برسی دوربین دیجیتال نیکون مدل D780 – بدنه

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین دیجیتال نیکون مدل D780 – بدنه

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین دیجیتال نیکون مدل D780 – بدنه

دوربین Nikon D780 ظاهر سنتی دوربین های DSLR را با ویژگی های جدید برای عکاسی و فیلم برداری ارائه می دهد. سنسور 24.5 مگاسایت مای عکس ها و فیلم های باکیفیت می گیرد و وضوح بالا و نویز کم را در شرایط نوری مختلف ارائه می دهد. محدوده حساسیت این دوربین از ISO 100 تا 51200 می باشد اما تا 204800-50 قابل افزایش است. عکاسی پیاپی با منظره یاب تا 7 فریم در ثانیه و با نمایشگر تا 12 فریم در ثانیه امکان پذیر است. این سنسور قدرتمند قادر است ویدیوهای UHD 4K را تا 30 فریم بر ثانیه ضبط کند. ضبط ویدیوی Full HD تا 120 فریم در ثانیه نیز امکان پذیر است که از تنظیمات N-Log Gamma و HLG نیز برای رنگ های بهینه تر پشتیبانی می کند.

سیستم فوکوس خودکار این دوربین 51 نقطه تشخیص فاز شامل 15 نقطه متقاطع برای دقت بیشتر در شرایط کم نور است. هنگام استفاده از نمایشگر، سیستم فوکوس دوگانه 273 نقطه ای، تشخیص فاز و تشخیص کنتراست را ترکیب می کند و از عملکرد ردیابی سوژه با تشخیص سریع و دقیق چشم استفاده می کند.

دوربین نیکون D780 مجهز به منظره یاب منشوری با زوم 0.7 برابر است که نیازهای کاربران را برآورده می کند به همراه صفحه نمایش لمسی 2.36 میلیون نقطه ای 3.2 اینچی. دو اسلات کارت حافظه SD با پشتیبانی از استاندارد UHS-II برای این دوربین در نظر گرفته شده است که علاوه بر بلوتوث و وای فای داخلی، امکان ذخیره و انتقال بی سیم فایل ها را نیز فراهم می کند.

سنسور فوکوس خودکار 51 نقطه ای Multi-CAM 3500 II

هنگام استفاده از منظره یاب نوری، Nikon D780 از سنسور فوکوس خودکار 51 نقطه ای Multi-CAM 3500 II برای فوکوس دقیق روی سوژه ها استفاده می کند. این سیستم به شرایط نوری -3E.V حساس است و دارای 15 نقطه متقاطع برای دقت بیشتر در کنتراست کم است. این سیستم دارای قابلیت ردیابی سوژه سه بعدی برای حفظ فوکوس سوژه در هنگام عکاسی پیاپی هنگام عکاسی از سوژه های متحرک با سرعت بالا است.

فیلمبرداری UHD 4K

دوربین نیکون D780 علاوه بر عکاسی، به لطف استفاده از سنسور و پردازنده قدرتمند، قابلیت فیلمبرداری پیشرفته ای نیز دارد. ضبط ویدیوی 4K با استفاده از تمام سطح سنسور یا به صورت سنسور بریده شده با نرخ فریم 30، 25 و 24 فریم بر ثانیه امکان پذیر است. فیلم برداری Full HD 1080p را می توان تا 120 فریم در ثانیه انجام داد که برای ضبط فیلم های اسلوموشن مفید است. امکان ذخیره فیلم ها یا خروجی فشرده و خام آنها از طریق پورت HDMI نیز امکان پذیر است.

سیستم فوکوس خودکار هیبریدی 273 نقطه ای

هنگام عکاسی با دوربین Nikon D780 با صفحه نمایش LCD یا فیلمبرداری، سیستم فوکوس خودکار هیبریدی 273 نقطه ای با تشخیص فاز فعال می شود که تا 90 درصد از سطح تصویر را پوشش می دهد. در نتیجه، عملکرد سریع و دقیق همراه با فناوری های پیچیده ردیابی اشیا مانند ردیابی چشم نشان داده می شود. این سیستم فوکوس در شرایط نور کم تا -4 EV بسیار خوب کار می کند.

طراحی بدنه

منظره یاب منشوری دوربین نیکون D780 تمام سطح کادر را پوشش می دهد و بزرگنمایی 0.7X دارد.

صفحه نمایش 3.2 اینچی 2.36 میلیون نقطه و قابل چرخش برای تصاویر با زاویه بالا و پایین مناسب است. عملکرد لمسی آن نیز استفاده از دوربین و فوکوس را آسان تر می کند.

Wi-Fi و بلوتوث داخلی انتقال فایل و کنترل از راه دور دوربین را از تلفن همراه امکان پذیر می کند. این به برنامه نیکون SnapBridge نیاز دارد.

این دوربین دارای دو اسلات برای کارت های حافظه SD با پشتیبانی از استاندارد UHS-II است تا فایل ها در سریع ترین زمان ممکن ذخیره شوند.

دوربین نیکون D780 از باتری لیتیوم یونی EN-EL15b استفاده می کند که می تواند با یک بار شارژ کامل، 2260 عکس را تامین کند.

تشخیص صحنه و نورسنجی

سیستم تشخیص صحنه هوشمند دوربین Nikon D780 به همراه نورسنجی شبکه سه بعدی رنگی با 180 هزار سایت ما RGB، تمام جنبه های صحنه را تجزیه و تحلیل می کند و بهترین تنظیمات نوردهی و تعادل رنگ سفید را با اندازه گیری روشنایی، کنتراست، فاصله از جسم و رنگ ها انتخاب می کند. صحنه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین دیجیتال نیکون مدل D780 – بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین دیجیتال نیکون مدل D780 – بدنه"، کلیک کنید.