برسی دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS R8 همراه با لنز RF 24-50mm f/4.5-6.3 IS STM

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS R8 همراه با لنز RF 24-50mm f/4.5-6.3 IS STM

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS R8 همراه با لنز RF 24-50mm f/4.5-6.3 IS STM

بررسی و خرید دوربین Canon EOS R8

EOS R8 کانن یک دوربین فول فریم سبک وزن و مناسب سفر است که طیف گسترده ای از ویژگی ها را برای عکاسان، فیلمبرداران و تولیدکنندگان محتوا ارائه می دهد. این دوربین از سنسور جدید 24.2 مگاسایت مای CMOS استفاده می کند که قبلاً در دوربین EOS R6 Mark II و پردازنده DIGIC X استفاده شده بود، اگرچه EOS R8 می تواند عملکرد عالی ارائه دهد. ضبط ویدیوی 10 بیتی 4K 60p و فوکوس خودکار فوق العاده سریع شده است.

سنسور فول فریم 24.2 مگاسایت مای CMOS و پردازنده DIGIC X

وجود سنسور فول فریم و قدرتمند 24.2 مگاسایت مای در کنار پردازنده DIGIC X به وضوح بالا و رنگ های غنی و دقیق دست یافت. این دوربین برای کار در شرایط نوری مختلف طراحی شده است، به همین دلیل محدوده حساسیت ISO این دوربین از 100 تا 102400 قابل تنظیم است و در شرایط نوری بسیار ضعیف نیز می توانید از حالت توسعه یافته با حداکثر حساسیت ISO 204800 استفاده کنید. با استفاده از ناحیه حسگر کامل (منطقه 6K)، امکان دستیابی به خروجی ویدیوی 4K 60p در این دوربین وجود دارد. با این دوربین می توانید فیلم های اسلوموشن با وضوح Full HD 1080 با سرعت 180 فریم بر ثانیه بگیرید. در عکاسی پیاپی این دوربین عملکرد قدرتمندی دارد و می توانید با آن با سرعت ۴۰ فریم بر ثانیه عکاسی کنید. علاوه بر این، این دوربین از عملکرد پیش از عکاسی نیز پشتیبانی می کند، اما 0.5 ثانیه قبل از فشار دادن دکمه شاتر عکس می گیرد.

سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS AF II

سیستم فوکوس خودکار این دوربین دارای 1053 نقطه است که تمام سطح سنسور را پوشش می دهد و عملکرد سریع و دقیق را تضمین می کند. سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز این دوربین قادر به تشخیص و ردیابی سوژه است و می تواند به طور خودکار اجسام از جمله افراد، حیوانات و وسایل نقلیه را شناسایی کند. علاوه بر قابلیت های فوق، سیستم فوکوس این دوربین در شرایط کم نور نیز موثر بوده و عملکرد دقیق تا منفی 6.5 EV را ارائه می دهد.

نمایه های Canon Log 3 و HDR PQ

دوربین EOS R8 به لطف قابلیت استفاده از ویژگی هایی مانند پروفایل رنگی Canon Log 3 و HDR PQ قادر است خروجی ویدیویی با کیفیت بالایی ارائه دهد. با استفاده از عملکرد HDR PQ، خروجی ویدیوی ضبط شده با این دوربین نیازی به ویرایش ندارد و خروجی کاری از دقت رنگ عالی و محدوده دینامیکی مناسب در هنگام مشاهده ویدیو بر روی نمایشگرهایی که از پخش HDR پشتیبانی می کنند برخوردار خواهد بود.

زنده

دوربین EOS R8 می تواند به عنوان وب کم نیز مورد استفاده قرار گیرد و برای پخش زنده بر روی پلتفرم هایی مانند زوم، مایکروسافت تیمز، اسکایپ و سایر نرم افزارهای ویدئو کنفرانس با وضوح Full HD و بدون نیاز به نرم افزار اضافی مورد استفاده قرار گیرد. هنگامی که از این دوربین به عنوان وب کم استفاده می کنید، می توانید تنظیمات نوردهی را تغییر دهید و همچنین با باز کردن دیافراگم لنز، سوژه را از پس زمینه جدا کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS R8 همراه با لنز RF 24-50mm f/4.5-6.3 IS STM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین دیجیتال بدون آینه کانن مدل EOS R8 همراه با لنز RF 24-50mm f/4.5-6.3 IS STM"، کلیک کنید.