برسی دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS R10 همراه با لنز 18-45mm

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS R10 همراه با لنز 18-45mm

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS R10 همراه با لنز 18-45mm

دوربین بدون آینه Canon EOS R10 را مشاهده و خریداری کنید

دوربین بدون آینه EOS R10 دوربینی جمع و جور و در عین حال توانمند است که عملکرد را فدای طراحی جمع و جور خود نکرده است. این دوربین یک انتخاب ایده آل برای کاربرانی است که به تولید محتوای ویدیویی علاقه دارند. کاربران این دوربین هم در عکاسی و هم در فیلمبرداری از نتایج ایده آلی برخوردار خواهند شد. EOS R10 با سنسور APS-C، عکاسی با سرعت بالا، فوکوس خودکار هوشمند و فیلمبرداری 4K، عضو جدیدی از خانواده دوربین های R Canon است.

سنسور 24.2 مگاسایت مای APS-C CMOS

سنسور 24.2 مگاسایت مای APS-C CMOS تعادل عالی بین وضوح، اندازه فایل، سرعت و عملکرد در نور کم را فراهم می کند. این سنسور برای استفاده در انواع سبک های عکاسی و همچنین فیلم برداری 4K ایده آل است. همچنین حجم فایل های ضبط شده با این دوربین به گونه ای است که سرعت بالایی را برای عکاسی پیاپی و امکان عکاسی پیاپی را فراهم می کند.

پردازنده DIGIC X

دوربین EOS R10 دارای پردازنده ای مشابه دوربین R3 یا به عبارتی پردازنده قدرتمند DIGIC X است وجود این پردازنده باعث شده تا این دوربین به سرعت کارهای مختلف از جمله عکاسی متوالی و فیلم برداری با کیفیت بالا را پردازش کند. . Canon R10 می تواند با شاتر الکترونیکی با سرعت 23 فریم در ثانیه و با شاتر مکانیکی با سرعت 15 فریم در ثانیه به طور مداوم عکاسی کند. همچنین لازم به ذکر است که در عکاسی متوالی با این دوربین، قبل از ثبت هر فریم، فوکوس و نوردهی به صورت خودکار تنظیم می شود. این پردازنده همچنین باعث ایجاد طیف وسیعی از حساسیت ISO (100-32000) در این دوربین شده است. در حالت پیشرفته نیز می توانید از ISO 51200 استفاده کنید که در شرایط سخت نوری موثر خواهد بود.

فیلمبرداری UHD 4K

سنسور موجود در این دوربین امکان عکاسی با وضوح بالا UHD 4K 60p را به صورت داخلی و استفاده از کل سطح سنسور فراهم کرده است. امکان اجرا در حالت نمونه برداری 10 بیتی 4:2:2 نیز در این دوربین وجود دارد. علاوه بر این، قابلیت عکاسی با استفاده از ناحیه 6K Oversampling و خروجی با وضوح 4K از دیگر ویژگی های ارزشمند این دوربین است که در این صورت فیلم خروجی وضوح، موآر و نویز کمتری خواهد داشت. با استفاده از این دوربین، کاربران قادر به فیلمبرداری اسلوموشن با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه و وضوح Full HD خواهند بود.

این دوربین می تواند ویدیوهای HDR-PQ را نیز ضبط کند. برای خروجی HDR می توان از این دوربین هم در داخل و هم در فضای باز استفاده کرد و با استفاده از کابل micro-HDMI می توانید فیلم برداری کنید. با این دوربین عکاسی بدون محدودیت زمانی نیز امکان پذیر است. این دوربین دارای پورت میکروفون و کفشک چند منظوره برای اتصال انواع لوازم جانبی می باشد.

سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS AF II

همانند دوربین EOS R3، این دوربین نیز دارای سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS AF II است. این سیستم دارای 651 نقطه است که تمام سطح سنسور را پوشش می دهد. این سیستم از نوع تشخیص فاز بوده و از قابلیت هایی از جمله تشخیص و ردیابی اشیا، شناسایی هوشمند افراد، حیوانات و وسایل نقلیه پشتیبانی می کند. وقتی سوژه خود را دنبال می کنید، سیستم فوکوس خودکار این دوربین همیشه سوژه شما را در فوکوس کامل نگه می دارد، حتی در عکاسی پیاپی. این سیستم حتی در نور بسیار کم (-4 EV) قابل استفاده است.

طراحی بدنه

این دوربین دارای منظره یاب الکترونیکی 2.36 میلیون نقطه است که وضوح بسیار بالا و دید طبیعی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این منظره یاب با بزرگنمایی 0.95 برابر از پردازش سریع این دوربین بهره می برد و سرعت بازسازی تصویر برابر با 120 فریم بر ثانیه است.

صفحه نمایش چرخشی 3 اینچی این دوربین امکان کار با آن را از زوایای مختلف فراهم می کند. این نمایشگر دارای وضوح 1.04 میلیون نقطه است که دید بسیار شفاف و روشنی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

این دوربین دارای یک پورت کارت حافظه SD با پشتیبانی استاندارد UHS-II است، بنابراین کاربران برای ضبط فیلم با وضوح 4K و عکاسی مداوم مشکلی نخواهند داشت.

مخابرات

انواع اتصالات سیمی و بی سیم در این دوربین موجود است که وجود آنها امکان انتقال اطلاعات و کنترل دوربین را از راه دور میسر می سازد. این دوربین دارای پورت USB Type-C، میکرو HDMI و درگاه میکروفون 3.5 میلی متری است. از نظر اتصالات بی سیم برای کنترل دوربین و انتقال اطلاعات، این دوربین دارای وای فای 2.4 گیگاهرتز و بلوتوث است.

یک کفش چند کاره جدید

این دوربین دارای نسخه به روز شده Hotshow قدیمی است که پین ​​های بیشتری دارد. این کفش امکان اتصال لوازم جانبی مختلف مانند فلاش، میکروفون و سایر لوازم جانبی را به شما می دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS R10 همراه با لنز 18-45mm" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS R10 همراه با لنز 18-45mm"، کلیک کنید.