برسی دوربین دیجیتال سونی مدل Alpha a6400 همراه لنز Sony 16-50mm

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین دیجیتال سونی مدل Alpha a6400 همراه لنز Sony 16-50mm

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین دیجیتال سونی مدل Alpha a6400 همراه لنز Sony 16-50mm

مشاهده و خرید دوربین آلفا a6400

Sony Alpha a6400 یک دوربین جمع و جور، سریع و همه کاره است که می تواند برای فعالیت های مختلف با سنسور برش APS-C خود استفاده شود و حتی در حوزه دوربین های فول فریم قدم بگذارد. از جمله این قابلیت ها می توان به سیستم فوکوس خودکار با سرعت بسیار بالا 0.02 ثانیه، سیستم فوکوس چشم با ردیابی چهره و سیستم فوکوس خودکار با ردیابی اشیا اشاره کرد. عکاسی پیاپی در این دوربین سرعت بالایی دارد و می تواند 11 فریم در ثانیه را ثبت کند که در زمان عکاسی بی صدا 8 فریم در ثانیه می شود. تراشه ثبت اختراع BIONZ X سونی نیز در این دوربین برای پردازش تصویر استفاده شده است که در نتیجه سونی a6400 کیفیت و سرعت بسیار بالایی دارد.

دوربین سونی a6400 یک انتخاب بسیار مناسب و با کیفیت برای عکاسی و فیلمبرداری آماتور و حرفه ای می باشد. سنسور 24.2 مگاسایت مای Exmor CMOS این دوربین به همراه پردازنده قدرتمند BIONZ X کیفیت بالایی را در طیف وسیعی از حساسیت های ISO در اختیار شما قرار می دهد. سرعت فیلمبرداری a6400 در حالت 4K برابر با 30 فریم بر ثانیه و در حالت 1080 برابر با 120 فریم بر ثانیه است. پردازنده دوربین دارای قابلیت S&Q نیز می باشد که به شما امکان می دهد فیلم های Full HD را با سرعت های مختلف از 1 تا 120 فریم بر ثانیه ضبط کنید. علاوه بر این، حالت ویدیوی HLG (Hybrid Log-Gamma) با پشتیبانی از HDR و شیب رنگی S-Log2 و S-Log3 به شما فرصتی عالی برای ضبط ویدیوهای با کیفیت می دهد.

با وجود این تجهیزات مناسب عکاسی، همچنان می توانید با سرعت 11 فریم در ثانیه عکس بگیرید. در این حالت قادر خواهید بود 116 عکس را به صورت متوالی با فرمت JPEG ضبط کنید. این مقدار هنگام عکاسی با فرمت RAW به 46 عکس می رسد.

سیستم فوکوس

ترکیب سنسور و پردازنده قدرتمند در این دوربین 425 نقطه فوکوس برای تشخیص فاز و 425 نقطه فوکوس برای تشخیص کنتراست را در اختیار شما قرار می دهد که نتیجه آن فوکوس بسیار سریع و دقیق بر روی انواع سوژه های ثابت و متحرک است. سیستم فوکوس این دوربین دارای 2 حالت خاص می باشد. در حالت اول، دوربین به طور خودکار چشم سوژه شما را تشخیص داده و روی آن فوکوس می کند. پس از فوکوس، حتی اگر سوژه شما در حال حرکت باشد، دوربین فوکوس را روی چشم سوژه حفظ می کند. حالت دوم که بسیار کاربردی است، تمرکز هوشمند بر روی اجسام متحرک است. در این حالت دوربین با استفاده از قدرت پردازش و قابلیت های هوش مصنوعی اطلاعات سوژه مانند فاصله و روشنایی بر روی سوژه فوکوس می کند و حتی اگر سوژه با سرعت بالا در حال حرکت باشد، فوکوس دوربین روی سوژه باقی می ماند. هر دو عملکرد را می توان در هر دو حالت عکاسی و فیلمبرداری استفاده کرد.

طراحی و بدنه

مانند تمام محصولات سونی، a6400 نیز از ساخت و ساز با کیفیت و بدنه بادوام بهره می برد. برای ساخت بدنه دوربین از آلیاژ منیزیم استفاده می شود که علاوه بر استحکام بالا سبک است. علاوه بر این، ساختار دوربین در برابر نفوذ گرد و غبار مقاوم است. در بالای دوربین منظره یاب الکترونیکی XGA Tru-Finder قرار دارد که دارای پنل OLED با وضوح 2.36 میلیون نقطه است. این ترکیب به شما امکان می دهد با کیفیت بسیار بالا کادربندی و فوکوس کنید. همچنین این منظره یاب قابلیت نمایش تصاویر را با سرعت 120 فریم بر ثانیه دارد تا هم در زمان فیلمبرداری و هم در زمان عکاسی، تصاویر روان و روان به شما نمایش داده شود.

علاوه بر منظره یاب، یک صفحه نمایش لمسی 3 اینچی نیز در پشت دوربین سونی a6400 تعبیه شده است. این صفحه نمایش با قابلیت چرخش 180 درجه به بالا و 74 درجه به پایین، امکان کادربندی و عکاسی در شرایط مختلف را به شما می دهد. صفحه نمایش لمسی علاوه بر آسان‌تر کردن تنظیمات، قابلیت فوکوس را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین دیجیتال سونی مدل Alpha a6400 همراه لنز Sony 16-50mm" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین دیجیتال سونی مدل Alpha a6400 همراه لنز Sony 16-50mm"، کلیک کنید.