتوا ساخته شده است، این دوربین دارای سنسور فول فریم، قابلیت فیلم برداری UHD 4K و ظاهری بسیار زیبا و کلاسیک می باشد. از ویژگی های قابل توجه این دوربین می توان به عملکرد عالی در نور کم، سیستم فوکوس خودکار سریع و دقیق، لرزشگیر 5 محوره با قدرت خنثی سازی لرزش دوربین تا 8 استاپ، حالت شیفت سایت ما برای عکاسی با وضوح بالا و هد چرخشی 3.2 اینچی اشاره کرد. نیکون Z یک دوربین عالی برای عکاسی و فیلمبرداری است.

سنسور 24.5 مگاسایت مای فول فریم BSI CMOS

سنسور 24.5 مگاسایت مای BSI CMOS این دوربین یک حسگر موثر برای فیلمبرداری و عکاسی ثابت است که عملکرد عالی در نور کم و سرعت خواندن اطلاعات بالا را ارائه می دهد. این سنسور با بهره گیری از طراحی BSI، در هنگام استفاده از حساسیت ISO بالا، تصویری تمیز و آرام را به همراه داشته است. علاوه بر این، دوربین Zf نیکون دارای حالت سنسور شیفت برای عکاسی با وضوح بالا است که در این صورت کاربران با ادغام چندین تصویر، یک عکس 96 مگاسایت مای خواهند داشت.

پردازنده EXPEED 7

استفاده از پردازنده جدید EXPEED 7 تکمیل کننده قدرت سنسور این دوربین است. به بیان کامل تر، سرعت بالای سیستم فوکوس خودکار، عکاسی پیاپی با سرعت بالا، حافظه بافر بزرگ، عملکرد عالی فیلمبرداری و عملکرد کلی بی عیب این دوربین با وجود سنسور 24.5 مگاسایت مای و پردازنده EXPEED 7 محقق می شود. .

فیلمبرداری UHD 4K

  • دوربین Zf علاوه بر عملکرد فنی بالا در عکاسی، عملکرد عکاسی فوق العاده ای نیز دارد و می توانید با رزولوشن ها و فریم ریت های مختلف با آن عکاسی کنید. دستیابی به خروجی ویدیوی UHD 4K با نمونه برداری بیش از حد از ناحیه 6K سنسور با بازخوانی کامل سایت ما در 30 فریم بر ثانیه و خروجی Full HD 1080p با حداکثر سرعت 120 فریم بر ثانیه برای تولید فیلم اسلوموشن از جمله نکات برجسته این دوربین در هنگام عکاسی است.
  • ضبط ویدیوی 10 بیتی و حافظه داخلی با پروفایل های رنگی SDR/HLG/N-log

سیستم فوکوس خودکار سریع و هوشمند

با استفاده از فناوری یادگیری عمیق، سیستم تشخیص خودکار اشیا دوربین Zf قادر به شناسایی ۹ شی مختلف است. این سیستم فوکوس خودکار قادر است به طور خودکار سوژه ها را تشخیص دهد، روی آنها فوکوس کند و آنها را در کادر ردیابی کند. این دوربین همچنین دارای ردیابی سه بعدی است که برای عکاسی از سوژه هایی که با سرعت بالا و در جهت های عمودی و افقی ناهموار حرکت می کنند مفید است.

تثبیت کننده نیکون Z f

  • لرزشگیر 5 محوری این دوربین می تواند اثرات لرزش دوربین را تا 8 توقف در هنگام استفاده از لنزهای Z-mount کاهش دهد. هنگام استفاده از لنزهای F-mount با مبدل FTZ نیز می توان از لرزشگیر تصویر این دوربین استفاده کرد که در این صورت یک محور وجود خواهد داشت.
  • ویژگی جدیدی در این دوربین به نام کاهش لرزش نقطه فوکوس وجود دارد که با توجه به نقطه فوکوس شما، کارایی تثبیت کننده داخلی دوربین را به حداکثر می رساند.

طراحی بدنه دوربین نیکون Zf

  • صفحه نمایش لمسی چرخشی 3.2 اینچی این دوربین دید واضح و شفافی را در اختیار کاربر قرار می دهد. این نمایشگر زاویه دید وسیعی دارد و لمس آن به کاربر اجازه می دهد تنظیمات بصری را انجام دهد. این دوربین دارای یک دکمه لمسی Fn است که به کاربر این امکان را می دهد تا از صفحه نمایش برای انتخاب نقطه فوکوس، انتخاب سوژه برای ردیابی و تغییر حالت های نمایش استفاده کند که همه این موارد در هنگام استفاده از منظره یاب نیز در دسترس هستند.
  • سوئیچ را برای انتخاب حالت رنگی یا سیاه و سفید جدا کنید
  • سازگار با کنترل از راه دور MC-N10 و دکمه شاتر AR-11

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین بدون آینه نیکون مدل Nikon Zf" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین بدون آینه نیکون مدل Nikon Zf"، کلیک کنید.