برسی دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل Canon EOS R5 Mark II

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل Canon EOS R5 Mark II

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل Canon EOS R5 Mark II

دوربین جهانی برای عکاسی و فیلمبرداری

دوربین بدون آینه Canon EOS R5 Mark II به طور منحصربه‌فردی می‌تواند به سنسور بدون آینه با بالاترین وضوح کانن اجازه دهد تا با سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند و ویدیوی خام 8K60P ضبط کند. این دوربین یک راه حل هوشمند برای متخصصان عکاسی و فیلمبرداری با انعطاف پذیری و کیفیت تصویر بالا است. سنسور جدید 45 مگاسایت مای با طراحی حسگر پشته‌ای با نور پشت، همراه با یک پردازنده جدید، تقریباً در هر دسته‌بندی پیشرفت‌های عظیمی را ارائه می‌کند و دوربینی همه‌جانبه را ایجاد می‌کند که بهترین کار را انجام می‌دهد.

ترکیبی از پردازنده پشته و سنسور

سنسور جدید R5 Mark II رزولوشن بالای مدل قبلی را حفظ کرده و با طراحی مرتب و نورانی خود، فضای لازم را برای پردازشگر تصویر جدید کانن، DIGIC Accelerator فراهم می کند. این دوربین با استفاده از پردازنده قدرتمند DIGIC X به طور همزمان، داده های تصویر خام را با مجموعه داده های یادگیری عمیق پردازش می کند. در نتیجه، پیشرفت‌های مختلفی در ردیابی و تشخیص اشیا، عکاسی پیش‌پیوسته، عکس‌برداری پیوسته، وضوح تصویر، حداکثر زمان ضبط و موارد دیگر حاصل شده است. این موضوع Canon R5 Mark II را به ابزاری قدرتمند و جامع برای سازندگان حرفه ای تبدیل می کند.

فوکوس خودکار و یادگیری عمیق

سرعت پردازش بهبود یافته عملکرد سیستم فوکوس خودکار سری EOS R را بهبود می بخشد این سیستم فوکوس خودکار از داده های یادگیری عمیق در فوکوس خودکار دوگانه سایت مای خود برای ارائه بهبودهایی در تشخیص و ردیابی سوژه و همچنین بهبود عملکرد فوکوس کنترل چشمی معرفی شده در EOS R3 استفاده می کند. .

• تجزیه و تحلیل سطح بالای CPU شی مورد نظر را زمانی که اشیاء مشابه از مقابل یکدیگر عبور می کنند قفل نگه می دارد.

• ساختار سر، چشم، تنه و مفصل مشاهده می شود. همچنین علاوه بر موضوع اصلی، افراد دیگر و توپ (در فوتبال، والیبال و …) رعایت می شود.

• اولویت اقدام، اقدامات و موقعیت های توپ را برای فوتبال، بسکتبال و والیبال برای عکس های ثابت رویدادهای ورزشی خاص تشخیص می دهد.

• می توانید برای اولویت دهی به ده نفر مختلف از یک فرد عکس بگیرید یا عکسی از فرد مورد نظر آپلود کنید.

تمرکز کنترل چشم

Eye Control AF که مجدداً در EOS R3 معرفی شد، به عکاسان اجازه می‌دهد تا نقطه فوکوس را با چشمان خود در حالی که از منظره یاب الکترونیکی نگاه می‌کنند، تعیین کنند. با اپتیک جدید و الگوریتم تشخیص خط دید بهبودیافته، R5 Mark II سرعت تشخیص فریم را تقریباً دو برابر می کند. این دوربین فوکوس کنترل چشم را با تشخیص اشیا و الگوریتم های ردیابی بهبود یافته خود ترکیب می کند تا سوژه شما را در فوکوس واضح نگه دارد.

عملکرد عکس با سرعت و کیفیت بالا

زندان الکترونیکی

یکی از مزیت های اصلی ترکیب سنسور و پردازنده جدید، امکان عکاسی با کیفیت و سرعت بالا با وضوح بالا است که لحظات ورزشی تاریخی و برجسته و اخبار فوری را ثبت می کند. R5 Mark II این قدرت را دارد که لحظات کوتاه و به یاد ماندنی را ثبت کند و آنها را با مقیاس عالی و جزئیات باورنکردنی ثبت کند.

