برسی دوربین بدون آینه Fujifilm مدل X-T3 رنگ مشکی

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین بدون آینه Fujifilm مدل X-T3 رنگ مشکی

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین بدون آینه Fujifilm مدل X-T3 رنگ مشکی

بررسی دوربین فوجی فیلم X-T3

Fujifilm X T3 را می توان محصولی دانست که برای فیلمبرداران و عکاسان اکشن طراحی شده است. این محصول یک دوربین بدون آینه سریع است که هم در عکاسی و هم در فیلمبرداری حرف های زیادی برای گفتن دارد. سنسور و پردازنده به کار رفته در این دوربین دارای طراحی به روز شده ای هستند تا بتوانند عکس هایی با وضوح بالا و فیلم برداری 4K ضبط کنند. این ترکیب در کنار سیستم فوکوس به کار رفته در دوربین، آن را به محصولی قابل توجه و قدرتمند تبدیل کرد.

حسگر فوجی فیلم X-T3 دارای وضوح 26.1 مگاسایت ما و دارای بریدگی APS-C است. این سنسور X-Trans CMOS 4 دارای طراحی با نور پشت است که عملکرد آن را در محدوده حساسیت دوربین بهبود می بخشد. در کنار این سنسور از سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز 2.16 میلیون نقطه ای استفاده شده است که عملکرد سریع و دقیقی را به خصوص در ردیابی سوژه های متحرک نشان می دهد. پردازنده مورد استفاده در فوجی X-T3 جدیدترین X-Processor 4 است که از چهار CPU برای پردازش سریعتر تصویر استفاده می کند. بنابراین، دوربین برتر قادر خواهد بود با استفاده از شاتر مکانیکی و 30 فریم در ثانیه با برش 1.25 برابر و شاتر الکترونیکی، به طور مداوم با سرعت 11 فریم در ثانیه عکاسی کند. همچنین فیلمبرداری داخلی این دوربین با کیفیت 4K و سرعت 60 فریم بر ثانیه و با فرمت 10 بیتی انجام می شود.

منظره یاب استفاده شده در فوجی فیلم X-T3 الکترونیکی است و وضوح 3.69 میلیون نقطه و بزرگنمایی 0.75 برابر دارد. نرخ به روز رسانی 100 فریم در ثانیه است، بنابراین هیچ چیز از دید کاربر پنهان نمی ماند. دارای منظره یاب 3.2 اینچی با وضوح 1.04 میلیون نقطه. این نمایشگر دارای پنل لمسی و قابل چرخش است. ساختار بدنه دوربین بسیار با کیفیت و از آلیاژ ساخته شده است. بنابراین علاوه بر استحکام بالا، وزن سبکی نیز دارد. این بدنه در برابر شرایط محیطی نیز مقاوم است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین بدون آینه Fujifilm مدل X-T3 رنگ مشکی" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین بدون آینه Fujifilm مدل X-T3 رنگ مشکی"، کلیک کنید.