برسی دوربین بدون آینه کانن مدل EOS R3

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین بدون آینه کانن مدل EOS R3

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین بدون آینه کانن مدل EOS R3

معرفی دوربین Canon R3

دوربین بدون آینه پیشرفته Canon EOS R3 یک دوربین سریع، همه کاره و قابل اعتماد است که برای ترکیب فناوری دوربین های بدون آینه سری EOS R با عملکرد قدرتمند مورد انتظار از یک DSLR پرچمدار طراحی شده است. این دوربین از یک سنسور فول فریم جدید استفاده می کند، عملکرد فوکوس خودکار به روز شده و طراحی بدنه نیز بهبود یافته است. EOS R3 اولین دوربین سری 3 بعد از دوربین های فیلم است که توانایی های خود را برای عکاسی سریع و انعطاف پذیر ثابت کرده است.

یکی از مهم ترین فناوری های مورد استفاده در دوربین R3 وجود سنسور انباشته 24.1 مگاسایت مای است که سرعت خواندن بسیار بالایی دارد و به لطف وجود آن اعوجاج شاتر نیز کاهش می یابد و در نتیجه این ویژگی های این سنسور در هر دو مورد موثر است. عکاسی با سرعت بالا و مداوم و در استفاده از عکس موثر است. این سنسور فول فریم BSI CMOS دارای عملکرد هماهنگی با پردازنده DIGIC X است که در نتیجه این هماهنگی سرعت عکسبرداری تا 30 فریم در ثانیه با شاتر الکترونیکی، فیلمبرداری با فرمت 6K 60p Raw، 4K 120p و Dual می باشد. سیستم فوکوس خودکار هوشمند Pixel CMOS II همراه با تشخیص چشم برای تنظیم فوکوس بصری فعال است.

R3 همچنین اولین مدل از سری EOS R است که دارای دستگیره عمودی است. این دستگیره عمودی بدنه این دوربین را ارگونومیک کرده و راحتی بیشتری را هنگام در دست گرفتن دوربین برای استفاده طولانی مدت و استفاده از دوربین به صورت عمودی و افقی فراهم می کند. بدنه مقاوم این دوربین همچنین دارای منظره یاب الکترونیکی OLED با وضوح 5.76 میلیون نقطه، صفحه نمایش لمسی چند زاویه ای 3.2 اینچی به روز شده و کفشی چند منظوره برای اتصال لوازم جانبی مختلف است.

سنسور فول فریم انباشته و پردازنده DIGIC X

سنسور 24.1 مگاسایت مای CMOS BSI

R3 اولین دوربین EOS است که به سنسور انباشتگی مجهز شده است و انتظار می‌رود سرعت بازخوانی بسیار بالایی داشته باشد که اعوجاج شاتر را کاهش می‌دهد و به کاربر امکان می‌دهد خیلی سریع عکس بگیرد. این سنسور 24.1 مگاسایت مای فول فریم CMOS همچنین از طراحی با نور پس‌زمینه بهره می‌برد که نور بیشتری را جذب می‌کند و نویز را کاهش می‌دهد، وضوح وضوح را افزایش می‌دهد و رنگ‌های صاف‌تر و رندر رنگ‌های بالا را حتی در شرایط کم نور ثبت می‌کند.

پردازنده DIGIC X

پردازنده به روز شده DIGIC X مکمل حسگر دوربین جدید است. این پردازنده می تواند با سرعت بالا و همزمان عملیات دیگری مانند انجام فوکوس خودکار، تنظیم نوردهی خودکار قبل از ضبط هر فریم و عکاسی با سرعت 30 فریم در ثانیه را به صورت همزمان پردازش و انجام دهد. به لطف وجود این پردازنده، طیف وسیعی از ISO 100 تا 102400 نیز در این دوربین وجود دارد که حتی تا 50-204800 قابل افزایش است که امکان کار در شرایط نوری مختلف را فراهم می کند.

زندان الکترونیکی

یکی از مهمترین مزیت های استفاده از سنسور پشته ای در این دوربین، کارکرد فوق العاده سریع و کارآمد این سنسور با شاتر الکترونیکی است که به کاربر اجازه می دهد با سرعت 30 فریم در ثانیه و تا 150 فریم خام عکاسی کند و هیچ اعوجاج در تمام فیلم های ضبط شده هنگام کار با دوربین در حالت دستی و اولویت شاتر، حداکثر سرعت برابر با 1/64000 است. همگام سازی فلاش با استفاده از شاتر الکترونیکی حتی در 1/180 ثانیه امکان پذیر است. شاتر در این دوربین ذاتاً بی صدا است، اما می توانید صدای شاتر را فعال کنید تا سوژه هنگام عکس گرفتن متوجه شود.

