برسی دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS M200 همراه با لنز EF-M 15-45mm رنگ مشکی

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS M200 همراه با لنز EF-M 15-45mm رنگ مشکی

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS M200 همراه با لنز EF-M 15-45mm رنگ مشکی

معرفی Canon M200

Canon EOS M200 یک دوربین جمع و جور و همه کاره است که برای طیف وسیعی از فعالیت های عکاسی به خوبی مجهز شده است. سنسور به کار رفته در این دوربین دارای رزولوشن 24.1 مگاسایت ما و از نوع APS-C CMOS است و در کنار آن از پردازنده تصویر DIGIC 8 استفاده شده است که این ترکیب باعث شد تا M200 قادر به عکاسی مداوم با سرعت 6.1 فریم بر ثانیه و حساسیت ISO آن باشد. محدوده بین 100 تا 25600 قابل تغییر است. بنابراین برای استفاده در شرایط نوری مختلف مناسب است. یکی از ویژگی های مهم این دوربین قابلیت فیلم برداری 4K است و در این رزولوشن کاربر قادر به ضبط ویدیوهای تایم لپس خواهد بود. علاوه بر قابلیت های این دوربین، از سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS استفاده می کند که با استفاده از فوکوس تشخیص فاز، عملکردی سریع، دقیق و روان را در اختیار کاربر قرار می دهد که علاوه بر عکاسی برای فیلمبرداری مناسب است.

در پشت دوربین Canon EOS M200 از یک صفحه نمایش لمسی با پنل 3 اینچی و وضوح 1.04 میلیون نقطه استفاده شده است که کنترل بالایی بر روی کادربندی به کاربر می دهد. صفحه نمایش این دوربین قابلیت چرخش 180 درجه به سمت بالا را دارد که امکان ثبت سلفی و فیلمبرداری را فراهم می کند. این ویژگی به ویژه برای تولیدکنندگان محتوا و ولاگرها کلیدی است. همچنین در بخش ارتباطات، کانن از وای فای، بلوتوث و NFC داخلی در این دوربین استفاده می کند. بنابراین می توانید به صورت بی سیم فایل ها را بین دوربین و تلفن همراه خود انتقال دهید یا از گوشی هوشمند خود به عنوان کنترل از راه دور دوربین استفاده کنید.

سنسور 24.1 مگاسایت مای APS-C CMOS و پردازشگر تصویر DIGIC 8

استفاده از سنسور تصویر 24.1 مگاسایت مای APS-C CMOS و پردازنده DIGIC 8 سرعت بالا و عملکرد روانی را برای این دوربین به ارمغان آورده است که هم در عکاسی و هم در فیلمبرداری کاملاً محسوس است. حساسیت ISO این دوربین بین 100 تا 25600 قابل تنظیم است که به دوربین اجازه می دهد در شرایط نوری مختلف کار کند. همچنین قابلیت های پردازشی دوربین باعث کاهش نویز تصویر و افزایش وضوح در شرایط مختلف شده است. بالاترین رزولوشن فیلم برداری این دوربین 4K است که در این حالت قادر به فیلم برداری با حداکثر سرعت 23.98 فریم بر ثانیه خواهد بود. بالاترین سرعت فیلم برداری در رزولوشن 1080p 60 فریم بر ثانیه و 120 فریم بر ثانیه در رزولوشن HD خواهد بود که قابلیت ضبط فیلم اسلوموشن را فراهم می کند. سرعت عکاسی پیاپی Canon M200 در حالت حداکثر 6.1 فریم در ثانیه است. همچنین عملکرد کلی دوربین روان و سریع است.

فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS

سیستم فوکوس Dual Pixel CMOS این دوربین به نرمی و سریع کار می کند و مانند یک دوربین فیلمبرداری حرفه ای عمل می کند. این سیستم از دو فتودیود مجزا در هر سایت ما برای افزایش عمق شبکه عناصر تشخیص فاز در سطح سنسور استفاده می کند که سرعت آن را بیشتر می کند. زمانی که مشغول عکاسی هستید، این سیستم فوکوس سریع و دقیقی را به شما ارائه می دهد که مخصوصا برای کار با سوژه های متحرک و ردیابی آنها مناسب است. علاوه بر این، سیستم فوکوس M200 از قابلیت تشخیص چشم های سوژه نیز استفاده می کند که به ویژه برای عکاسی پرتره و فیلم برداری مفید است. این ویژگی به ویژه برای ولاگرها و تولیدکنندگان محتوا بسیار ضروری و مهم است زیرا هنگام گرفتن عکس های سلفی باعث می شود سوژه همیشه در فوکوس بماند زیرا کنترل مداوم دوربین ضروری است.

