برسی دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS R50 همراه با لنز RF-S 18-45mm f/4.5-6.3 IS STM – رنگ مشکی

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS R50 همراه با لنز RF-S 18-45mm f/4.5-6.3 IS STM – رنگ مشکی

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS R50 همراه با لنز RF-S 18-45mm f/4.5-6.3 IS STM – رنگ مشکی

دوربین Canon EOS R50 را مشاهده و خریداری کنید

Canon EOS R50 یک دوربین بدون آینه سبک و جمع و جور با عملکرد موثر هم برای عکاسی و هم برای فیلمبرداری است. این دوربین به طور خاص برای تولید محتوا و وبلاگ نویسی طراحی شده است. از نظر اندازه و وزن، این دوربین کوچکتر و سبکتر از EOS M50 Mark II است. این دوربین دارای سنسور 24.2 مگاسایت مای APS-C CMOS و پردازنده DIGIC X است که امکان ضبط تصاویر و فیلم با وضوح بالا با وضوح UHD 4K را فراهم می کند.

سنسور 24.2 مگاسایت مای APS-C CMOS و پردازنده DIGIC X

وجود سنسور 24.2 مگاسایت مای APS-C و پردازنده DIGIC X دوربین R50 را برای ضبط تصاویر با وضوح بالا و بازتولید رنگ دقیق آماده کرده است. این دوربین برای استفاده در شرایط نوری مختلف طراحی شده است و محدوده حساسیت ISO آن از 100 تا 32000 و در حالت زوم تا 51200 قابل تنظیم می باشد. از دیگر ویژگی های دوربین EOS R50 می توان به قابلیت نمونه برداری از ناحیه 6K اشاره کرد. سنسور برای دستیابی به خروجی ویدیوی 4K UHD و توانایی ضبط ویدیوی اسلوموشن با وضوح Full HD 1080 و 120 فریم در ثانیه. با این دوربین می توانید تا 1 ساعت فیلم برداری کنید.

سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS II

سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS II این دوربین 651 ناحیه را پوشش می دهد و عملکرد سریع و دقیق را تضمین می کند. فوکوس خودکار تشخیص فاز این دوربین عملکرد بهینه ای در تشخیص و ردیابی اشیا دارد و قادر به تشخیص اجسام مانند افراد، حیوانات و وسایل نقلیه است.

حالت پیشرفته A+ Assist

با استفاده از این حالت، بسیاری از تنظیمات پیچیده نوردهی به صورت خودکار انجام خواهد شد و در شرایطی مانند شرایط نور کم یا بسیار شدید، می توان تصاویر استاندارد را بدون اتلاف وقت ثبت کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS R50 همراه با لنز RF-S 18-45mm f/4.5-6.3 IS STM – رنگ مشکی" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS R50 همراه با لنز RF-S 18-45mm f/4.5-6.3 IS STM – رنگ مشکی"، کلیک کنید.