برسی دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS R7 همراه با لنز 18-150میلی‌متری

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS R7 همراه با لنز 18-150میلی‌متری

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS R7 همراه با لنز 18-150میلی‌متری

مشاهده و خرید دوربین Canon R7

کانن با طراحی دوربین EOS R7 ترکیبی ایده آل از طراحی فشرده و عملکرد را در اختیار علاقه مندان به عکاسی قرار داده است. این دوربین بدون آینه دارای سنسور APS-C با رزولوشن 32.5 مگاسایت ما و پردازنده DIGIC X است که این محصول را به دوربینی بسیار سریع تبدیل می کند که می تواند با سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند. این دوربین دارای سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel AF II است که امکان تشخیص و ردیابی سوژه های متحرک را با سرعت بالا فراهم می کند. با کمک این دوربین امکان فیلم برداری با رزولوشن 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه یا آپسپلینگ از ناحیه 7K وجود دارد که خروجی با کیفیت 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه ارائه می کند. در قابلیت های این دوربین امکان فیلم برداری با سرعت 120 فریم بر ثانیه با وضوح Full HD نیز وجود دارد.

سنسور 32.5 مگاسایت مای APS-C CMOS

وجود سنسور 32.5 مگاسایت مای APS-C CMOS این دوربین را هم برای عکاسی و هم برای فیلمبرداری مناسب می کند. این دوربین به عنوان یکی از اولین دوربین های خانواده EOS R با سنسور APS-C می تواند تصاویری با وضوح بسیار بالا ثبت کند و همچنین امکان استفاده از ناحیه 7K و ثبت نتیجه نهایی در رزولوشن 4K با این دوربین وجود دارد.

پردازنده DIGIC X

دوربین EOS R10 دارای پردازنده ای مشابه دوربین R3 یا به عبارتی پردازنده قدرتمند DIGIC X است وجود این پردازنده باعث شده تا این دوربین به سرعت کارهای مختلف از جمله عکاسی متوالی و فیلم برداری با کیفیت بالا را پردازش کند. . Canon R10 می تواند با شاتر الکترونیکی با سرعت 23 فریم در ثانیه و با شاتر مکانیکی با سرعت 15 فریم در ثانیه به طور مداوم عکاسی کند. همچنین لازم به ذکر است که در عکاسی متوالی با این دوربین، قبل از ثبت هر فریم، فوکوس و نوردهی به صورت خودکار تنظیم می شود. این پردازنده همچنین باعث ایجاد طیف وسیعی از حساسیت ISO (100-32000) در این دوربین شده است. در حالت پیشرفته نیز می توانید از ISO 51200 استفاده کنید که در شرایط سخت نوری موثر خواهد بود.

فیلمبرداری UHD 4K

دوربین EOS R7 علاوه بر عکاسی باکیفیت می تواند ویدیوهای داخلی UHD 4K با وضوح بالا را با سرعت 60 فریم بر ثانیه ضبط کند که در این صورت از تمام سطح سنسور و امکان 10 فریم بر ثانیه استفاده خواهد شد. . نمونه‌برداری بیت با استفاده از حالت رنگی خاص. 3 تا کانن وجود دارد. امکان نمونه برداری بیش از حد از ناحیه 7K دوربین برای دستیابی به ویدیوهای 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه نیز در این دوربین موجود است. لازم به ذکر است که با استفاده از این روش ویدیوها وضوح بهتری خواهند داشت، موآر و نویز در تصویر نیز کاهش می یابد.

این دوربین می تواند ویدیوهای HDR-PQ را نیز ضبط کند. برای خروجی HDR، این دوربین می تواند با استفاده از یک کابل micro-HDMI فیلم های داخلی و خارجی را ضبط کند. همچنین لازم به ذکر است که در این دوربین محدودیت زمانی ضبط وجود ندارد و میکروفون، هدفون و پورت های چندکاره هات شو برای اتصال انواع لوازم جانبی در اختیار کاربر قرار گرفته است.

سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS AF II

همانند دوربین EOS R3، این دوربین نیز دارای سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS AF II است. این سیستم دارای 651 نقطه است که تمام سطح سنسور را پوشش می دهد. این سیستم از نوع تشخیص فاز بوده و از قابلیت هایی از جمله تشخیص و ردیابی اشیا، شناسایی هوشمند افراد، حیوانات و وسایل نقلیه پشتیبانی می کند. وقتی سوژه خود را دنبال می کنید، سیستم فوکوس خودکار این دوربین همیشه سوژه شما را در فوکوس کامل نگه می دارد، حتی در عکاسی پیاپی. این سیستم حتی در نور بسیار کم (-5 EV) قابل استفاده است.

تثبیت کننده تصویر تغییر سنسور

تثبیت کننده تصویر داخلی (IBIS) این دوربین قادر است اثر لرزش دوربین را تا 7 استاپ از بین ببرد که باعث افزایش عملکرد دوربین در شرایط کم نور و استفاده به صورت دستی می شود. هنگام استفاده از لنزهایی که دارای لرزشگیر اپتیکال هستند، اثربخشی لرزشگیر دوربین به 8 استاپ افزایش می یابد.

طراحی بدنه

مقاومت این دوربین در برابر تغییرات محیطی همانند دوربین EOS R3 است. به عبارتی این دوربین در برابر شرایط مختلف آب و هوایی، نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است.

وجود دو پورت کارت حافظه SD با پشتیبانی از کارت حافظه UHS-II گزینه های بسیار خوبی برای ذخیره و انتقال فایل ها با سرعت بالا در اختیار کاربران قرار می داد.

ارتباط

انواع اتصالات سیمی و بی سیم در این دوربین موجود است که وجود آنها امکان انتقال اطلاعات و کنترل دوربین را از راه دور میسر می سازد. این دوربین دارای پورت USB Type-C 3.2 Gen 2، پورت micro-HDMI و پورت 3.5 میلی متری هدفون و میکروفون است. این دوربین همچنین مجهز به وای فای 2.4 گیگاهرتز و بلوتوث است.

یک کفش چند کاره جدید

این دوربین دارای نسخه به روز شده Hotshow قدیمی است که پین ​​های بیشتری دارد. این کفش امکان اتصال لوازم جانبی مختلف مانند فلاش، میکروفون و سایر لوازم جانبی را به شما می دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS R7 همراه با لنز 18-150میلی‌متری" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS R7 همراه با لنز 18-150میلی‌متری"، کلیک کنید.