برسی دوربین دیجیتال بدون آینه سونی مدل Alpha a9 III

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین دیجیتال بدون آینه سونی مدل Alpha a9 III

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین دیجیتال بدون آینه سونی مدل Alpha a9 III

مشاهده و خرید دوربین سونی A9 III

دوربین سونی a9 III عنوان اولین دوربین بدون آینه فول فریم با شاتر جهانی را از آن خود کرد. این دوربین می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای عکاسی حیات وحش، عکاسی خبری، عکاسی ورزشی و بسیاری از نیازهای تصویربرداری دیگر باشد. سنسور این دوربین با طراحی انقلابی خود از قابلیت های جالبی برخوردار است که از آن جمله می توان به قابلیت عکاسی پیوسته با فرمت Raw با سرعت 120 فریم بر ثانیه و همگام سازی فلاش تا 1/80000 ثانیه اشاره کرد. ترکیب سنسور 24.6 مگاسایت مای، پردازنده BIONZ XR و پردازنده هوش مصنوعی این دوربین را به دوربینی مطمئن و کارآمد تبدیل کرده است.

اولین دوربین بدون آینه با شاتر جهانی

سونی اولین دوربین بدون آینه Global Shutter را با a9 III معرفی کرد. شاتر غلتکی چندین دهه است که در دوربین ها استفاده می شود و به همین دلیل استفاده از شاتر سراسری در این دوربین یک جهش انقلابی تلقی می شود. شاتر جهانی می تواند تمام اطلاعات سنسور دوربین را به صورت همزمان و بدون وقفه دریافت کند. همچنین در کرکره سراسری نیازی به استفاده از کرکره مکانیکی نیست.

تصاویر ثبت شده با دوربین a9 III به دلیل استفاده از شاتر سراسری دارای نوردهی یکنواخت در سراسر فریم هستند. با وجود این فناوری، همگام سازی فلاش در تمامی سرعت ها حتی در سرعت بسیار بالای 1/80000 ثانیه در این دوربین امکان پذیر است. خواندن سراسری و همزمان کل سطح سنسور نیز به دلیل وجود برخی منابع نوری مانند لامپ های مهتابی که همیشه در تصاویر دیده ایم از ایجاد خطوط جلوگیری می کند.

عملکردهای Pre-Capture و Speed ​​​​Boost – لحظه را از دست ندهید

دوربین a9 III علاوه بر فناوری انقلابی به کار رفته در سنسور، ویژگی های جدید دیگری را نیز به همراه دارد که امکان استفاده کامل از قابلیت های دوربین را فراهم می کند.

  • قبل از تیراندازی: می توانید دوربین Sony a9 III را تنظیم کنید تا در حالت نیمه شات روی دکمه شاتر، تصاویر را در بافر ذخیره کند. می توانید زمان فعال سازی این عملکرد را بین 0.5 تا 1 ثانیه تنظیم کنید. هنگامی که دکمه شاتر به طور کامل فشار داده شود، تصاویر در کارت حافظه ذخیره می شوند.
  • تسریع کنید: در بسیاری از شرایط، ما به حداکثر سرعت 120 فریم بر ثانیه a9 III نیازی نخواهیم داشت. با عملکرد Speed ​​Boost و دکمه C5 که در نزدیکی دستگیره دوربین قرار دارد، می توانید سرعت عکسبرداری مداوم دوربین را افزایش دهید. کاربران می توانند از سرعت های مختلف (حداکثر سرعت 120 فریم بر ثانیه) در عکاسی پیاپی با این دوربین استفاده کنند.

فیلمبرداری حرفه ای با وضوح 4K

با توجه به استفاده از فناوری شاتر جهانی در دوربین a9 III، دیگر شاهد پدیده شاتر غلتشی در هنگام عکاسی از سوژه های پرسرعت و خطوطی که بر روی تصویر ایجاد می شود به دلیل وجود منابع نوری مانند لامپ های مهتابی نخواهیم بود. .

  • دوربین a9 III قادر به ارائه تصاویر از ناحیه 6K دوربین فیلمبرداری، ضبط و خروجی با وضوح 4K و 60 فریم بر ثانیه است. این دوربین همچنین می‌تواند ویدیوی بدون کراپ ۴K را با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه تولید کند.
  • در حالت 10 بیتی 4:2:2 با استفاده از کدک All-I برای حداکثر کیفیت عکس بگیرید
  • خروجی 16 بیتی با فرمت RAW از طریق پورت HDMI و ضبط کننده سازگار
  • امکان استفاده از پروفایل های رنگی S-Log3، S-Cinetone و دیگر پروفایل ها برای بهبود تصویر و سرعت بخشیدن به گردش کار.

طراحی بدنه بهینه

تغییرات جالبی در بدنه دوربین a9 III اعمال شده است که باعث افزایش کارایی و ارگونومی بدنه دوربین می شود.

  • دکمه C5 به جلوی دوربین اضافه شد
  • امکان غیرفعال کردن حالت عکاسی پیاپی و تنظیم سرعت این حالت در منوی دوربین
  • دستگیره و دکمه شاتر بهینه شده
  • دو پورت کارت حافظه سازگار با کارت های CFexpress Type A و SD
  • پورت USB-C 3.2 Gen 2 با سرعت 10 گیگابیت بر ثانیه
  • صفحه نمایش لمسی 4 محوره 3.2 اینچی با وضوح 2.1 میلیون نقطه که قبلاً در دوربین a7R V گنجانده شده بود این مانیتور از طیف رنگی گسترده فضای رنگی DCI-P3 پشتیبانی می کند
  • منظره یاب الکترونیکی OLED با وضوح 9.44 میلیون نقطه و حداکثر نرخ تازه سازی 240 فریم در ثانیه
  • پورت اترنت برای شبکه های پیشرفته و تبادل سریع داده ها
  • یک دستگیره عمودی VG-C5EM در دسترس است که با طراحی ارگونومیک جدید دوربین a9 III از جمله دکمه C5 سازگار است.

به روز رسانی سیستم عامل آینده

  • عملکرد دوربین سونی a9 III با گذشت زمان و انتشار به روز رسانی سیستم عامل دوربین بهبود می یابد. برخی از انتظارات برای به روز رسانی های آینده عبارتند از:
  • با استفاده از حداکثر سرعت شاتر دوربین 1/80000، قادر به عکاسی پیوسته با سرعت 120 فریم در ثانیه است.
  • بهینه سازی فراداده IPTC و FTP

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین دیجیتال بدون آینه سونی مدل Alpha a9 III" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین دیجیتال بدون آینه سونی مدل Alpha a9 III"، کلیک کنید.