شاتر دستی نیز در این دوربین موجود است که سرعت عکسبرداری 12 فریم بر ثانیه با بافر بالای 100 فریم را فراهم می کند و بالاترین سرعت همگام سازی فلاش در این حالت 1/250 ثانیه است.

فیلمبرداری با وضوح 6K در فرمت های خام و DCI/UHD 4K

این دوربین همچنین عملکرد فوق العاده ای در فیلم برداری دارد. سنسور 24 مگاسایت مای فول فریم، تصویربرداری داخلی 12 بیتی خام 6K و همچنین 4K 120p 10 بیتی را با تنظیمات رنگی Canon Log 3 با وضوح بالا ارائه می دهد در حالت‌های DCI و UHD 4K نمونه‌گیری شود و این فرآیند وضوح را بهبود می‌بخشد، موآر و نویز را کاهش می‌دهد. فیلمبرداری در حالت HDR-PQ نیز با این دوربین امکان پذیر است که به صورت داخلی در Dubin در حالت HDR ذخیره می شود و ضبط خارجی نیز از طریق پورت HDMI در وضوح وضوح 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه امکان پذیر است. گزینه های مختلف فشرده سازی ALL-I، IPB و IPB Light نیز در این دوربین موجود است و همچنین امکان استفاده از Dual Pixel CMOS AF II هنگام عکاسی در حالت خام 6K وجود دارد. مدت زمان فیلمبرداری با این دوربین نامحدود است. علاوه بر این، دوربین R3 دارای پورت هایی برای میکروفون، هدفون و همچنین پورت micro HDMI Type-D است که امکان خروجی و ضبط به یک ضبط کننده خارجی را فراهم می کند.

فوکوس خودکار Canon R3 و لرزشگیر تصویر

Dual Pixel CMOS AF II

سیستم فوکوس خودکار پیشرفته Dual Pixel CMOS AF II 1053 نقطه فوکوس خودکار را که کل فریم را پوشش می دهد، نظارت می کند. این سیستم فوکوس خودکار پیشرفته عملکرد بسیار سریع، قابل اعتماد و دقیقی را ارائه می دهد. سیستم فوکوس تشخیص فاز ارتقا یافته این دوربین، تشخیص و ردیابی سوژه را بهبود بخشیده است و توانایی تشخیص چشم، صورت و سر (حتی با کلاه ایمنی)، حیوانات و وسایل نقلیه را دارد. همچنین هنگام تعقیب سوژه ها، حتی با عکاسی مداوم، فوکوس روی سوژه قفل می شود و سوژه همیشه شفافیت کامل خواهد داشت. محدودیت نوردهی Dual Pixel AF II نیز به محدوده -7.5 EV بهبود یافته است و از فوکوس دقیق حتی در شرایط کم نور و در شب اطمینان حاصل می کند.

AF با کنترل چشم

ویژگی جدیدی که Canon به دوربین های دیجیتال سری EOS با دوربین R3 معرفی کرده است، فوکوس خودکار Eye Control در این دوربین است. این ویژگی محبوب از دوران فیلم اکنون بهبود یافته و تنظیم شده است تا با سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS هماهنگ باشد. فوکوس خودکار کنترل چشم به عکاس این امکان را می دهد که در منظره یاب الکترونیکی در محدوده مورد نظر خود نگاه کند، فوکوس به طور خودکار در این محدوده تنظیم می شود و پس از تنظیم فوکوس با این عملکرد، دوربین کنترل فوکوس، تشخیص و ردیابی سوژه را بر عهده می گیرد. .

تثبیت کننده تصویر سنسور-Shift

تثبیت کننده تصویر درون دوربین (IBIS) لرزش ناخواسته دوربین را هنگام استفاده از دوربین دستی تصحیح می کند. این کار استفاده از دوربین دستی را در شرایط کم نور آسان تر می کند و همچنین اثرات لرزش دوربین در هنگام فیلم برداری را کاهش می دهد. سیستم لرزشگیر 5 محوره این پهپاد نیز عملکرد هماهنگی با لنزهایی را دارد که لرزشگیر اپتیکال دارند. هنگام استفاده از دوربین با لنزهایی که دارای تثبیت کننده تصویر هستند، با توجه به قدرت تثبیت کننده نوری لنز؛ این دوربین می تواند تا 8 استاپ لرزش دوربین را در تصاویر تصحیح کند.

