برسی دوربین بدون آینه نیکون مدل Z6 II همراه با لنز NIKKOR 24-70mm

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین بدون آینه نیکون مدل Z6 II همراه با لنز NIKKOR 24-70mm

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین بدون آینه نیکون مدل Z6 II همراه با لنز NIKKOR 24-70mm

معرفی نیکون Z6 II

سرعت بالاتر، عملکرد بهتر و تطبیق پذیری در برنامه های مختلف از ویژگی های مهم Nikon Z6 II است که آن را به گزینه ای ایده آل برای استفاده حرفه ای در عکاسی و فیلم برداری تبدیل می کند. با وجود آپدیت های فراوان نسبت به نسل قبل، این دوربین همچنان همان ظاهر و حس را دارد و کیفیت تصویر آن نیز در حد نسل قبل است.

سنسور این دوربین از نوع BSI CMOS فول فریم با رزولوشن 24.5 مگاسایت ما است و از پردازنده دوگانه EXPEED 6 استفاده می کند که این امر باعث شده تا Nikon Z6 II بتواند به طور مداوم با سرعت 14 فریم بر ثانیه در حالت فوکوس خودکار تک نقطه ای و در 12 عکسبرداری کند. فریم در ثانیه در سایر حالت های فوکوس. ترکیب سنسور و پردازنده قدرتمند باعث شد تا این دوربین قابلیت فیلم برداری با وضوح 4K و سرعت 30 فریم بر ثانیه را داشته باشد و این سرعت در رزولوشن 1080p به 120 فریم در ثانیه خواهد رسید و به کاربر امکان خروجی اسلوموشن را می دهد. با استفاده از پورت HDMI روی بدنه دوربین، امکان اتصال آن به ضبط کننده های خارجی و ضبط ویدیوهای 10 بیتی با N-Log و HLG وجود دارد.

سنسور دوربین می تواند در شرایط نوری مختلف کار کند و حساسیت ISO آن بین 100 تا 51200 تنظیم می شود. همچنین برای افزایش کیفیت تصاویر به دست آمده از لرزشگیر سنسور شیفت 5 محوره در داخل بدنه دوربین استفاده شده است که جلوه ها را خنثی می کند. لرزش، به خصوص در هنگام نگه داشتن دوربین. در کنار این عناصر باید به سیستم فوکوس خودکار 273 نقطه ای Nikon Z6 II اشاره کرد که از نوع تشخیص فاز بوده و قادر است چشم های سوژه را حتی در هنگام عکاسی با دوربین و در شرایط نوری تا 4.5- تشخیص دهد. EV، می تواند با قدرت تمرکز کند

همانطور که گفته شد، طراحی کلی این دوربین مانند مدل قبلی است، اما به روز رسانی هایی نیز وجود دارد. این شامل یک اسلات کارت حافظه روی دوربین است که قبلاً یک اسلات CFexpress Type B و یک اسلات UHS-II SD دارد. در پشت دوربین منظره یاب قرار دارد که دارای پنل OLED با وضوح 3.6 میلیون نقطه است و در پایین صفحه نمایش دوربین 3.2 اینچی با وضوح 2.1 میلیون نقطه را می بینید. این نمایشگر دارای پنل لمسی بوده و قابلیت چرخش دارد. همچنین استفاده از فناوری SnapBridge در این دوربین امکان اتصال ریموت کنترل به دوربین و یا انتقال بی سیم تصاویر را نیز فراهم می کند.

نسل دوم Z

نیکون در طراحی این دوربین سعی کرد تا حد امکان قابلیت های حرفه ای نسل قبل را ارتقا دهد و محصولی سریعتر، قوی تر و انعطاف پذیرتر را به بازار عرضه کند.

پردازنده دوگانه EXPEED 6 سرعت پردازش تصویر بالاتری دارد و امکان عکاسی مداوم با سرعت 14 فریم بر ثانیه را در اختیار کاربر قرار می دهد، در حالی که مدت زمان تاریکی در منظره یاب (بین عکس ها) روی میز به لطف سرعت پردازش بالا در دوربین

سیستم فوکوس خودکار به روز شده این دوربین هم اکنون می تواند چشم ها و صورت سوژه را هم برای انسان و هم برای حیوانات تشخیص دهد که طیف وسیعی از حالت های فوکوس خودکار را چه در حین عکاسی و چه در حین فیلم برداری در اختیار کاربر قرار می دهد.

