برسی دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS M50 Mark II همراه با لنز EF-M 15-45mm رنگ مشکی

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS M50 Mark II همراه با لنز EF-M 15-45mm رنگ مشکی

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS M50 Mark II همراه با لنز EF-M 15-45mm رنگ مشکی

معرفی دوربین Canon M50 Mark II

Canon EOS M50 Mark II دوربینی است که برای ولاگرها و تولیدکنندگان محتوا ساخته شده است. این محصول یک دوربین همه کاره است که هم در عکاسی و هم در فیلمبرداری قابلیت های بسیار خوبی دارد. M50 II در مقایسه با مدل قبلی خود دارای پیشرفت هایی در فوکوس خودکار، ضبط ویدیو و اشتراک گذاری است. این محصول از سنسور 24.1 مگاسایت مای CMOS بهره می برد و پردازشگر تصویر Canon DIGIC 8 در کنار آن قرار گرفته است و ترکیب این سنسور و پردازنده قدرتمند امکان عکاسی با سرعت 10 فریم بر ثانیه را به Canon M50 II می دهد. به طور مداوم عکس می گیرد و می تواند با وضوح 4K فیلم بگیرد. سرعت فیلمبرداری دوربین در این وضوح 23.98 فریم بر ثانیه است. سرعت آن در وضوح Full HD 60 و در وضوح HD 120 فریم بر ثانیه خواهد بود. بنابراین می‌توانید از آن برای فیلم‌برداری با حرکت آهسته استفاده کنید. همچنین حساسیت ISO دوربین از 100 تا 25600 قابل تنظیم است.

فوکوس خودکار استفاده شده در این دوربین Dual Pixel CMOS است که نسبت به نسل قبلی خود سریعتر بوده و در تشخیص چشم و صورت سوژه عملکرد بهتری دارد. این امر به ویژه هنگام کار با حالت Movie Servo AF مهم است. علاوه بر این Canon M50 II دارای لرزشگیر 5 محوره داخلی است که به کیفیت و پایداری تصاویر و فیلم های ضبط شده با دوربین کمک می کند. همچنین می توانید در حالی که دوربین را در دست دارید به راحتی عکس بگیرید.

اما جدای از قابلیت عکاسی و فیلم برداری، این دوربین دارای ویژگی های فیزیکی و سخت افزاری دیگری نیز می باشد که آن را برای تولید محتوا و وبلاگ نویسی مناسب می کند. مهم ترین نکته در مورد این قسمت صفحه نمایش دوربین 3 اینچی است که قابلیت چرخش دارد و می توانید از آن در زوایای مختلف استفاده کنید. پنل این نمایشگر از نوع لمسی است که به کمک آن می توانید تجربه کاربری دلپذیرتری با این دوربین داشته باشید. فوکوس لمسی نیز با استفاده از این صفحه نمایش امکان پذیر خواهد بود. در بالای دوربین منظره یاب الکترونیکی دستگاه قرار دارد که از پنل OLED با وضوح 2.36 میلیون نقطه بهره می برد. به لطف این وضوح، منظره یاب بالایی قادر به نمایش تصاویر با کیفیت بسیار بالایی خواهد بود. علاوه بر این، کانن از Wi-Fi، بلوتوث و NFC در این محصول برای اشتراک گذاری آسان تر فایل و اتصال بی سیم دوربین به دستگاه های دیگر استفاده می کند. با استفاده از این موارد می توانید علاوه بر انتقال تصویر، کنترل های بی سیم را نیز به دوربین متصل کنید. اما یکی از مهمترین کاربردهای این اتصالات بی سیم این است که می توانید از دوربین خود به عنوان وب کم استفاده کنید. از دیگر ویژگی هایی که در این دوربین برای تولیدکنندگان محتوا در نظر گرفته شده است می توان به فیلمبرداری عمودی، تایمر سلفی، کنترل ضبط لمسی و پشتیبانی از سرویس ابری کانن اشاره کرد.

سنسور 24.1 مگاسایت مای APS-C CMOS و پردازشگر تصویر DIGIC 8

استفاده از سنسور 24.1 مگاسایت مای APS-C CMOS به همراه پردازشگر تصویر DIGIC 8 به دوربین Canon M50 Mark II این امکان را می‌دهد تا از حساسیت بالا و عملکرد سریع برخوردار باشد و آن را در عکاسی و فیلمبرداری بسیار خوب می‌کند. به طور طبیعی بین 100 تا 25600 تنظیم می شود که تا 51200 قابل افزایش است و برای کار در شرایط نوری مختلف مناسب است. فیلمبرداری 4K این دوربین با سرعت 23.98 فریم بر ثانیه انجام می شود که وضوح تصویر Full HD به 60 فریم در ثانیه و وضوح HD به 120 فریم در ثانیه می رسد که قابلیت فیلمبرداری اسلوموشن را برای دوربین فراهم کرده است. فیلمبرداری عمودی با این دوربین امکان پذیر است و همچنین می توانید از طریق پورت HDMI از دوربین خروجی بگیرید. علاوه بر این، پردازنده سریع به دوربین اجازه می دهد تا در حالت عکاسی پیاپی با سرعت 10 فریم بر ثانیه عکس بگیرد.

