برسی دوربین بدون آینه نیکون Nikon Z fc بدنه

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین بدون آینه نیکون Nikon Z fc بدنه

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین بدون آینه نیکون Nikon Z fc بدنه

معرفی دوربین نیکون Z fc

دوربین بدون آینه نیکون Z fc از طراحی کلاسیک دوربین های عکاسی آنالوگ استفاده می کند، اما در واقع یک دوربین بدون آینه با ویژگی های پیشرفته است. این دوربین مجهز به فناوری سری Z نیکون، دارای سنسور برش با فرمت DX و دیافراگم لنز مانت Z است. صفحه نمایش این دوربین دارای قابلیت چرخش بوده و در کنار فیلمبرداری 4K تصاویر خیره کننده ای را نیز ثبت می کند. سنسور 20.9 مگاسایت مای DX CMOS با پردازشگر تصویر EXPEED 6 هنگام ثبت تصاویر با کیفیت بالا و ویدیوی 4K، حساسیت بالا و عملکرد سریع را ارائه می دهد. این دوربین برای ساخت vlog بسیار مناسب است، زیرا علاوه بر صفحه نمایش چرخان برای عکاسی سلفی و فیلمبرداری، قابلیت فوکوس خودکار روی چشم سوژه، میکروفون داخلی استریو، جک میکروفون و پخش زنده را نیز دارد. با استفاده از نرم افزار موبایل نیکون SnapBridge می توان عکس ها را به راحتی و به صورت بی سیم به تلفن همراه یا تبلت منتقل کرد.

سنسور CMOS 20.9 مگاسایت مای با فرمت DX و پردازشگر تصویر EXPEED 6

ترکیب سنسور 20.9 مگاسایت مای و پردازنده EXPEED 6 در دوربین بدون آینه Nikon Z fc عملکرد کلی دوربین را سریعتر کرده و حساسیت آن را برای ایجاد تصاویر باکیفیت افزایش داده است. به لطف وضوح متناظر با اندازه سنسور، تصاویر واضح تری با نویز کمتر در سراسر محدوده حساسیت دوربین ایجاد می شود. این پردازنده علاوه بر افزایش کیفیت تصویر، به عملکرد سریعتر دوربین نیز کمک قابل توجهی کرده است.

فیلمبرداری UHD 4K

این محصول نه تنها تصاویر باکیفیت می گیرد، بلکه قابلیت فیلم برداری با رزولوشن UHD 4K را نیز دارد که برای ضبط هر ویدیویی به همراه صفحه نمایش چرخان مناسب است. فوکوس خودکار روی چشم همیشه فعال است و میکروفون‌های استریوی داخلی و جک میکروفون نیز امکان پخش زنده یا ویدئو کنفرانس را فراهم می‌کنند.

طراحی بدنه کلاسیک با ویژگی های پیشرفته

طراحی بدنه این دوربین با پیروی از الگوی دوربین های کلاسیک آنالوگ، چندین کنترل چرخشی و آنالوگ را برای تنظیم سرعت شاتر، حساسیت ISO و جبران نوردهی ارائه می دهد. حالت خودکار، تنظیمات و منوی راهنما نیز بسیار سریع و آسان است.

با تلفن همراه وصل شوید

با استفاده از نرم افزار رایگان Nikon SnapBridge می توان عکس ها را به صورت بی سیم و سریع به تلفن همراه یا تبلت منتقل کرد.

سازگاری با لنز

دوربین بدون آینه نیکون Z fc با لنزهای NIKKOR Z سازگار است البته با استفاده از مبدل لنز نیکون FTZ می توان لنزهای F-mount را نیز به آن متصل کرد. این مبدل به صورت جداگانه فروخته می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین بدون آینه نیکون Nikon Z fc بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین بدون آینه نیکون Nikon Z fc بدنه"، کلیک کنید.