حداقل سرعت شاتر در این دوربین اکنون به 900 ثانیه افزایش یافته است و به کاربر امکان می دهد با نوردهی طولانی عکس بگیرد.

اسلات کارت حافظه دوگانه در این دوربین گزینه های ذخیره سازی بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد.

یک پورت USB-C روی بدنه دوربین تعبیه شده است که می توانید از آن برای شارژ باتری دوربین استفاده کنید یا با اتصال منبع تغذیه مانند پاوربانک، دوربین را برای مدت طولانی تری کار کنید.

هنگامی که دوربین به دستگاه های ضبط خارجی متصل است، امکان ضبط ویدیوهای HDR (HLG) با آن وجود دارد. علاوه بر این، گزارش N-Log برای ویرایش های پس از ضبط در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

به‌روزرسانی‌های بعدی میان‌افزار دوربین، آن را قادر به فیلم‌برداری 4K60p می‌کند.

یک ارتقاء اختیاری ProRes RAW نیز برای این دوربین در دسترس است که با اتصال دوربین به ضبط کننده های سازگار Atomos، خروجی ProRes RAW را فعال می کند. این ارتقا همچنین به دوربین اجازه می دهد تا از طریق پورت HDMI، 12 بیت RAW را خروجی کند. این به روز رسانی در اوایل سال 2021 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

ویژگی بی سیم SnapBridge به شما این امکان را می دهد که سیستم عامل دستگاه خود را به صورت بی سیم به روز کنید.

حالت های عکسبرداری جدیدی به مدل جدید اضافه شده است که شامل نوردهی های متعدد، 20 تنظیمات جدید تصویر و ضبط تایم لپس داخلی می شود. این مدل همچنین دارای حالت تغییر فوکوس است که می توانید از آن برای عکاسی با پوشش فوکوس استفاده کنید.

سازگار با بسته باتری MB-N11 برای عملکرد طولانی تر دوربین و تجربه بهتر دوربین.

سنسور 24.5 مگاسایت مای فول فریم BSI CMOS و پردازنده EXPEED 6

سنسور 24.5 مگاسایت مای این دوربین برای استفاده در حالت های مختلف و همچنین در شرایط کم نور مناسب است و سرعت بازخوانی بالایی دارد و آن را برای عکاسی مداوم، فیلم برداری و ضبط تایم لپس سریع می کند. طراحی با نور پشت سنسور دوربین خروجی را شفاف و با نویز کمی می کند. علاوه بر این امکان تنظیم حساسیت ISO دوربین بین 100 تا 51200 وجود خواهد داشت.علاوه بر این سنسور از 2 پردازنده EXPEED 6 استفاده شده است که به نیکون Z6 II امکان عکاسی مداوم با سرعت 14 فریم بر ثانیه را می دهد. و حداکثر 124 فریم.

فیلمبرداری UHD 4K

ترکیب سنسور و پردازشگرهای قدرتمند تصویر، قابلیت فیلمبرداری 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه را در اختیار این دستگاه قرار داده است. همچنین فیلم برداری 1080p با سرعت 120 فریم بر ثانیه از دیگر ویژگی های این دوربین است که امکان فیلم برداری اسلوموشن را به کاربر می دهد. همچنین امکان ضبط فیلم های دریافتی توسط دستگاه هم از طریق کارت حافظه و هم با اتصال دوربین به دستگاه های ضبط خارجی وجود دارد.

Nikon Z 6II همچنین از N-Log پشتیبانی می‌کند که به آن اجازه می‌دهد ویدیوهای مسطح با محدوده دینامیکی بالا ضبط کند. خروجی 10 بیتی نیز از طریق درگاه HDMI دوربین امکان پذیر است و تثبیت کننده الکترونیکی دوربین امکان فیلمبرداری روان را هنگام در دست گرفتن دوربین فراهم می کند. صدای باکیفیت هنگام فیلمبرداری بسیار مهم است، بنابراین نیکون یک پورت ورودی 3.5 میلی متری را برای اتصال میکروفون های حرفه ای به دوربین روی بدنه خود قرار داده است.

