برسی دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS M6 Mark II با لنز ۴۵-۱۵ میلیمتر

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS M6 Mark II با لنز ۴۵-۱۵ میلیمتر

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS M6 Mark II با لنز ۴۵-۱۵ میلیمتر

دوربین Canon M6 Mark II به عنوان جایگزینی برای نسل اول این دوربین معرفی و به بازار عرضه شد. این دوربین ترکیبی از وضوح بالا و قابلیت فیلمبرداری قابل توجه است. دوربین Canon M6 II دارای سنسور APS-C با رزولوشن 32.5 مگاسایت ما است که از نوع CMOS می باشد. استفاده از این سنسور باعث شد تا دوربین برتر با وضوح تصویر بالا، دامنه دینامیکی گسترده، حداکثر حساسیت ISO 25600 و نویز کم باشد. به این ترتیب می توانید از دوربین در موقعیت های مختلف برای عکاسی و فیلم برداری استفاده کنید.

علاوه بر موارد فوق، Canon EOS M6 Mark II می تواند ویدئو با وضوح 4K و 30 فریم بر ثانیه ضبط کند. این سرعت در فیلمبرداری FullHD به 120 فریم در ثانیه خواهد رسید که به معنای فیلمبرداری اسلوموشن است. سرعت بالای این دوربین تنها به حالت فیلمبرداری محدود نمی شود، بلکه در عکاسی پیاپی، M6 Mark II می تواند با سرعت 14 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند. سیستم فوکوس خودکار این دوربین Dual Pixel CMOS AF است و دارای 5481 نقطه قابل انتخاب برای فوکوس دقیق، روان و سریع است. عملکرد خوب این سیستم در دو حالت عکاسی و فیلمبرداری در اختیار کاربر قرار می گیرد. سیستم فوکوس خودکار Canon M6 II همچنین دارای Eye AF Servo برای فوکوس روی چشم سوژه است که برای عکاسی پرتره استفاده می شود.

همانطور که در بالا ذکر شد، طراحی دوربین فشرده است و ساختار بدنه آن با کیفیت بالا ساخته شده است. در پشت دوربین یک نمایشگر 3 اینچی با وضوح 1.04 میلیون نقطه و پنل لمسی قرار دارد. این صفحه نمایش قابلیت چرخش 180 درجه را نیز دارد که مخصوصا برای عکاسی سلفی مفید است. این ویژگی همچنین کادربندی در موقعیت های مختلف را برای کاربر آسان می کند. علاوه بر این، Canon M6 Mark II دارای Wi-Fi داخلی و بلوتوث برای اتصال به دستگاه های دیگر است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS M6 Mark II با لنز ۴۵-۱۵ میلیمتر" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS M6 Mark II با لنز ۴۵-۱۵ میلیمتر"، کلیک کنید.