برسی دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS R100

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS R100

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS R100

بررسی و خرید دوربین Canon EOS R100

Canon EOS R100 یک دوربین جمع و جور و در عین حال همه کاره است که برای نیازهای متنوع سازندگان محتوای امروزی طراحی شده است. این دوربین مجهز به سنسور 24.1 مگاسایت مای CMOS و پردازشگر تصویر DIGIC 8 است که امکانات زیادی را در این دوربین ارائه می کند که تنها یکی از آن ها قابلیت فیلم برداری با وضوح 4K با سرعت 24 فریم بر ثانیه است.

سنسور 24.2 مگاسایت مای و پردازنده DIGIC 8

استفاده از سنسور 24.2 مگاسایت مای در دوربین EOS R100 تعادلی بین وضوح، اندازه فایل و عملکرد دوربین در شرایط کم نور ایجاد می کند. علاوه بر این، این سنسور عملکرد جالبی برای فیلم برداری دارد و قابل استفاده در این دوربین با رزولوشن UHD 4K برش داده شده و رزولوشن Full HD بدون برش تصویربرداری می شود. به لطف استفاده از این سنسور و پردازنده، دوربین EOS R100 به سرعت کار می کند و می تواند با آن با سرعت 6.5 فریم بر ثانیه عکاسی کند.

سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS

سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS دوربین EOS R100 دارای 3975 نقطه در 143 ناحیه است که تمام سطح سنسور را می پوشاند. این سیستم همچنین از ویژگی هایی مانند تشخیص چشم و ردیابی اشیا پشتیبانی می کند.

ارتباطات متفرقه

این دوربین مجهز به انواع اتصالات بی سیم و سیمی است که می توان از آنها برای انتقال اطلاعات استفاده کرد. این دوربین دارای پورت های USB-C و micro-HDMI و درگاه میکروفون 3.5 میلی متری می باشد. همچنین به دلیل پشتیبانی از بلوتوث می توانید از نرم افزار رایگان Canon Camera Connect با این دوربین استفاده کنید. این دوربین همچنین می تواند موقعیت مکانی GPS را به گوشی های هوشمند ارسال کند تا بتوانید مکان دقیق تصاویر ثبت شده را مشاهده کنید. علاوه بر این، این دوربین از اتصال وای فای بی سیم نیز پشتیبانی می کند که از طریق آن می توان اطلاعات را انتقال داد.

طراحی بدنه

دوربین EOS R100 دارای صفحه نمایش 3 اینچی با وضوح 1.04 میلیون نقطه است که امکان کار با منوها و مشاهده تصاویر را فراهم می کند.

منظره یاب با روشنایی بالا و وضوح بالا با وضوح 2.36 میلیون نقطه که دیدی شبیه به چشم را فراهم می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS R100" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS R100"، کلیک کنید.