در حین تصویربرداری، حالت Movie Servo AF تغییر فوکوس بین سوژه ها و فواصل مختلف را صاف و طبیعی می کند. همچنین امکان تنظیم حساسیت اجسام ردیابی، سرعت فوکوس خودکار و اولویت تشخیص چهره وجود دارد. علاوه بر این، به لطف استفاده از صفحه نمایش لمسی، کاربر می تواند به راحتی با لمس آن بر روی صفحه دوربین، روی سوژه فوکوس کند. استفاده از سیستم Dual Pixel به شما این امکان را می دهد که از قابلیت ردیابی سوژه و حفظ فوکوس آن در حین عکاسی استفاده کنید.

طراحی بدنه و اتصال بی سیم

صفحه نمایش لمسی بزرگ 3 اینچی کنترل نقاط فوکوس و پیمایش بین منوها را آسان می کند. این نمایشگر قابلیت چرخش 180 درجه به بالا و 45 درجه پایین را دارد که استفاده از آن را در حالت سلفی آسان کرده و به کاربر اجازه می دهد در زوایای بالا و پایین کار کند.

Wi-Fi و NFC داخلی دوربین امکان اشتراک گذاری بی سیم عکس ها و فیلم ها را با تلفن های همراه متصل می کند.

اتصال بلوتوث این دوربین امکان اشتراک گذاری تصاویر و همچنین استفاده از تلفن همراه به عنوان کنترل از راه دور دوربین را فراهم می کند.

فلاش پاپ آپ دوربین قادر است کمبود نور محیط را در محیط های تاریک جبران کند.

باتری این دوربین از نوع LP-E12 بوده و عمر تقریبی آن (در شرایط ایده آل) برابر با 315 عکس در تنظیمات معمولی و 485 عکس در حالت Eco می باشد.

سایر عملکردهای دوربین

ضبط تایم لپس با وضوح 4K

امکان فیلمبرداری در حالت عمودی که بسیار کاربردی است و توسط تولیدکنندگان محتوا و اینفلوئنسرها مخصوصا برای شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام استفاده می شود.

حالت اختصاصی پرتره از ابزارهایی مانند صاف کردن پوست، تاری پس‌زمینه تصویر و دوربین سلفی قابل تنظیم برای گرفتن بهترین سلفی‌ها استفاده می‌کند.

راهنمای تصویربرداری دوربین که حالت های مختلف عکسبرداری و فیلمبرداری را برای کاربر توضیح می دهد تا بتواند به بهترین شکل ممکن با قابلیت های دوربین خود آشنا شود.

حالت دوربین بی صدا با حذف صدای شاتر، برای عملکرد در محیط هایی که به نویز کم نیاز دارند

لنز EF-M 15-45mm f/3.5-6.3 IS STM

یک لنز Canon EF-M 15-45mm f/3.5-6.3 IS STM همراه با این دوربین ارائه شده است که فاصله کانونی معادل 24-72 میلی متر را ارائه می دهد. 3 عنصر غیر کروی در ساختار این لنز برای کمک به کنترل انحراف رنگی و اعوجاج در سراسر محدوده زوم لنز استفاده شده است. علاوه بر این، سیستم قرار دادن عناصر بهبود یافته منجر به به حداقل رساندن شعله ور شدن و شبح در این لنز شده است. علاوه بر این، لنز فوق مجهز به لرزشگیر اپتیکال است که قادر خواهد بود اثرات ناشی از لرزش دوربین را تا 3.5 استاپ از بین ببرد. در نتیجه تصاویر ثبت شده با آن واضح و شفاف خواهند بود. در قسمت فوکوس لنز از موتور فوکوس STM نیز استفاده شده است که عملکرد سریع، روان و تقریبا بی صدا دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS M200 همراه با لنز EF-M 15-45mm رنگ مشکی" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS M200 همراه با لنز EF-M 15-45mm رنگ مشکی"، کلیک کنید.