طراحی بدنه Canon R3

منظره یاب الکترونیکی با 5.76 میلیون نقطه و صفحه نمایش لمسی چند زاویه ای

منظره یاب الکترونیکی OLED با رزولوشن 5.76 میلیون نقطه، منظره ای منحصربفرد را تا جایی که چشم می بیند به کاربر می دهد. این منظره یاب با بزرگنمایی 0.76 برابر از قدرت سنسور پشته بهره می برد و هنگام کار با شاتر الکترونیکی، در هنگام نوردهی سنسور، نمای پیوسته ای را ارائه می دهد و تصویری با نرخ بازسازی 120 فریم در ثانیه، با این سرعت ارائه می دهد. حرکت واقعی اشیا را می توان در منظره یاب مشاهده کرد میدان دید بزرگ منظره یاب همچنین امکان مشاهده اطلاعات دقیق مربوط به عکاسی و نوردهی را در صورت تمایل فراهم می کند و این اطلاعات زمانی که از دوربین به صورت افقی و عمودی استفاده می کنید در جای خود قرار می گیرد. ، نمای طبیعی تری را برای کاربر فراهم کند.

این دوربین علاوه بر منظره یاب الکترونیکی دارای صفحه نمایش چند زاویه ای نیز می باشد. یک رابط کاربری لمسی، چیدمان انعطاف پذیر این صفحه نمایش 4.15 میلیون نقطه ای را تکمیل می کند که نمایش زنده و پخش با کیفیت بالا را ارائه می دهد.

بدنه ای با ساختار حرفه ای

طراحی دوربین R3 جانشین دوربین های DSLR پیشرو است و دارای طراحی بدنه محکم و ارگونومیک است و با دستگیره عمودی یکپارچه این دوربین، راحتی کامل کاربر را در هنگام استفاده از دوربین به صورت عمودی و افقی فراهم می کند. دوربین R3 دارای هر دو کنترل هوشمند Canon و کنترل چندگانه است که در دوربین های قبلی EOS وجود داشت. این امکان کنترل بسیار بصری را برای کاربر فراهم می کند و پشت دوربین مانند بدنه دوربین 1D X Mark III است. بدنه بزرگ این دوربین امکان قرار دادن باتری با ظرفیت بالا LP-E19 را فراهم می کند که به لطف آن می توان از دوربین برای مدت طولانی استفاده کرد. علاوه بر این، مشخصات ضد آب و هوای دوربین با پرچمدار EOS-1D X Mark III یکسان است.

دو اسلات کارت حافظه

دوربین EOS R3 دارای دو اسلات کارت حافظه است که یکی از آن ها از کارت های حافظه CFexpress Type B و دیگری از کارت های SD UHS-II پشتیبانی می کند. وجود این دو پورت انعطاف بالایی را در ذخیره سازی اطلاعات فراهم می کرد. پیشنهاد می‌شود کارت حافظه CFexpress Type B برای ذخیره‌سازی ویدیو با رزولوشن 6K و عکاسی پیاپی سریع طراحی شده باشد و همچنین از پورت SD برای پشتیبان‌گیری و عکس‌برداری با سرعت پایین‌تر استفاده می‌شود.

ارتباط

این دوربین دارای طیف گسترده ای از پورت های ارتباطی و اتصالات بی سیم است که به کاربر امکان انتقال عکس، ویدئو و فایل های صوتی را به روش های مختلف می دهد. این دوربین دارای پورت 1000BASE-T Ethernet و RJ-45 برای انتقال سریع و ایمن اطلاعات می باشد. برای انتقال بی سیم اطلاعات، این دوربین دارای وای فای و بلوتوث 5 گیگاهرتزی است که علاوه بر انتقال اطلاعات، می توان دوربین را نیز کنترل کرد. کاربران همچنین می توانند از اینترنت داده 5G گوشی هوشمند برای انتقال مستقیم اطلاعات در زمانی که دوربین R3 و تلفن از طریق کابل USB با استفاده از برخی از تلفن های هوشمند متصل هستند، استفاده کنند.

این دوربین همچنین دارای یک ماژول GPS داخلی سازگار با GLONASS و QZSS است که امکان تعیین موقعیت جغرافیایی و برچسب‌گذاری زمان را آسان می‌کند.

یک کفش چند کاره نسل جدید

به روز رسانی جدیدی برای دوربین های سنتی دوربین هات شوی ایجاد شده است و یک ردیف پین اضافی به هات کفش اضافه می کند تا امکان اتصال چندین دستگاه جانبی را فراهم کند. علاوه بر این، این کفش می تواند برق مورد نیاز برخی از دنده ها را که قبلاً به باتری جداگانه نیاز داشتند، تامین کند. این کفش جدید با تجهیزاتی مانند گیرنده و فرستنده Speedlite ST-E10، میکروفون استریو DM-E1D و آداپتور تلفن هوشمند AD-P1 و همچنین کفش چند منظوره AD-E1 برای پشتیبانی از لوازم جانبی قدیمی سازگار است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین بدون آینه کانن مدل EOS R3" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین بدون آینه کانن مدل EOS R3"، کلیک کنید.