برسی دوربین دیجیتال نیکون مدل COOLPIX P950

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین دیجیتال نیکون مدل COOLPIX P950

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین دیجیتال نیکون مدل COOLPIX P950

معرفی Nikon P950

بارزترین ویژگی دوربین های سری P نیکون زوم بسیار بالای آنهاست. دوربین نیکون P950 نیز از این قاعده مستثنی نیست و دارای لنز زوم فوق العاده، ابعاد جمع و جور و قابلیت های پیشرفته عکاسی و فیلم برداری است. سنسور 1/2.3 اینچی به کار رفته در این دوربین دارای وضوح 16 مگاسایت ما و از نوع BSI CMOS می باشد. این سنسور تصویر دارای وضوح بالا و نویز کم است که باعث بهبود عملکرد دوربین در حساسیت های بالا و همچنین در شرایط کم نور شده است. این سنسور همچنین به کاربران امکان عکاسی با کیفیت UHD 4K را می دهد. سرعت فیلم برداری با این رزولوشن 30 فریم است که در صورت استفاده از رزولوشن Full HD به 60 فریم در ثانیه می رسد.

مهم ترین قسمت این دوربین را می توان لنز به کار رفته در آن دانست که دارای زوم اپتیکال 83 برابر و فاصله کانونی 24 تا 2000 میلی متر است. برای این لنز از تثبیت کننده اپتیکال استفاده شده است که عملکرد آن را به خصوص در هنگام دست گرفتن دوربین بسیار بهبود می بخشد. منظره یاب به کار رفته در این دوربین الکترونیکی بوده و دارای پنل OLED با وضوح 2.36 میلیون نقطه است. در کنار آن یک صفحه نمایش 3.2 اینچی با پنل LCD قرار دارد که به کاربر امکان چرخش برای کادربندی در زوایای سخت را می دهد. نیکون P950 دارای فناوری های بلوتوث و وای فای داخلی است و می توان آن را به صورت بی سیم کنترل کرد.

سنسور 16 مگاسایت مای و پردازشگر تصویر EXPEED 6

استفاده از یک سنسور 16 مگاسایت مای به نیکون Coolpix P950 این امکان را می‌دهد تا عکس‌های با وضوح بالا و فیلم‌های با کیفیت بالا را با سرعت و حساسیت قابل‌توجهی ثبت کند. طراحی BSI این سنسور سطح نویز را کاهش داده و وضوح بیشتری را در محدوده حساسیت دوربین در اختیار کاربر قرار داده است. حساسیت ISO این دوربین بین 100 تا 6400 قابل تنظیم است که همراه با این سنسور از پردازشگر تصویر EXPEED 6 استفاده شده که سرعت بسیار بالای عملکرد دوربین را تضمین می کند. ترکیب این سنسور و پردازشگر تصویر باعث شده تا دوربین Nikon P950 قادر به عکاسی مداوم با سرعت 7 فریم بر ثانیه باشد که برای کار با سوژه های متحرک بسیار مناسب است.

علاوه بر این، پردازنده قدرتمند این دوربین را قادر می سازد تا با وضوح بسیار بالای UHD 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم برداری کند. سرعت فیلمبرداری دوربین در هنگام استفاده از وضوح Full HD 60 فریم بر ثانیه خواهد بود.

لنز نیکور با زوم اپتیکال 83 برابر

بارزترین ویژگی این دوربین، لنز سوپر زوم به کار رفته بر روی آن است. این لنز دارای زوم اپتیکال 83 برابر برای دوربین است. فاصله کانونی معادل این لنز از 24 تا 2000 میلی متر قابل تنظیم است و در صورت استفاده از زوم دیجیتال، در نهایت می توانید به بزرگنمایی 166 برابری دست پیدا کنید. دیافراگم این لنز در کمترین فاصله کانونی برابر با f/2.8 است که برای کار در محیط های کم نور یک مقدار ایده آل است. فاصله کانونی فوق تله فوتو استفاده از لرزشگیر اپتیکال تصویر را در این دوربین ضروری می کند. زیرا اثرات ارتعاش به خصوص در فواصل کانونی فوق تله فوتو بسیار مشهود خواهد بود. همچنین در بین المان های این لنز از عنصر Super ED استفاده شده است که باعث افزایش وضوح و وضوح تصویر لنز می شود.

طراحی و بدنه

  • منظره یاب الکترونیکی با پنل OLED و وضوح 2.36 میلیون نقطه
  • صفحه نمایش LCD قابل چرخش 3.2 اینچی
  • وای فای و بلوتوث داخلی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین دیجیتال نیکون مدل COOLPIX P950" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین دیجیتال نیکون مدل COOLPIX P950"، کلیک کنید.