برسی دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS R6 Mark II همراه با لنز RF 24-105mm f/4-7.1

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS R6 Mark II همراه با لنز RF 24-105mm f/4-7.1

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS R6 Mark II همراه با لنز RF 24-105mm f/4-7.1

مشاهده و خرید دوربین Canon EOS R6 Mark II

دوربین Canon EOS R6 Mark II یک دوربین کارآمد با قابلیت عکاسی و فیلم برداری حرفه ای است. در بدنه این دوربین سنسور به روز شده 24.2 مگاسایت مای و پردازنده به روز شده وجود دارد که در نتیجه عملکرد سیستم فوکوس این دوربین نسبت به نسخه قبلی بهینه شده است، امکان کیفیت بالای 10- فیلمبرداری بیتی با وضوح 4K و 60 فریم در ثانیه همراه با آن است و عملکرد کلی دوربین نیز سریعتر است. همچنین تغییراتی در بدنه و دکمه های کنترلی این دوربین برای دستیابی به کنترل بصری بیشتر و دسترسی آسان تر به حالت های مختلف عکاسی اعمال شده است.

سنسور 24.2 مگاسایت مای فول فریم

وضوح دوربین EOS R6 Mark II به دلیل وجود این سنسور هم در عکاسی و هم در فیلمبرداری افزایش یافته است. به همین دلیل عملکرد دوربین در شرایط نور کم بهبود یافته و رنگ های واقعی تری در تصاویر ظاهر می شود.

پردازنده DIGIC X

این دوربین دارای پردازنده ای مشابه با EOS R3 است، این پردازنده به روز شده کاملاً با ماهیت چندکاره بودن این دوربین سازگار است. به بیان واضح تر، وجود این پردازنده سریع منجر به دستیابی به سرعت بالا در عکس های متوالی و ویدیوهای 4K با وضوح بالا شده است. دوربین R6 Mark II قادر به عکاسی پیاپی با سرعت 40 فریم در ثانیه با شاتر الکترونیکی و 12 فریم بر ثانیه با شاتر مکانیکی همراه با نوردهی و فوکوس خودکار است. بهبود سیستم پردازش، عملکرد این دوربین در نور کم را بهبود بخشیده است. محدوده حساسیت ISO این دوربین از 100 تا 202400 است و حداکثر حساسیت ISO در حالت توسعه یافته تا 204800 قابل دستیابی است.

با وضوح UHD 4K عکس بگیرید

علاوه بر قدرت بالای دوربین EOS R6 Mark II در عکاسی، این دوربین قادر است با استفاده از تمام سطح سنسور، فیلم هایی با کیفیت بالا با وضوح UHD 4K و سرعت 60 فریم بر ثانیه به صورت داخلی ضبط کند. همچنین می توانید با استفاده از Canon Log 3.A با دوربین R6 Mark II در حالت 10 بیتی با وضوح 6K فیلم ضبط کنید. همچنین امکان فیلمبرداری اسلوموشن با سرعت 180 فریم بر ثانیه با وضوح Full HD در این دوربین کانن وجود دارد.

فیلمبرداری در حالت HDR-PQ نیز با این محصول امکان پذیر است که در این صورت می توان محتوای ویدئویی HDR را هم به صورت داخلی و هم به صورت خارجی از طریق درگاه HDMI ضبط کرد. در این دوربین محدودیت زمانی ضبط وجود ندارد، پورت های میکروفون و هدفون برای کاربران در نظر گرفته شده است و یک کفش چند کاره نیز روی بدنه این دوربین قرار داده شده است.

سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS AF II

سیستم فوکوس خودکار پیشرفته Dual Pixel CMOS AF II دارای 1053 نقطه است که تمام سطح سنسور را پوشش می دهد و فوکوس بسیار سریع، پاسخگو و دقیق را ارائه می دهد. عملکرد سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز این دوربین در تشخیص و ردیابی اشیا نیز بسیار مناسب ارزیابی می شود و می تواند به صورت بسیار هوشمند اجسام شامل افراد، حیوانات و وسایل نقلیه را شناسایی و ردیابی کند. این سیستم فوکوس می تواند وظایف خود را در نور بسیار کم (-6.5 EV) به خوبی انجام دهد.

تثبیت کننده تصویر تغییر سنسور

لرزشگیر داخلی این دوربین (IBIS) قادر است اثرات لرزش دوربین را تا 7 استاپ خنثی کند. قدرت تثبیت کننده این دوربین با لنزهایی که دارای لرزشگیر هستند قابل ادغام است و در صورت استفاده از لنزهای دارای لرزشگیر، کارایی این سیستم تا 8 استاپ افزایش می یابد.

نسل جدید کفش های چند منظوره

کفشک یا هات شو این دوربین پین های بیشتری دارد و می توان از این طریق بسیاری از لوازم جانبی را به دوربین متصل کرد. لوازم جانبی قدیمی که برای کارکردن به باتری نیاز دارند نیز می توانند به این کفش متصل شوند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS R6 Mark II همراه با لنز RF 24-105mm f/4-7.1" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS R6 Mark II همراه با لنز RF 24-105mm f/4-7.1"، کلیک کنید.