برسی دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS R6 همراه با لنز RF 24-105mm f/4-7.1 IS STM

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

برسی دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS R6 همراه با لنز RF 24-105mm f/4-7.1 IS STM

دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS R6 همراه با لنز RF 24-105mm f/4-7.1 IS STM

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS R6 همراه با لنز RF 24-105mm f/4-7.1 IS STM

دوربین دیجیتال کانن R6

دوربین Canon EOS R6 یکی از پرکاربردترین ابزارها در زمینه عکاسی و فیلمبرداری است که مجهز به سنسور 20 مگاسایت مای CMOS و پردازنده DIGIC X است و می تواند تا 12 فریم بر ثانیه و فیلمبرداری 4K60 را به صورت پیوسته فیلمبرداری کند. این دوربین دارای دامنه حساسیت گسترده ای تا ISO 102400 است و از لرزشگیر داخلی 5 محوره برای ثبت تصاویر واضح تری در شرایط کم نور استفاده می کند.

این محصول برای هر کاربری مناسب است و بسته به نوع سنسور و پردازنده به کار رفته در آن عملکرد فوق العاده ای در هنگام فوکوس دارد. فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS 1053 نقطه را در کل قاب تصویر بررسی می کند تا فرآیند فوکوس را دقیق، سریع و هوشمند کند. این سیستم فوکوس همچنین از ویژگی‌های یادگیری ماشین یادگیری عمیق برای ردیابی سریع و دقیق اشیا، از جمله چشم‌ها، صورت و سر افراد و حیوانات استفاده می‌کند.

علاوه بر تمام ویژگی های تصویربرداری فوق، Canon EOS R6 دارای منظره یاب الکترونیکی 3.69 میلیون نقطه با نرخ رفرش 120 هرتز است. صفحه نمایش LCD نیز قابلیت تغییر زاویه را دارد و برای عکاسی از زوایای مختلف ایده آل است. دو اسلات کارت حافظه با پشتیبانی از استاندارد UHS-II برای این دوربین در نظر گرفته شده است و از ویژگی های ارتباطی و کنترل از راه دور می توان به بلوتوث و وای فای اشاره کرد.

سنسور 20 مگاسایت مای فول فریم و پردازنده DIGIC X

دوربین Canon EOS R6 مجهز به سنسور CMOS فول فریم 20 مگاسایت مای است که به دلیل وضوح متوسط ​​برای کار با فایل های خروجی و استفاده در فضای مجازی و چاپ در سایزهای کوچک بسیار مناسب است. این سنسور همراه با پردازشگر تصویر DIGIC X تصاویر و فیلم های چشمگیری را ثبت می کند. محدوده حساسیت ISO نیز از 100 تا 102400 قابل تنظیم است.البته امکان افزایش دامنه حساسیت تا ISO 204800 نیز وجود دارد.عکسبرداری پیوسته با این ترکیب قدرتمند و شاتر مکانیکی تا 12 فریم در ثانیه و با شاتر الکترونیکی تا 20 فریم در ثانیه، که برای ضبط سوژه های با حرکت سریع عالی است.

فیلمبرداری 4K60 و Full HD 120

دوربین Canon EOS R6 علاوه بر ویژگی‌های عکاسی چشمگیر، می‌تواند ویدیوهای UHD 4K تا 60 فریم در ثانیه یا Full HD با حداکثر 120 فریم در ثانیه ضبط کند. در نتیجه می توان تصاویر تایم لپس با کیفیت بالا را نیز ثبت کرد. هر دو فرمت در 4:2:2 10 بیت ضبط می‌کنند و برای کنترل بیشتر بر تصحیح رنگ و دامنه دینامیکی گسترده‌تر، Canon Log و HDR-PQ نیز پشتیبانی می‌شوند. سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS نیز در همه شرایط فعال است و از طریق خروجی HDMI می توانید با استفاده از یک ضبط کننده خارجی، تصاویر با کیفیت 4K را ضبط کنید.

سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS AF II

این دوربین از سیستم فوکوس جدید Dual Pixel CMOS AF II با 1053 نقطه فوکوس استفاده می کند که تقریباً 100 درصد مساحت فریم را پوشش می دهد. این سیستم عملکرد سریع و دقیقی دارد و مانند دوربین های فیلمبرداری حرفه ای فوکوس را انجام می دهد. Canon EOS R6 از دو دیود ساطع کننده نور در هر سایت ما برای تشکیل یک شبکه متراکم برای تشخیص فاز و افزایش سرعت فوکوس استفاده می کند. در حالت عکاسی این سیستم عملکرد بسیار خوبی دارد. در حین ضبط فیلم، حالت Movie Servo AF فوکوس طبیعی و یکنواخت را نشان می دهد و همچنین می توان حساسیت سوژه های ردیابی را تنظیم کرد. فوکوس لمسی نیز با لمس اشیاء روی صفحه LCD امکان پذیر است.

