برسی دوربین دیجیتال سونی مدل ZV-1

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین دیجیتال سونی مدل ZV-1

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین دیجیتال سونی مدل ZV-1

معرفی دوربین Sony ZV-1

Sony ZV-1 دوربینی است که به طور خاص برای تولید محتوا به ویژه تولید محتوای شبکه های اجتماعی و استفاده فعالان این حوزه طراحی و تولید شده است. این دوربین اگرچه ابعاد جمع و جور دارد، اما قابلیت تصویربرداری قابل توجهی دارد. علاوه بر این، طراحی فیزیکی آن مطابق با کاربردی بودن تولید محتوا ساخته شده است.

سنسور استفاده شده در این دوربین از نوع Exmor RS Stacked CMOS و دارای بریدگی ۱ اینچی است. این سنسور تصویر دارای رزولوشن 20.1 مگاسایت ما است و در کنار آن از پردازنده تصویر BIONZ X استفاده شده است بنابراین عملکرد دوربین بسیار سریع بوده و محدوده حساسیت ISO آن از 100 تا 12800 خواهد بود که به 64 تا 25600 اینچ خواهد رسید. حالت مرتفع قدرت بالای سنسور و پردازنده دوربین، حالت هایی مانند فوکوس خودکار چشمی و حالت ردیابی سوژه را برای عکاسی از سوژه های متحرک در اختیار کاربران قرار داده است. Sony ZV-1 قابلیت فیلم برداری با وضوح 4K را دارد و در این حالت می تواند با سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند. علاوه بر این، پورت HDMI روی بدنه دوربین امکان اتصال آن را به دستگاه های ضبط خارجی می دهد.

صفحه نمایش این دوربین دارای پنل لمسی 3 اینچی بوده و قابلیت چرخش به سمت جلوی دوربین را دارد. بنابراین می توانید صفحه نمایش را به سمت خود بچرخانید، آن را قاب کنید و یک سلفی با کیفیت بالا بگیرید. همچنین یک میکروفون جهت دار سه کپسولی در بالای دوربین وجود دارد که مخصوصا در هنگام گرفتن عکس های سلفی بسیار موثر است. علاوه بر این تنظیماتی مانند قابلیت محو شدن پس زمینه، افکت صاف کننده پوست و همچنین اندازه گیری هوشمند چهره از عملکردهایی هستند که راحتی و کیفیت کار با این دوربین را افزایش می دهند.

این دوربین علاوه بر طراحی سبک و جمع و جور سونی ZV-1، دارای دستگیره بسیار مناسبی در دست است. همچنین دکمه های دوربین طراحی و اندازه بسیار خوبی برای افزایش ارگونومی دارند و پایه به کار رفته روی آن امکان اتصال انواع لوازم جانبی به دوربین را فراهم می کند.

لنز استفاده شده در Sony ZV-1 ساخت شرکت معظم زایس است و دارای فاصله کانونی 70-24 میلی متر است. این لنز دارای حداکثر دیافراگم f/1.8-2.8 است. استفاده از این لنز به همراه تثبیت کننده SteadyShot باعث می شود تا تصاویر ثبت شده توسط این دوربین روان و اثر لرزش در آن محسوس نباشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین دیجیتال سونی مدل ZV-1" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین دیجیتال سونی مدل ZV-1"، کلیک کنید.