برسی دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS R5 همراه با مبدل لنز

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS R5 همراه با مبدل لنز

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS R5 همراه با مبدل لنز

دوربین Canon EOS R5 برای عکاسان و فیلمبرداران حرفه ای طراحی شده است و استانداردهای جدیدی را در زمینه تصویربرداری ایجاد کرده است. این دوربین مجهز به سنسور 45 مگاسایت مای فول فریم CMOS با قابلیت فیلمبرداری 8K30، عکاسی پیاپی با سرعت 12 فریم بر ثانیه از طریق شاتر مکانیکی است و از تثبیت کننده سنسور شیفت 5 محوره استفاده می کند.

سنسور این دوربین چیزی بیش از وضوح بالا ارائه می دهد. با ترکیب این سنسور با پردازنده قدرتمند DIGIC X و سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS نسل بعدی، فرآیند فوکوس با سرعت و دقت بالایی در سراسر فریم و با استفاده از تحلیل اطلاعات 1053 نقطه ای انجام می شود. این سیستم حتی مجهز به فناوری یادگیری عمیق است و به سرعت اشیا را ردیابی می کند و چشم ها، صورت و سر افراد و حیوانات را تشخیص می دهد.

Canon EOS R5 همراه با ویژگی های تصویربرداری عالی، مجهز به منظره یاب الکترونیکی 5.76 میلیون نقطه ای است که نرخ تازه سازی 120 هرتز را ارائه می دهد. صفحه نمایش لمسی LCD چرخان نیز برای عکاسی از زاویه بالا یا پایین عالی است. نمایشگر دوم در بالای دوربین اطلاعات اولیه آن را نشان می دهد. دو اسلات کارت حافظه یکی برای کارت حافظه SD با استاندارد UHS-II و دیگری برای CFexpress نوع B برای این محصول در نظر گرفته شده است و همچنین از بلوتوث و وای فای برای اتصال بی سیم پشتیبانی می کند.

سنسور 45 مگاسایت مای فول فریم و پردازشگر تصویر DIGIC X

Canon EOS R5 از یک سنسور جدید 45 مگاسایت مای CMOS برای خروجی عکس ها و فیلم های با وضوح بالا استفاده می کند. پردازنده DIGIC X نیز سرعت پردازش این تصاویر با کیفیت را تضمین می کند. محدوده حساسیت این محصول از ISO 100-51200 تنظیم شده است که تا 102400 قابل افزایش است و برای استفاده در شرایط نوری مختلف مناسب است. عکاسی پیوسته با شاتر مکانیکی تا 12 فریم در ثانیه و با شاتر الکترونیکی تا 20 فریم در ثانیه امکان پذیر است. در نتیجه ثبت اجسام متحرک با سرعت بالا امکان پذیر خواهد بود.

فیلمبرداری 8K30 خام و 4K120

سنسور بزرگ و رزولوشن بالای دوربین Canon EOS R5 نه تنها عکس هایی با جزئیات ثبت می کند، بلکه توانایی ضبط ویدیوهای 8K در حالت خام تا 30 فریم بر ثانیه را نیز دارد. ویدیوهای 4K را می‌توان تا 120 فریم در ثانیه نیز ذخیره کرد و در هر دو فرمت استاندارد 4:2:2 10 بیتی، Canon Log و HDR-PQ پشتیبانی می‌شوند. خروجی HDMI با رزولوشن 4K60 نیز برای ضبط تصاویر با استفاده از ضبط کننده خارجی در نظر گرفته شده است. گزینه های فشرده سازی All-I و IPB در دسترس هستند و سیستم پیشرفته Dual Pixel CMOS AF نیز در همه حالت ها فعال است.

سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS AF II

این دوربین از سیستم فوکوس جدید Dual Pixel CMOS AF II با 1053 نقطه فوکوس استفاده می کند که تقریباً 100 درصد مساحت فریم را پوشش می دهد. این سیستم عملکرد سریع و دقیقی دارد و مانند دوربین های فیلمبرداری حرفه ای فوکوس را انجام می دهد. Canon EOS R5 از دو دیود ساطع کننده نور در هر سایت ما برای تشکیل یک شبکه متراکم برای تشخیص فاز و افزایش سرعت فوکوس استفاده می کند. در حالت عکاسی این سیستم عملکرد بسیار خوبی دارد. در حین ضبط فیلم، حالت Movie Servo AF فوکوس طبیعی و یکنواخت را نشان می دهد و همچنین می توان حساسیت سوژه های ردیابی را تنظیم کرد. فوکوس لمسی نیز با لمس اشیاء روی صفحه LCD امکان پذیر است.

تثبیت کننده تصویر داخلی Sensor-Shift

دوربین Canon EOS R5 یکی از اولین دوربین های سری EOS است که مجهز به تثبیت کننده سنسور شیفت 5 محوره است و توانایی خنثی سازی لرزش دوربین را تا 8 استاپ دارد. این ویژگی هنگام عکاسی با دوربین دستی و استفاده از سرعت شاتر پایین بسیار کاربردی است. لنزهای RF و EF که دارای لرزشگیر تصویر نیز هستند، به خوبی با این سیستم همگام می شوند، بنابراین هر دو لرزشگیر تصویر با هم کار می کنند و نتایج شگفت انگیزی را به همراه دارند.

طراحی بدنه و اتصالات بی سیم

منظره یاب الکترونیکی 5.67 میلیون نقطه ای با وضوح بالا جزئیات تصویر را با دقت و با روشنایی بسیار مناسب نمایش می دهد. نرخ تازه سازی این منظره یاب 120 هرتز است که حرکات سوژه را طبیعی تر می کند.

صفحه نمایش 3.2 اینچی دوربین Canon EOS R5 صفحه نمایش لمسی و قابل چرخش است. در نتیجه اپلیکیشن های vlog و عکاسی از زوایای پایین و بالا به راحتی امکان پذیر است.

نمایشگر بالای دوربین نیز به سرعت اطلاعات اولیه در مورد وضعیت دوربین را ارائه می دهد.

دو اسلات کارت حافظه یکی SD با پشتیبانی استاندارد UHS-II و دیگری CFexpress نوع B برای این محصول در نظر گرفته شده است. کارت حافظه CFexpress برای ضبط ویدیوهای 8K و عکاسی مداوم با کیفیت بالا استفاده می شود.

دو درگاه هدفون و میکروفون 3.5 میلی متری برای نظارت و ضبط صدا در این دوربین تعبیه شده است.

طراحی بدنه جدید به همراه 4 پیچ تنظیم در بالای دوربین و جوی استیک به کنترل سریعتر و بهتر دوربین کمک می کند.

بدنه این دوربین در برابر شرایط بد آب و هوایی مقاوم است.

Wi-Fi 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز برای انتقال سریع فایل به تلفن همراه و بلوتوث برای اتصال مداوم با برنامه دوربین اختصاصی طراحی شده اند.

مبدل لنز RF به EF نیز به همراه این محصول ارائه شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS R5 همراه با مبدل لنز" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS R5 همراه با مبدل لنز"، کلیک کنید.