• سرعت عکسبرداری پیوسته تا 30 فریم در ثانیه در فرمت RAW و فول فریم با کاهش اعوجاج شاتر، با سرعت تا 12 فریم در ثانیه با استفاده از شاتر مکانیکی.

• هنگام استفاده از شاتر الکترونیکی، صفحه نمایش همیشه روشن را بدون وقفه حفظ می کند

• برای عکاسان ورزشی داخل سالن، دوربین به طور موثری سوسو زدن را در محیط های نور LED با تشخیص نرخ تازه سازی کاهش می دهد.

• شاتر الکترونیکی اجازه می دهد تا سرعت همگام سازی فلاش تا 1250 ثانیه باشد.

قبل از فشار دادن کامل شاتر، عکاسی مداوم

یکی از ویژگی‌های جدید EOS R5 Mark II این است که می‌توانید تا 15 فریم را قبل از فشار دادن شاتر تا آخر ذخیره کنید. وقتی دکمه شاتر را تا آخر فشار دهید، نیم ثانیه قبلی تصاویر در کارت حافظه ذخیره می شود. به این ترتیب، کاربران می توانند به قبل از گرفتن عکس برگردند و لحظه حیاتی را که ممکن است از دست داده باشند، بازگردانند. به عبارت دیگر، نیمه فشار دادن دکمه شاتر به مدت نیم ثانیه عکاسی پیاپی را می طلبد و پس از فشردن کامل دکمه شاتر، عکس نهایی نیز ثبت می شود و می توانید تا 15 عکس قبل از آن داشته باشید.

کاهش نویز و زوم دوربین

اول از همه، R5 Mark II دوربینی برای تولیدکنندگان محتوای بصری است که به دنبال حداکثر کیفیت و انعطاف پذیری هستند. به همین دلیل، محدوده وسیع ISO بومی 100-51200 برای کار در شرایط نوری مختلف مناسب است و شتاب دهنده DIGIC امکان استفاده از شبکه عصبی را برای کاهش نویز برای تصاویر تمیزتر، به ویژه در حساسیت های بالاتر، فراهم می کند.

همین قدرت پردازشی همچنین امکان ایجاد تصاویر ثابت با وضوح بالاتر – تا 179 مگاسایت ما – را از طریق زوم درون دوربین فراهم می کند. این ابزار مبتنی بر یادگیری عمیق، تعداد سایت ما ها را به صورت افقی و عمودی دو برابر می کند تا تصویری بزرگتر و با جزئیات بیشتر با وضوح و وضوح حفظ شود.

تثبیت کننده تصویر با کنترل هماهنگ

طراحی سبک و جمع و جور کاربران را به استفاده از دوربین دستی ترغیب می کند و اینجاست که بهبود عملکرد دوربین به کار می آید. کنترل همگام‌سازی به دستیابی به بهترین جلوه‌های تصحیح لرزش دست کمک می‌کند، که به عکاسی دستی در شرایط نور کم کمک می‌کند و لرزش را در هنگام ضبط ویدیو کاهش می‌دهد. تثبیت‌کننده تصویر در بدنه پنج محوره (IBIS) تا 8.5 استاپ لرزش ناخواسته دوربین را در مرکز قاب و 7.5 توقف در لبه‌ها (هنگام استفاده از لنزهای سازگار) تصحیح می‌کند. علاوه بر این، Movie Digital IS از روش‌های تثبیت‌کننده نوری و تغییر حسگر به همراه تثبیت‌کننده دیجیتال برای کمک به دستیابی به تصاویر حرکتی پایدارتر استفاده می‌کند.

ابزار قدرتمند 8K؛ با Cinema EOS یکپارچه شده است

R5 Mark II وارث بسیاری از نوآوری هایی است که سلف خود، R5 C را در بین عکاسان و فیلمبرداران محبوب کرده است و بسیاری از ویژگی ها و جریان های کاری Cinema EOS را ادامه می دهد. همانند مدل‌های قبلی، سنسور فول‌فریم 45 مگاسایت مای، ضبط ویدیوی داخلی DCI 8K خام را با وضوح بالا، اکنون تا 60 فریم در ثانیه، همراه با 4K SRAW، امکان‌پذیر می‌کند.

