برسی دوربین دیجیتال نیکون D3500 به همراه لنز AF-P 18-55mm

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین دیجیتال نیکون D3500 به همراه لنز AF-P 18-55mm

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین دیجیتال نیکون D3500 به همراه لنز AF-P 18-55mm

دوربین نیکون D3500 در واقع مدل به روز دوربین D3500 است که از بدنه سبکتر و فشرده تری بهره می برد و در برخی موارد تفاوت های چشمگیری با دوربین قبلی خود دارد. نیکون برای این دوربین از سنسور CMOS نوع APS-C با رزولوشن 24.2 مگاسایت ما استفاده می کند که فیلتر پایین گذر اپتیکال ندارد. پردازنده EXPEED 4 نیز در قلب این دوربین قرار دارد تا پردازش های لازم را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. علاوه بر این دوربین D3500 دارای سیستم فوکوس خودکار 11 نقطه ای است و توانایی فیلم برداری Full HD با حداکثر سرعت 60 فریم بر ثانیه را دارد. اگر علاقه مند به عکاسی سریع با دوربین خود هستید، بد نیست بدانید که در سریع ترین حالت ممکن، می توانید با D3500 تا 5 فریم در ثانیه در حالت عکاسی پیاپی عکاسی کنید. نیکون این دوربین را به صفحه نمایش LCD 3 اینچی مجهز کرده است که وضوح 921000 نقطه را ارائه می دهد. علاوه بر این، این دوربین از فلاش پاپ آپ بهره می برد که کارایی خود را هنگام عکاسی در محیط های کم نور نشان می دهد.

لازم به ذکر است که دو ویژگی قابل توجهی که در D3400 دیدیم در D3500 استفاده نشده است. اولین ویژگی حذف شده از این دوربین، تمیز کردن سنسور بی صدا است که ظاهرا برای تمیز کردن سنسور استفاده می شود. همچنین نیکون پورت میکروفون اکسترنال ارائه نکرده است و برای ضبط ویدیوهای خود باید تنها به میکروفون داخلی تعبیه شده در بدنه آن تکیه کنید. در عوض، عملکرد تراز سفیدی این دوربین بهبود یافته و می تواند عکس های بهتری را در شرایط نوری ضعیف و محیط های کم نور ثبت کند. حساسیت ISO دوربین D3500 از 100 تا 25600 متغیر است. همانطور که نیکون اعتراف کرده است، با هر بار شارژ کامل باتری این دوربین می توانید 1550 عکس ثبت کنید که 30 درصد نسبت به نسخه قبلی بهبود یافته است. از آنجایی که امروزه تامین ارتباط بی سیم یکی از نیازهای اکثر دستگاه های الکترونیکی است، نیکون SnapBridge را در دوربین های سری 3000 خود نیز پیاده سازی کرده است تا بتوانید تا حد امکان با استفاده از بلوتوث تلفن همراه خود به راحتی عکس ها را بین دوربین و گوشی هوشمند خود انتقال دهید .

این کیت همچنین دارای یک لنز Nikon AF-P DX 18-55mm F3.5-5.6G VR است. این لنز یک لنز با زاویه دید معمولی است که برای دوربین‌های با فرمت DX با پایه F طراحی و ساخته شده است. اگر قصد دارید این لنز را روی دوربینی با سنسور فول فریم نصب کنید، باید بدانید که فاصله کانونی 27-83 میلی متر را ارائه می دهد. این لنز نیکون دارای حداکثر دیافراگم F/3.5 است که توانایی عکاسی با نور مطلوب در شرایط کم نور را فراهم می کند. AF-P DX NIKKOR 18-55mm f/3.5-5.6G VR دارای سیستم تثبیت کننده تصویر است که لرزش ناشی از دست و لرزش دوربین را تا 4 استاپ از بین می برد و به ثبت تصاویر با وضوح بالا و واضح کمک می کند.

برای پی بردن به ساختار اپتیکی این لنز، نیکون از 12 لنز در 9 گروه مختلف استفاده می کند که در بین آنها 2 لنز غیر کروی وجود دارد. به لطف استفاده از لنزهای غیر کروی، امکان پراکندگی رنگ به حداقل می رسد. علاوه بر این، به لطف پوشش فوق یکپارچه لنز، امکان تابش خیره کننده و پدیده های شبح در عکس ها به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و عکس ها با وضوح بیشتری ثبت می شوند. دوربین AF-P DX NIKKOR 18-55mm f/3.5-5.6G VR دارای حداقل فاصله کانونی 25 سانتی متر است و بنابراین می توان از آن برای عکاسی ماکرو و کلوزآپ استفاده کرد. علاوه بر این، این لنز دارای دیافراگم 7 تیغه است و فوکوس دستی در تمامی شرایط قابل استفاده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین دیجیتال نیکون D3500 به همراه لنز AF-P 18-55mm" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین دیجیتال نیکون D3500 به همراه لنز AF-P 18-55mm"، کلیک کنید.