فوکوس خودکار تشخیص فاز 273 نقطه ای

فوکوس خودکار این دوربین دارای 273 نقطه تشخیص فاز است که 90 درصد کادر را پوشش می دهد. به این ترتیب عملکرد فوکوس خودکار این محصول سریع و دقیق بوده و در دو حالت عکاسی و فیلمبرداری قادر به انجام وظیفه با کیفیت بالا خواهد بود. در حین فیلمبرداری، فوکوس خودکار هیبریدی دوربین می تواند حالت فوکوس را بین تشخیص فاز و تشخیص کنتراست تغییر دهد تا در حین فیلمبرداری به آرامی کار کند.

تثبیت کننده داخلی

تثبیت کننده داخلی 5 محوره در بدنه دوربین قادر خواهد بود تا 5 استاپ اثرات ارتعاشات را از بین ببرد. این سیستم تثبیت کننده همچنین می تواند با تثبیت کننده های داخلی لنزهای Z-mount ارتباط برقرار کند، علاوه بر این، در صورت استفاده از لنزهای F-mount با آداپتور FTZ، این تثبیت کننده را می توان در حالت 3 محور استفاده کرد.

طراحی بدنه

صفحه نمایش بزرگ دوربین 3.2 اینچی با پنل لمسی و وضوح 2.1 میلیون نقطه تصویری روشن، شفاف و با کیفیت را به کاربر نشان می دهد. همچنین قابلیت ارتعاش آن، کادربندی در زوایای مختلف را آسان کرده است.

منظره یاب دوربین الکترونیکی است و دارای پنل OLED با وضوح 3.6 میلیون نقطه است. بزرگنمایی این منظره یاب 0.8x است و تصویری واضح و شفاف را به کاربر نشان خواهد داد. این گیره برای تمیز کردن آسان با فلوراید کوتین پوشیده شده است.

همچنین یک صفحه نمایش OLED ماتریسی در بالای دوربین وجود دارد که می توانید از آن برای دسترسی سریع به وضعیت و تنظیمات دوربین استفاده کنید.

در این دوربین دو درگاه کارت حافظه وجود دارد که یکی CFepress Type B/XQD و دیگری SD UHS-II است.

بدنه دوربین از آلیاژ منیزیم ساخته شده است تا علاوه بر وزن سبک از استحکام بالایی نیز برخوردار باشد. علاوه بر این، ساختار دوربین ضد آب است.

دسته دوربین نگه داشتن دوربین را آسان می کند و استفاده طولانی مدت از آن را آسان و لذت بخش می کند.

لنز NIKKOR Z 24-70mm f/4 S

Nikon NIKKOR Z 24-70mm f/4 S یک لنز زوم استاندارد است که میدان دید را از عریض تا پرتره به خوبی پوشش می دهد. حداکثر دیافراگم این لنز در تمام محدوده زوم f/4 است. طراحی لنز این لنز شامل یک لنز غیر کروی و یک لنز غیر کروی خاص با پراکندگی نور بسیار کم است که هر دو به کاهش طیف وسیعی از خطاها و اعوجاج ها کمک می کنند تا در نهایت تصاویر واضح با دقت رنگ بالا تولید شود. همچنین از یک پوشش نانو کریستالی برای کنترل پدیده های شعله ور و شبح در شرایط روشن بر روی لنزهای این لنز استفاده شده است. عملکرد موتور پله ای فوکوس خودکار نیز کاملا روان و بی صدا می باشد که برای کاربردهای عکاسی و فیلمبرداری گزینه مناسبی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین بدون آینه نیکون مدل Z6 II همراه با لنز NIKKOR 24-70mm" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین بدون آینه نیکون مدل Z6 II همراه با لنز NIKKOR 24-70mm"، کلیک کنید.