برسی دوربین دیجیتال چاپ سریع Kodak مدل Printomatic

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین دیجیتال چاپ سریع Kodak مدل Printomatic

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین دیجیتال چاپ سریع Kodak مدل Printomatic

Kodak PRINTOMATIC یک دوربین پرینت دیجیتال سریع است که علاوه بر قابلیت چاپ تصاویر ضبط شده، می تواند عکس هایی که با آن می گیرید را نیز در کارت حافظه ذخیره کند. طراحی این دوربین بسیار ساده و در عین حال زیبا است که از 2 رنگ تشکیل شده است. قسمت بالایی این دوربین در تمامی مدل ها سفید است و برای قسمت پایینی می توانید از بین 4 گزینه رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید. دوربین کداک PRINTOMATIC از تکنولوژی چاپ Zink Zero استفاده می کند. به این ترتیب برای چاپ عکس ها نیازی به جوهر و کارتریج ندارید و تنها چیزی که برای چاپ نیاز دارید کاغذ مخصوص این دوربین است. این کار استفاده از این دستگاه را راحت تر می کند. همچنین اندازه تصاویر خروجی از چاپگر این دوربین 2*3 اینچ می باشد.

سنسور استفاده شده در کداک PRINTOMATIC دارای وضوح 10 مگاسایت ما است و در جلوی آن لنزی با فاصله کانونی 8 میلی متر و دیافراگم f/2 قرار دارد. برای کادربندی در حین عکاسی، یک منظره یاب اپتیکال در بالای دوربین تعبیه شده است که از طریق آن می توانید به راحتی تصاویر را قاب بندی و ضبط کنید.

کداک PRINTOMATIC دارای 2 حالت عکاسی است که یکی سیاه و سفید و دیگری رنگی است. برای جبران کمبود نور، دوربین مجهز به فلاشی است که برای استفاده در فضای داخلی مناسب است. برای تامین برق، کداک PRINTOMATIC از یک باتری داخلی لیتیوم یونی قابل شارژ استفاده می کند که می توانید با استفاده از کابل USB آن را شارژ کنید. به علاوه بر روی این دستگاه نشانگرهایی برای اطلاع از وضعیت باتری، ظرفیت چاپگر و میزان فضای استفاده شده روی کارت حافظه تعبیه شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین دیجیتال چاپ سریع Kodak مدل Printomatic" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین دیجیتال چاپ سریع Kodak مدل Printomatic"، کلیک کنید.