برسی دوربین بدون آینه Sony مدل a7 III همراه لنز ۷۰-۲۸ میلیمتر

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین بدون آینه Sony مدل a7 III همراه لنز ۷۰-۲۸ میلیمتر

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین بدون آینه Sony مدل a7 III همراه لنز ۷۰-۲۸ میلیمتر

دوربین جدید Sony Alpha a7 III دارای سنسور فول فریم BSI CMOS است و وضوح آن ۲۴ مگاسایت ما است. این سنسور همان سنسوری است که در مدل قبلی استفاده شده بود، اما پردازنده دوربین و سیستم فوکوس آن پیشرفت های زیادی کرده است. علاوه بر این رزولوشن، این دوربین می تواند در فرمت UHD 4K نیز فیلمبرداری کند. پردازنده پرسرعت Bionz X در این دوربین علاوه بر تسریع در ثبت تصویر تا 10 فریم (با وضوح کامل)، امکان افزایش ISO تا 204800 را فراهم کرد که برای استفاده در نور کم بسیار مفید است. سرعت این دوربین نسبت به مدل های قبلی خود افزایش چشمگیری داشته است.

در اکثر دوربین های سونی، سنسور دوربین مجهز به لرزشگیر تصویر است. در این دوربین سنسور دوربین دارای یک تثبیت کننده 5 محوره است که می تواند لرزش دست و پیچش را در جهات مختلف در هنگام عکسبرداری و فیلمبرداری به حداقل برساند.

سیستم فوکوس خودکار در این دوربین تا حد زیادی بهبود یافته است. بنابراین نقاط فوکوس تشخیص تاری در این دوربین به عدد «۶۹۳ نقطه فوکوس» رسیده است! همچنین، 425 نقطه فوکوس با تشخیص کنتراست را می توان برای فوکوس خودکار در حالت فیلمبرداری یا نمایش زنده استفاده کرد. این دوربین از لنزهای E-mount استفاده می کند. اما حتی زمانی که از لنزهای سری A سونی در این دوربین استفاده می کنید، همچنان می توانید با مبدل های LA-EA و LA-EA3 از تمام 693 نقطه فوکوس خودکار دوربین استفاده کنید.

بدنه a7 III از آلیاژ منیزیم ساخته شده است که علاوه بر استحکام بالا بسیار سبک بوده و عایق بودن آن نیز برای استفاده در شرایط نامساعد جوی بهبود یافته است. دکمه شاتر این دوربین دارای طراحی خاصی است که سونی می گوید می تواند تا 50 درصد لرزش دوربین را در هنگام عکسبرداری کنترل کند. البته در صورت نیاز به حداقل لرزش، حالت Silent را می توان فعال کرد که در این صورت دوربین تقریبا بدون لرزش عکس می گیرد. پرده شاتر این دوربین نیز طبق ادعای سازنده تا 500000 شات تضمین شده است.

یکی از مهم ترین ویژگی های این دوربین قابلیت عکاسی 4K آن است. Sony a7 III می تواند UHD 4K 3840 x 2160p با سرعت 30 یا 24 فریم بر ثانیه در فرمت XAVC ضبط کند. این فرمت کیفیت بسیار بالایی دارد و سرعت انتقال اطلاعات آن 100 مگابایت بر ثانیه است، بنابراین برای ضبط با فرمت 4K باید از کارت های حافظه پرسرعتی استفاده کنید که بتوانند این حجم از اطلاعات را ثبت کنند.

اگر از حالت Full HD 1920 x 1080p استفاده می کنید، سرعت فیلم برداری به 60 فریم در ثانیه می رسد و برای ضبط اسلوموشن نیز می توانید ویدیوهایی با وضوح 1080p و نرخ فریم 120 ضبط کنید.

صفحه نمایش 3 اینچی باکیفیت این دوربین دارای وضوح 922 هزار سایت ما بوده و به صورت دیافراگم طراحی شده است. این گیره را می توان تا 107 درجه بالا و 41 درجه پایین آورد. در صورت لزوم می توانید از منظره یاب الکترونیکی آن استفاده کنید. رزولوشن این منظره یاب 0.5 اینچ برابر با 2.36 مگاسایت ما است و Tru-Finder XGA OLED است و تصویر بسیار باکیفیتی از قاب جلو را به شما نشان می دهد، بنابراین تقریبا غیرممکن است که متوجه شوید این منظره یاب الکترونیکی.نه نوری است!

اگر برای انتقال عکس و کنترل دوربین به صورت بی سیم نیاز به ارتباط از راه دور دارید، می توانید از فناوری های ارتباطی مدرن مانند WiFi یا NFC استفاده کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین بدون آینه Sony مدل a7 III همراه لنز ۷۰-۲۸ میلیمتر" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین بدون آینه Sony مدل a7 III همراه لنز ۷۰-۲۸ میلیمتر"، کلیک کنید.