• برای همه سایت ما‌های مؤثر، سیگنال‌ها از یک سنسور فول فریم 8K خوانده می‌شوند. در نتیجه، هنگام ضبط ویدیوی 2K و 4K، امکان ضبط یک تصویر ده بیتی با کیفیت بالا 4:2:2 از طریق Oversampling وجود دارد.

• ضبط فیلم های HFR (نرخ فریم بالا) با صدایی تا 120p در وضوح DCI/UHD 4K (2061×4096/2160×3840)، ده بیت 4:2:2، بدون برش.

• پشتیبانی از XF-AVC مبتنی بر MXF، ارائه فایل‌های 10 بیتی 4:2:2، و همچنین MP4 انعطاف‌پذیر برای فایل‌های پراکسی سبک در جریان‌های کاری مختلف حرفه‌ای.

• ضبط خام خارجی برای ضبط کننده های سازگار با پورت HDMI نوع A با اندازه کامل پشتیبانی می شود.

• ذخیره سازی تقسیم شده اجازه می دهد تا ویدیوی خام و پروکسی در کارت های حافظه جداگانه ذخیره شود.

• پشتیبانی از Canon Log3، محدوده ای طراحی شده برای درجه بندی آسان مانند افزایش مناطق تاریک و تنظیم صداها، و همچنین یکپارچه سازی با فیلم های دیگر از سیستم Cinema EOS

• پشتیبانی از Canon Log2، PQ و HLG

• پشتیبانی از صدای باکیفیت با LPCM 4 کاناله 24 بیتی

• حداکثر 120 دقیقه زمان ضبط در تنظیمات 4K 60 و پایین تر امکان پذیر است. در صورت استفاده از گیره، فرمت های ضبط بزرگتر یا زمان ضبط طولانی تر نیز امکان پذیر است.

• سازگار با لنزهای Canon VR و RF 5.2mm f/2.8 L Dual Fisheye

بدنه و اتصالات

• منظره یاب الکترونیکی OLED 5.76 میلیون نقطه ای و بزرگنمایی 0.76 برابری برای صفحه نمایش شفاف و با وضوح بالا در سطح چشم با نرخ تازه سازی 120 فریم در ثانیه و پشتیبانی از نمایشگر مداوم.

• LCD قابل جابجایی 3.2 اینچی با وضوح 4.15 میلیون نقطه که عملکرد را در زوایای بالا، پایین و جلو تسهیل می کند و دارای رابط لمسی برای پخش زنده، نظارت زنده و موارد دیگر است.

• دو اسلات کارت حافظه، یک اسلات CFexpress نوع B برای فیلمبرداری خام و عکسبرداری پیاپی با سرعت بالا و یک کارت SD UHS-II برای پشتیبان گیری یا عکسبرداری با سرعت پایین.

• اولین دوربین EOS با پشتیبانی از Wi-Fi 6E/Wi-Fi 6 برای ارتباط سریعتر در پهنای باند وسیع تر

• باتری لیتیوم یونی با ظرفیت بزرگتر LP-E6P برای ویدیوی 8K، سرعت درایو بالا و سایر قابلیت های پیشرفته مورد نیاز است. البته می توان از دوربین با LP-E6N و LP-E6NH با عمر محدود نیز استفاده کرد.

• سه دستگیره باتری اختیاری موجود است، از جمله دو دسته با رابط اترنت 2.5G BASE-T و درگاه RJ-45 برای اتصال سریع و ایمن کابلی و یکی با فن خنک کننده برای زمان ضبط ویدیوی طولانی تر.

• ساختار سبک و فشرده با مقاومت در برابر گرد و غبار و رطوبت مناسب برای کار در شرایط نامساعد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل Canon EOS R5 Mark II" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل Canon EOS R5 Mark II"، کلیک کنید.