برسی دوربین بدون آینه نیکون مدل Z6 III

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین بدون آینه نیکون مدل Z6 III

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین بدون آینه نیکون مدل Z6 III

دوربین نیکون Z6 III

نیکون Z6 III با ارائه طیف گسترده ای از فناوری های جدید با قیمت رقابتی، به عنوان یک رقیب قدرتمند در میان دوربین های میان رده فول فریم زیر 2500 دلار برجسته است. با وجود قیمت مناسب، این دوربین عملکردی مشابه دوربین های پرچمدار ارائه می دهد.

طراحی و ارگونومی

طراحی Z6 III برای کسانی که با دوربین های Z6 یا Z7 کار کرده اند کاملا آشنا خواهد بود. این دوربین از تجربه و پیشرفت های ارزشمند مدل های قبلی بهره می برد و حس امنیت و راحتی را به عکاسان القا می کند. بدنه این دوربین در برابر محیط زیست مقاوم بوده و با وزن 725 گرم کمی سبکتر از Z8 است. تعداد زیادی دکمه قابل تنظیم و دستگیره عمیق و راحت از دیگر ویژگی های مثبت این طراحی دوربین است.

سیستم ضد لرزش

یکی از قابل توجه ترین فناوری های Z6 III تثبیت کننده تصویر جدید درون بدن (IBIS) است که تا هشت مرحله تثبیت کننده تصویر را ارائه می دهد و سنسور را برای سوژه های خارج از مرکز تنظیم می کند. این عملکرد به ویژه برای گرفتن عکس های واضح بدون توجه به موقعیت سوژه موثر است.

پورت ها و کارت حافظه

Z6 III دارای تمام پورت های مورد نیاز شما از جمله جک هدفون، جک میکروفون و پورت HDMI با اندازه کامل است. این دوربین از یک پورت USB-C برای شارژ و اتصال استفاده می کند و همچنین دارای یک پورت جداسازی کابل اختصاصی برای کار با ماژول مقرون به صرفه MC-DC2 نیکون است. Z6 III از کارت های حافظه پرسرعت UHS-II SD و همچنین کارت های CFExpress Type B پشتیبانی می کند.

منظره یاب الکترونیکی

برخلاف انتظار، Z6 III به جای استفاده از منظره یاب الکترونیکی 3.5 میلیون نقطه‌ای قدیمی (EVF)، به یک EVF فوق‌العاده 5.76 میلیون نقطه‌ای با تأخیر کم و نرخ تازه‌سازی سریع 120 هرتز مجهز شده است. این EVF جدید مخصوصاً برای عکاسی ورزشی سرگرم کننده است و به راحتی از عهده گیم پلی سریع بر می آید.

سنسور

Z6 III از یک سنسور جدید نیمه انباشته استفاده می کند. این فناوری سرعت سنسور را بدون افزایش هزینه بهبود می بخشد. سنسور 24 مگاسایت مای این دوربین امکان عکاسی سریع‌تر و چرخش شاتر کمتر را فراهم می‌کند.

سیستم فوکوس خودکار

Z6 III از جدیدترین الگوریتم‌های فوکوس خودکار نیکون استفاده می‌کند، اما حسگر نیمه پشته‌ای آن عملکردی مشابه Z8 و Z9 ندارد. اما عملکرد این دوربین نسبت به مدل های Z6 و Z7 بهبود چشمگیری داشته است و ردیابی سه بعدی آن در هنگام عکاسی ورزشی بسیار موثر است.

کیفیت تصویر

کیفیت تصویر Z6 III به طور کلی بالا و بسیار شبیه به تصاویر Z6 II است. این دوربین همچنین از حالت چند شات با وضوح بالا پشتیبانی می کند که حداکثر 32 تصویر را برای ایجاد تصاویر 96 مگاسایت مای با جزئیات زیاد و محدوده دینامیکی ترکیب می کند.

قابلیت های ویدئویی

Z6 III علاوه بر ادامه سنت سری Z6 به عنوان یک پلت فرم هیبریدی عکاسی و فیلمبرداری، از بسیاری از ویژگی های رده بالای دوربین Z8 نیز بهره می برد. این دوربین می تواند فیلم های RAW بومی را ضبط کند و همچنین از فرمت های NRAW و ProRes RAW نیکون پشتیبانی می کند. Z6 III امکان فیلمبرداری 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه و 1080p240 را فراهم می کند.

مزایای

  • سنسور جدید نیمه پشته ای با سرعت بالا و وضوح 24 مگاسایت ما
  • منظره یاب الکترونیکی عالی با وضوح 5.76 میلیون نقطه و نرخ تازه سازی 120 هرتز
  • سیستم تثبیت کننده تصویر درون بدن قدرتمند (IBIS).
  • ضبط ویدیوی RAW داخلی و پشتیبانی از فرمت‌های NRAW و ProRes RAW
  • سرعت پشت سر هم تا 14 فریم در ثانیه با فوکوس خودکار مداوم
  • قابلیت عکاسی با وضوح بالا تا 96 مگاسایت ما
  • دوام و کیفیت بالای کار
  • طیف گسترده ای از پورت ها و کارت های حافظه
  • گرفتن عمیق و راحت
  • قیمت مناسب

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین بدون آینه نیکون مدل Z6 III" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین بدون آینه نیکون مدل Z6 III"، کلیک کنید.