فوکوس خودکار بهبود یافته

فوکوس خودکار این دوربین از نوع Dual Pixel CMOS است که عملکرد سریع و روان را به آن می دهد. این سیستم با استفاده از 2 فتودیود در هر سایت ما، شبکه گسترده تر و متراکم تری از عناصر تشخیص فاز را در بیشتر سطح سنسور ایجاد می کند که در نهایت به شما امکان می دهد کنترل مستقیم و فوکوس سریع تری داشته باشید. این سیستم فوکوس می تواند بر روی چشم ها و صورت سوژه ها نیز فوکوس کند که به خصوص برای عکاسی و عکاسی پرتره و همچنین کار با سوژه های متحرک بسیار کاربردی و مهم است.

هنگام عکاسی، حالت Movie Serco AF فوکوس صاف و طبیعی را برای شما فراهم می کند، به خصوص هنگام تغییر فوکوس از یک سوژه به سوژه دیگر یا از یک فاصله به فاصله دیگر. همچنین می‌توانید حساسیت ردیابی سوژه، سرعت فوکوس خودکار و اولویت تشخیص چهره را تنظیم کنید. با سیستم فوکوس خودکار لمسی، می توانید به راحتی با لمس سوژه از داخل صفحه نمایش لمسی دوربین، فوکوس را تنظیم کنید. توانایی ردیابی سوژه در حالت ویدئو نیز همچنان قوی است و عملکرد خوبی دارد. همچنین می توانید از تشخیص چشم و تشخیص چهره در کنار حالت های Serco AF استفاده کنید.

لرزشگیر ترکیبی تصویر

تثبیت کننده ترکیبی این لنز از یک تثبیت کننده دیجیتال 5 محوره تشکیل شده است که می تواند با همکاری استابلایزر لنزهای استفاده شده روی دوربین کار کند و به طور موثری اثرات لرزش دست و دوربین را از روی تصاویر خنثی کند. این بسیار کاربردی و مفید خواهد بود، به خصوص زمانی که در حال راه رفتن یا حرکت هستید.

طراحی بدنه و اتصال بی سیم

صفحه نمایش بزرگ 3 اینچی این دوربین از نوع LCD بوده و از پنل لمسی بهره می برد. همچنین می توانید در حین فوکوس از عملکرد لمسی در این صفحه استفاده کنید

منظره یاب دوربین OLED است و وضوح 2.36 میلیون نقطه دارد. کیفیت تصویر بسیار بالاست و روشنایی و وضوح بسیار خوبی دارد

Wi-Fi، بلوتوث و NFC داخلی دوربین امکان اشتراک گذاری تصاویر و ویدیوها را با دستگاه تلفن همراه متصل می کند. همچنین می توانید از تلفن همراه یا تبلت خود به عنوان کنترل از راه دور دستگاه استفاده کنید

همچنین یک فلاش در بالای دوربین وجود دارد که در صورت نیاز بالا می آید. این دوربین همچنین دارای یک پورت کفش داغ برای اتصال فلاش های خارجی است

یک پورت micro-HDMI روی بدنه دوربین تعبیه شده است که می توانید از آن برای اتصال دوربین به دستگاه های ضبط خارجی استفاده کنید.

میکروفون داخلی دوربین می تواند صدا را به صورت استریو ضبط کند. اما کانن از این موضوع راضی نیست و ورودی میکروفون را روی بدنه دوربین قرار داده است. بنابراین می توانید میکروفون های حرفه ای خارجی را به دوربین متصل کرده و صدایی با کیفیت بالاتر ضبط کنید.

برای ذخیره تصاویر و ویدیوها، Canon EOS M50 Mark II دارای اسلات کارت حافظه SD/SDHC/SDXC است. این پورت از کارت هایی با استاندارد سرعت UHS-I پشتیبانی می کند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS M50 Mark II همراه با لنز EF-M 15-45mm رنگ مشکی" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS M50 Mark II همراه با لنز EF-M 15-45mm رنگ مشکی"، کلیک کنید.