برسی دوربین دیجیتال بدون آینه سونی مدل alpha a6600 همراه با لنز E 16-55mm f/2.8 G

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین دیجیتال بدون آینه سونی مدل alpha a6600 همراه با لنز E 16-55mm f/2.8 G

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین دیجیتال بدون آینه سونی مدل alpha a6600 همراه با لنز E 16-55mm f/2.8 G

معرفی دوربین سونی Alpha a6600

سرعت بالا و قابلیت استفاده گسترده مهمترین اصولی است که Sony a6600 بر اساس آنها طراحی شده است. این دوربین از سنسور APS-C با رزولوشن 24.2 مگاسایت ما استفاده می کند که از نوع Exmor CMOS می باشد. Sony Alpha a6600 قابلیت عکاسی با وضوح بالا و فیلمبرداری 4K را دارد. دوربین های DSLR و دوربین های بدون آینه اغلب محدودیت هایی در زمان عکاسی دارند که به دلیل گرم شدن بیش از حد سنسور و پردازنده تصویر رخ می دهد. اما نکته جالب در مورد عکاسی با این دوربین این است که محدودیت زمانی برای عکاسی نخواهید داشت که به خودی خود قابل توجه است.

سنسور 24.2 مگاسایت مای Exmor CMOS

همانطور که در بالا ذکر شد، سنسور به کار رفته در این دوربین دارای رزولوشن 24.2 مگاسایت مای است. سنسور CMOS این دوربین عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و کیفیت تصویر آن بالا و نویز تصویر کم است. حساسیت ISO این دوربین از 100 تا 3200 قابل تنظیم است که تا 102400 قابل افزایش است.در کنار این سنسور از پردازنده تصویر BIONZ X استفاده شده که سرعت بسیار خوبی را برای Sony Alpha a6600 به ارمغان آورد. ترکیب سنسور و پردازنده سرعت عکسبرداری پیاپی 11 فریم بر ثانیه را برای این دوربین به همراه داشت.

سیستم فوکوس خودکار

سیستم فوکوس خودکار این دوربین از نوع 4 بعدی است که از 425 نقطه فوکوس برای تشخیص فاز و 425 ناحیه فوکوس برای تشخیص کنتراست استفاده می کند. این باعث شد سونی a6600 بتواند تنها در 0.02 ثانیه روی سوژه فوکوس کند. به علاوه فوکوس خودکار این دوربین قابلیت ردیابی اجسام متحرک را دارد که می توانید در شرایط نوری مختلف از آن استفاده کنید. این دوربین قابلیت فوکوس روی چشم سوژه را نیز دارد که به ویژه در عکاسی پرتره کاربرد دارد. این عملکرد هم در هنگام عکاسی و هم در فیلمبرداری قابل استفاده است و می توانید از آن برای فوکوس روی چشم انسان و چشم حیوانات استفاده کنید.

فیلمبرداری UHD 4K

آلفا a6600 قادر به فیلمبرداری داخلی 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه است. در ضمن برخلاف معمول محدودیت زمانی برای عکاسی با این دوربین نخواهید داشت. این دوربین با کیفیت Full HD و با سرعت 120 فریم بر ثانیه فیلمبرداری می کند و به کاربر اجازه می دهد در حالت آهسته عکسبرداری کند. برای دسترسی به کیفیت بالاتر بدنه دوربین، یک پورت HDMI تعبیه شده است که از طریق آن می توانید دوربین را به دستگاه های ضبط خارجی متصل کنید.

تثبیت کننده 5 محور SteadyShot INSIDE

برای خنثی سازی اثرات لرزش، این دوربین به سیستم تثبیت کننده داخلی دوربین های سونی معروف به SteadyShot INSIDE مجهز شده است. این گیمبال 5 محوره قادر است اثرات لرزش دست و دوربین را تا 5 استاپ خنثی کند. این سیستم هم در زمان عکاسی و هم در هنگام فیلمبرداری در دسترس کاربر خواهد بود.

طراحی بدنه سونی a6600

  • بدنه ساخته شده از آلیاژ منیزیم برای دستیابی به وزن کم و استحکام بالا
  • منظره یاب XGA Tru-Finder با پنل OLED و وضوح 2.36 میلیون نقطه
  • صفحه نمایش LCD با پنل لمسی، قطر 3 اینچ، وضوح 921.6 هزار نقطه و قابل چرخش
  • پورت 3.5 میلی متری برای اتصال میکروفون و هدفون
  • باتری NP-FZ100 با عمر تخمینی 810 عکس با شارژ کامل
  • مونتاژ فلزی
  • چسبندگی بالا و ارگونومی

لنز Sony E 16-55mm f/2.8 G

Sony E 16-55mm f/2.8 G یک لنز زوم با زاویه دید عریض برای دوربین های بدون آینه APS-C سونی است. بنابراین، فاصله کانونی معادل آن در دوربین های فول فریم 82.5-24 میلی متر خواهد بود. دیافراگم این لنز برابر با f/2.8 است که این قابلیت را دارد که در تمام فاصله کانونی لنز ثابت بماند. علاوه بر این وجود دیافراگم 9 باله مدور جلوه زیبایی به تصاویر ثبت شده خواهد داد. این لنز بوکه نرمی را در محدوده خارج از فوکوس ایجاد می کند و برای عکاسی پرتره و ورزشی که نیاز به جداسازی سوژه از پس زمینه دارد، مناسب است. عناصر ذکر شده لنز فوق را برای عکاسی در شرایط نوری مختلف مناسب می کند.

سونی در این لنز از لنزهای غیر کروی و ED پیشرفته و با کیفیت استفاده می کند تا پراش نور در داخل لنزها را به حداقل برساند. این لنزها میزان حاشیه های رنگی و اعوجاج را در سراسر محدوده زوم لنز به خصوص در هنگام استفاده از دیافراگم باز کاهش می دهند و وضوح و وضوح لنز را افزایش می دهند. علاوه بر این، سونی برای افزایش کنتراست نور و غلظت رنگ در تصاویر، سطوح خارجی این لنز را با پوشش پیشرفته NANO AR پوشانده است تا بازتاب نور، هاله و شعله ور شدن نور را به حداقل برساند. همچنین استفاده از پوشش فلوئور بر روی المنت جلویی لنز باعث شده تا این عنصر کمترین جذب گرد و غبار، رطوبت و اثر انگشت را داشته باشد.

سیستم فوکوس استفاده شده در این لنز از موتور فوکوس خطی XD برای کوتاه کردن محدوده فوکوس در مواردی که فوکوس خودکار بسیار سریع در محدوده خاصی مورد نیاز است استفاده می کند. این عملیات سرعت فوکوس را در محدوده فوکوس مجاز افزایش می دهد. روی این لنز دکمه ای وجود دارد که می توانید با استفاده از آن حداقل فاصله فوکوس مجاز را تغییر دهید. به این ترتیب، لنز دیگر روی اجسام نزدیک‌تر فوکوس نمی‌کند و این باعث تسریع روند یافتن فوکوس در فواصل دورتر می‌شود. حداقل فاصله کانونی برای این لنز 33 سانتی متر است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین دیجیتال بدون آینه سونی مدل alpha a6600 همراه با لنز E 16-55mm f/2.8 G" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین دیجیتال بدون آینه سونی مدل alpha a6600 همراه با لنز E 16-55mm f/2.8 G"، کلیک کنید.