برسی دوربین دیجیتال مدیوم فرمت فوجی‌فیلم مدل FUJIFILM GFX 100 II

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین دیجیتال مدیوم فرمت فوجی‌فیلم مدل FUJIFILM GFX 100 II

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین دیجیتال مدیوم فرمت فوجی‌فیلم مدل FUJIFILM GFX 100 II

بررسی و خرید دوربین فوجی فیلم GFX 100 II با فرمت متوسط

دوربین فوجی‌فیلم GFX 100 II انتظارات مصرف‌کنندگان از دوربین‌های فرمت متوسط ​​را به چالش کشید. این دوربین مجهز به سنسور 102 مگاسایت مای و X-پردازنده 5 است. در مجموع می توان فوجی GXF 100 II را یک دوربین درجه یک برای عکاسان و فیلمسازان دانست.

نسخه دوم دوربین GFX 100 فوجی فیلم بیش از آنچه از هر دوربین بدون آینه انتظار می رود، امکانات دارد. این دوربین دارای منظره یاب الکترونیکی با وضوح 9.44 میلیون نقطه و سرعت بازسازی تصویر 120 فریم بر ثانیه و قابلیت عکاسی مداوم با سرعت 5 فریم بر ثانیه بدون تاری دید کاربر است. علاوه بر این، FUJIFILM GFX 100 II مجهز به لرزشگیر داخلی با قدرت خنثی کردن لرزش دوربین تا 8 استاپ است و دستان کاربر را هنگام تنظیم سرعت شاتر باز می‌گذارد.

سیستم فوکوس خودکار پیشرفته

فوکوس خودکار و الگوریتم های ردیابی سوژه بهبودیافته در سیستم فوکوس خودکار فوجی GFX 100 II باعث شد سوژه ها با هر نوع حرکتی در فوکوس باقی بمانند. با این دوربین می توانید با سرعت 8 فریم بر ثانیه به صورت مداوم فیلم برداری کنید و قابلیت فیلم برداری با وضوح 4K و سرعت 60 فریم بر ثانیه با استفاده از تمام سطح سنسور نیز از دیگر ویژگی های قابل توجه این دوربین است. این دوربین معرفی GFX 100 II با ویژگی های جدید خود باعث ارتقای سری GFX شد و این دوربین را به عنوان یک دوربین بدون آینه با فرمت متوسط ​​بالا معرفی کرد.

سنسور 102 مگاسایت مای BSI CMOS و پردازنده X 5

وجود سنسور 102 مگاسایت مای BSI CMOS با ابعاد 43.8 x 32.9 میلی متر و پردازنده X-Processor 5 در دوربین GFX 100 II باعث بهبود فوکوس خودکار و سیستم ردیابی سوژه شده است. علاوه بر این، استفاده از این سنسور و پردازنده باعث عملکرد سریع دوربین، دامنه دینامیکی گسترده و کیفیت تصویر عالی حتی در هنگام استفاده از حساسیت های ISO بالا شد.

فیلمبرداری 4K/60p

وجود یک سنسور با وضوح بالا امکان ضبط ویدیوی داخلی 10 بیتی 4:2:2 ProRes Raw را فراهم می کند. همچنین می توانید خروجی 12 بیتی 4:2:2 را با فرمت ProRes RAW یا Blackmagic RAW از دوربین GFX 100 II از طریق درگاه HDMI دوربین دریافت کنید. با وجود این ویژگی ها، گردش کار ویرایش ویدیوی شما سریعتر پیش می رود.

لرزشگیر تصویر با قدرت خنثی کردن لرزش دوربین تا 8 استاپ

وجود تثبیت کننده سنسور شیفت با قابلیت حذف لرزش دوربین تا 8 استاپ باعث شد تا تاثیر لرزش دوربین را تا حد زیادی در خروجی تصویر مشاهده نکنیم. علاوه بر این، این سیستم امکان استفاده از سرعت شاتر پایین و در نتیجه گرفتن تصاویر با کیفیت بهتر را در شرایط کم نور فراهم می کند.

مستقیماً در فضای ابری آپلود کنید

این دوربین قابلیت آپلود مستقیم تصاویر در فضای ابری (Frame.io) را دارد. با استفاده از پورت Wi-Fi داخلی یا اترنت LAN دوربین، می‌توانید عکس‌های با وضوح بالا در فرمت‌های Raw یا JPEG، ویدیوهایی با کدک h.264 یا ویدیوهای 8K ProRes را در این پلتفرم آپلود کنید.

توابع دیگر

  • تصاویری مانند شکل موج و محدوده برداری را مشاهده کنید
  • قابلیت همگام سازی Timecode با Atmos AirGlu
  • ذخیره سازی ویدیوی SSD
  • حالت شبیه ساز دوربین فیلم REALA ACE جدید

ادامه مطلبکمتر نشان دادن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین دیجیتال مدیوم فرمت فوجی‌فیلم مدل FUJIFILM GFX 100 II" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین دیجیتال مدیوم فرمت فوجی‌فیلم مدل FUJIFILM GFX 100 II"، کلیک کنید.