برسی دوربین بدون آینه کانن مدل EOS R به همراه لنز RF 24-105mm f/4-7.1 IS STM

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین بدون آینه کانن مدل EOS R به همراه لنز RF 24-105mm f/4-7.1 IS STM

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین بدون آینه کانن مدل EOS R به همراه لنز RF 24-105mm f/4-7.1 IS STM

Canon R, EOS R اولین دوربین بدون آینه فول فریم کانن است که دارای طراحی جمع و جور و سیستم جدیدی برای اتصال لنز به بدنه است. به همین دلیل کانن لنزهای جدید و بهبود یافته ای را به طور خاص برای این دوربین طراحی کرده است. EOS R به پیشرفته‌ترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های الکترونیکی و نوری Canon مجهز است و پرچم‌دار دوربین بدون آینه کانن محسوب می‌شود.

دوربین EOS R با استفاده از سنسور جدید 30.3 مگاسایت مای و پردازنده جدید Digic 8، عملکردهای دوربین بسیاری را علاوه بر کیفیت تصویر بالا به ارمغان می آورد. از جمله این قابلیت ها می توان به افزایش ISO خام به 40000، عکاسی پیاپی تا 8 فریم در ثانیه و فیلمبرداری UHD 4K اشاره کرد. علاوه بر این، سنسور دوربین EOS R دارای قابلیت سایت ما دوگانه است که از 5655 نقطه فوکوس برای فوکوس روی سوژه با دقت و سرعت بالا در شرایط نوری مختلف استفاده می کند. سیستم فوکوس این دوربین نیز عملکرد عکسبرداری فوق العاده ای دارد و برای عکاسی با وضوح UHD 4K بهینه شده است. یکی دیگر از نقاط قوت این دوربین تثبیت کننده داخلی آن است که اثرات لرزش دوربین در هنگام فیلمبرداری را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. برای دست بابی با عمق رنگ بیشتر در هنگام عکاسی، کانن این دوربین را به گونه ای طراحی کرده است که می تواند خروجی 10 بیتی 4:2:2HDMI را بپذیرد و با استفاده از ضبط کننده خارجی تصاویر را ضبط کند.

این دوربین علاوه بر قابلیت ها و عملکرد دوربین Canon EOS R از طراحی جدید و مشخصات منحصر به فردی نسبت به سایر دوربین های نیکون برخوردار است. منظره یاب الکترونیکی OLED این دوربین با رزولوشن 3.69 میلیون نقطه تصویری شفاف با پوشش 100 درصدی ارائه می دهد. علاوه بر این منظره یاب، می توانید از صفحه نمایش لمسی 3.15 اینچی با وضوح 2.1 میلیون نقطه برای کادربندی استفاده کنید. این صفحه نمایش دارای فرمت چرخش عمودی است و می توانید به راحتی از ارتفاعات و زوایای مختلف عکس یا فیلم بگیرید. کانن به طراحی بدنه این دوربین نیز توجه زیادی داشت و در نتیجه EOS R به دوربینی با مقاومت بسیار بالا و مناسب برای استفاده در شرایط مختلف آب و هوایی تبدیل شد.

پایه RF جدید کانن

Canon خط جدیدی از لنزهای سازگار با دوربین های بدون آینه فول فریم خود را منتشر کرده است و EOS R اولین دوربینی است که با این سیستم سازگار است. به لطف قطر دیافراگم 54 میلی متری و فاصله فلنج 20 میلی متری، پایه RF به کانن اجازه می دهد تا لنزهای سریعتر (با دیافراگم بزرگتر) و همچنین اندازه های کوچکتر تولید کند. علاوه بر این، این پایه دارای یک اتصال الکترونیکی 12 پین است که امکان انتقال اطلاعات و عملکرد فوکوس پیچیده Canon را فراهم می کند. از طرفی لنزهای Canon RF و EF-S را نیز می توان با استفاده از مبدل های مناسب Canon به بدنه دوربین متصل کرد.

سنسور فول فریم 30.3 مگاسایت مای و پردازنده DIGIc 8

سنسور بزرگ CMOS فول فریم 30.3 مگاسایت مای EOS R تعادل ایده آلی بین تصویربرداری با وضوح بالا، عملکرد در نور کم و پردازش با سرعت بالا ایجاد می کند. با قرار دادن یک پردازنده نسل جدید DIGIC 8 در کنار این سنسور، حساسیت ISO خام (بدون بهره سیگنال مصنوعی) را می توان از 100 تا 40000 تنظیم کرد، علاوه بر این، این محدوده را می توان با افزایش سیگنال از 50 به 102400 در شرایط مختلف نور افزایش داد. تصویری با کمترین نویز ممکن ضبط کنید. عکاسی پیاپی با فوکوس خودکار و در حالت خام تا 8 فریم در ثانیه است.

فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS

فناوری انحصاری Dual Pixel Focus کانن در واقع یک روش فوکوس خودکار جدید است که در آن می توانید بسیار سریع و روان روی سوژه فوکوس کنید، مشابه فوکوس دوربین های فیلمبرداری. در این سیستم هر سایت ما با دو فتودیود به نقطه کانونی برای تشخیص فاز تبدیل می شود. با این تفاسیر با دوربین EOS R که به این فناوری مجهز است با 5655 نقطه فوکوس و با پوشش تقریبا کامل کادر به راحتی می توان با دقت و سرعت بالا بر روی سوژه فوکوس کرد. این فرمت هنگام عکاسی از سوژه های متحرک و عکس بسیار مهم است. به عنوان مثال، هنگام عکاسی، می توانید به راحتی نقطه فوکوس را تنها با لمس قسمت مورد نظر صفحه تغییر دهید، مشابه تغییر فوکوس سینمایی. کانن ادعا می کند که این سیستم فوکوس حتی در شرایط نور کم تا -6 EV حساسیت بالایی دارد و می تواند روی سوژه فوکوس کند.

قابلیت فیلمبرداری DCI 4K

قابلیت های EOS R به عکاسی محدود نمی شود، این دوربین در زمینه فیلم برداری نیز حرف هایی برای گفتن دارد. با استفاده از این دوربین می توانید ویدیوهای UHD 4K با بیت ریت 480 مگابیت بر ثانیه و حداکثر سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط کنید. علاوه بر این، با EOS R قادر خواهید بود فیلم های فول اچ دی p1080 را با حداکثر سرعت 60 فریم و فیلم های HD 720p با سرعت 120 فریم بر ثانیه ضبط کنید که برای ساخت فیلم های اسلوموشن بسیار مفید خواهد بود. بد نیست توجه داشته باشید که هنگام ضبط ویدیوی 4k شاهد عمق رنگ 8 بیتی هستیم و برای دستیابی به عمق رنگ بیشتر می توانید خروجی HDMI را با عمق 10 بیت 4:2:2 از دوربین گرفته و تصاویر را ضبط کنید. با ضبط خارجی

برای ضبط صدا در حین تصویربرداری، کانن یک میکروفون استریو داخلی در EOS R قرار داده است. اما افرادی که قصد استفاده از میکروفون اکسترنال را دارند، می توانند از طریق جک 3.5 میلی متری هدفون داخلی، میکروفون مورد علاقه خود را به این دوربین متصل کنند که در این صورت امکان نظارت همزمان صدا نیز وجود خواهد داشت. .

Dual Pixel RAW

یکی از ویژگی های قابل توجه این دوربین حرفه ای کانن را می توان پشتیبانی از Dual Pixel RAW نام برد. به لطف این عملکرد، امکان استخراج و ذخیره تمام اطلاعات مربوط به چینش و معماری سایت ما های قابل انتقال از سنسور وجود دارد. به این ترتیب، پس از ثبت عکس، می توانید با آزادی بسیار بیشتری تنظیمات آن را ویرایش و تغییر دهید. از جمله تنظیماتی که قابل تغییر خواهند بود می توان به تنظیمات مربوط به نقاط فوکوس و یا حتی کاهش اثر ارواح بر روی عکس ها اشاره کرد.

لنز RF 24-105mm f/4l IS USM

کانن در کنار این دوربین، لنز زوم RF 24-105mm f/4l IS USM را نیز در نظر گرفته است. این لنز زوم استاندارد فاصله کانونی تله فوتو واید تا متوسط ​​را پوشش می دهد و یک لنز جهانی محسوب می شود و حداکثر دیافراگم آن برای تمام فواصل کانونی در F4 ثابت است. این لنز را می توان در شرایط نوری مختلف در اکثر ژانرهای عکاسی استفاده کرد. کانن در این لنز از لرزشگیر استفاده کرده است که اثرات لرزش دست و دوربین را در عکاسی و فیلمبرداری به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. حداقل فاصله کانونی لنز RF 24-105mm f/4l IS USM 45 سانتی متر است و ساختار نوری آن از 18 عنصر مختلف در 14 گروه استفاده می کند. لازم به ذکر است که قطر دهانه این فیلتر 77 میلی متر می باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین بدون آینه کانن مدل EOS R به همراه لنز RF 24-105mm f/4-7.1 IS STM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین بدون آینه کانن مدل EOS R به همراه لنز RF 24-105mm f/4-7.1 IS STM"، کلیک کنید.