تثبیت کننده تصویر داخلی Sensor-Shift

دوربین Canon EOS R6 اولین دوربین از سری EOS است که مجهز به تثبیت کننده سنسور شیفت 5 محوره است و توانایی خنثی سازی لرزش دوربین را تا 8 استاپ دارد. این ویژگی هنگام عکاسی با دوربین دستی و استفاده از سرعت شاتر پایین بسیار کاربردی است. لنزهای RF و EF که دارای لرزشگیر تصویر نیز هستند، به خوبی با این سیستم همگام می شوند، بنابراین هر دو لرزشگیر تصویر با هم کار می کنند و نتایج شگفت انگیزی را به همراه دارند.

طراحی بدنه و اتصالات بی سیم

منظره یاب الکترونیکی با وضوح بالای 3.69 میلیون نقطه جزئیات تصویر را با دقت و روشنایی بسیار خوب نشان می دهد. نرخ تازه سازی این منظره یاب 120 هرتز است که حرکات سوژه را طبیعی تر می کند.

صفحه نمایش 3 اینچی Canon EOS R6 با 1.69 میلیون نقطه حساس به لمس و قابل چرخش است. در نتیجه اپلیکیشن های vlog و عکاسی از زوایای پایین و بالا به راحتی امکان پذیر است.

دو اسلات برای کارت های حافظه SD با پشتیبانی از استاندارد UHS-II برای این محصول در نظر گرفته شده است.

دو درگاه هدفون و میکروفون 3.5 میلی متری برای نظارت و ضبط صدا در این دوربین تعبیه شده است.

طراحی بدنه جدید به همراه 4 پیچ تنظیم در بالای دوربین و جوی استیک به کنترل سریعتر و بهتر دوربین کمک می کند.

بدنه این دوربین در برابر شرایط بد آب و هوایی مقاوم است.

Wi-Fi 2.4 گیگاهرتزی برای انتقال سریع فایل به تلفن همراه و بلوتوث برای اتصال مداوم با برنامه دوربین طراحی شده است.

لنز Canon RF 24-105mm f/4L IS USM

لنز Canon RF 24-105mm f/4L IS USM با پایه RF مخصوص دوربین های بدون آینه فول فریم کانن (سری R) طراحی و ساخته شده است و می توان از آن برای ضبط تصاویر با زاویه دید عریض تا تله فوتو استفاده کرد. دیافراگم این لنز از 9 تیغه با لبه های گرد ساخته شده است که در نواحی خارج از عمق میدان، بوکه ای نرم و تار ایجاد می کند. لنز 24-105 میلی متری دارای تثبیت کننده نوری است که اثرات لرزش دست و دوربین را تا 5 استاپ خنثی می کند.

سیستم فوکوس لنز RF 24-105mm f/4L IS USM طراحی پیشرفته ای دارد و مجهز به موتور فوکوس اولتراسونیک است که با سرعت و دقت بالایی روی سوژه فوکوس می کند. همچنین می توانید فاصله فوکوس را با استفاده از حلقه فوکوس در هر دو حالت فوکوس خودکار و دستی تغییر دهید. نکته برجسته لنز RF 24-105mm f/4L IS USM این است که به حلقه ای مجهز است که به شما امکان می دهد کارایی را شخصاً تنظیم کنید. برای مثال، می‌توانید حساسیت ISO، عدد دیافراگم یا سرعت شاتر دوربین را با چرخاندن آن تغییر دهید.

همانطور که از نام این لنز مشخص است، RF 28-70mm f/2L USM یکی از لنزهای سری L کانن است که کیفیت اپتیکال و فیزیکی بالایی دارد. موتور فوکوس خودکار اولتراسونیک حلقه (موتور فوکوس خودکار نانو USM) فوکوس خودکار سریع، بی صدا و دقیق را تضمین می کند. بدنه این لنز برای استفاده طولانی مدت و حرفه ای طراحی شده و مقاومت آن در برابر گرد و غبار و رطوبت نسبت به نسخه قبلی افزایش یافته است. علاوه بر این، بدنه این لنز نیز بسیار مستحکم بوده و مقاومت بالایی در برابر نفوذ رطوبت و گرد و غبار دارد و در شرایط آب و هوایی مختلف بدون افت کارایی قابل استفاده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS R6 همراه با لنز RF 24-105mm f/4-7.1 IS STM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS R6 همراه با لنز RF 24-105mm f/4-7.1 IS STM"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه