برسی دوربین دیجیتال کانن مدل 1D X Mark III

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین دیجیتال کانن مدل 1D X Mark III

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین دیجیتال کانن مدل 1D X Mark III

معرفی دوربین دیجیتال EOS-1D X Mark III

Canon 1D x Mark III مانند مدل های قبلی خود، دوربین DSLR پرچمدار کانن است و همچنین شایسته این عنوان است. این دوربین دارای سنسور فول فریم با وضوح 20.1 مگا سایت ما است که از نوع CMOS می باشد. علاوه بر این سنسور، از پردازشگر تصویر قدرتمند DIGIC X استفاده شده است که 1Dx III را قادر می سازد تا با سرعت خارق العاده 20 فریم بر ثانیه به طور مداوم عکاسی کند. برای رسیدن به این سرعت بالا از سیستم فوکوس خودکار بسیار پیشرفته در این دوربین استفاده شده است که فوکوس روی سوژه را در سریع ترین زمان ممکن می کند.

قابلیت های دوربین به این منابع محدود نمی شود و ویژگی های قابل توجه دیگری نیز موجود است. sensitivity iso ن دوربين از 100 تا 102400 قبعد قبعة درد. همچنین می تواند در حین تصویربرداری با کیفیت DCI 4K فیلمبرداری کند. به‌این‌ترتیب، علاوه بر عکس‌ها، کانن 1D X Mark III در فیلم‌باردی نیز حرف‌های بری کیلین دارد. با استفاده از سیستم فوکوس پیشرفته، توانایی فوکوس دقیق و با کیفیت بالا را خواهید داشت.

سنسور تصویر و پردازنده Canon 1Dx Mark III

سنسور استفاده شده در این دوربین بازطراحی شده و از نوع CMOS بوده و دارای رزولوشن 20.1 مگاسایت ما می باشد. در کنر آن دوبین از یک ترکسوگر DIGIC X صاحت کان بهری شده بر بر بری بری بر کے بری کے کے کلیتا نیز بری آن به همہ هلد است. همچنین سنسور تصویر دارای فیلتر Low Pass است که کمک زیادی به افزایش وضوح و کیفیت تصویر خروجی می کند. ترکیب سنسور و پردازنده قدرتمند Canon 1Dx III قادر به عکاسی پیاپی با سرعت 20 فریم در ثانیه در هنگام استفاده از Live View و 16 فریم در ثانیه در عکاسی در حالت افقی است. همچنین، بافر به شما امکان می دهد چندین تصویر را تا 1000 فریم با فرمت خام + JPEG مشاهده کنید. بنابراین به‌خوبی از پس تومیک کی در آن نیاز به کیل بالای فوتاکری به بر بر آمد.

سیستم فوکوس خودکار پیشرفته در Canon 1D X III

فوکوس خودکار قدرتمند و سریع، یکی از مهم ترین عوامل در عکاسی با سرعت بالا است. ازاین‌رو کانن نیز در آن برید بری کانن 1Dx سنگ تمام کانن است. سیستم فوکوس خودکار این دوربین ترکیبی از سیستم فوکوس خودکار EOS iTR AF X و سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS است.

سیستم EOS iTR AF X دارای 191 نقطه فوکوس است که دقت و سرعت بالایی را برای فوکوس به ارمغان می آورد. از این 191 نقطه، 155 مورد از آنها از نوع متقاطع است که کیفیت فوکوس را در شرایط نوری مختلف بهبود می بخشد و عملکرد سیستم را در عکاسی از سوژه های مختلف بهبود می بخشد. همچنین این سیستم مجهز به فناوری Deep Learning است که امکان بهبود عملکرد عکس از موضوعات خاص را فراهم می کند. و همچنین تشخیص سر و تشخیص صور.

هنگامی که با این دوربین در حالت Live View فیلم می گیرید یا عکس می گیرید، سیستم فوکوس Dual Pixel CMOS تضمین می کند که فوکوس دقیق و باکیفیتی خواهید داشت. این سیستم دارای 3869 نقطه فوکوس قابل انتخاب به صورت دستی همراه با 525 موقعیت خودکار است که عملکرد سریع و روان را فراهم می کند.

فیلم DCI 4K و 5.5K Raw

همانطور که در بالا ذکر شد، قابلیت های Canon 1Dx III به عکاسی محدود نمی شود و شخصیت های زیادی برای گفتن دارد. این دوربین قادر به ضبط DCI 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه و فیلمبرداری 10 بیتی 4:2:2 است. این مشخصات برای حالت 5.5K Raw ثابت خواهد ماند. فیلمبرداری DCI 4K هم در حالت حسگر کامل و هم در حالت سنسور برش در دسترس است. علاوه بر این، فیلمبرداری FullHD نیز با استفاده از این دوربین امکان پذیر است. بدین

طراحی بدنه دوربین 1Dx Mark III

ساختار بدنه دوربین بسیار پایدار و یکپارچه است. شاسي آن از منزيوم صغيرة شده تا در عين بالاسترافية، دراي وزن كمي نيز بهد. علاوه بر این، بدنه دوربین در برابر شرایط محیطی مقاوم است. அக்கு நார்க்கியியை அய் பாட்ட்டு பார் வாப் வியை வார் வார்க்கார் ஬ை அத்தை நுக்க்குத்தாத்து நுக்க்குத்தாத்து. صفحه نمایش لمسی 3.2 اینچی به پنل LCD با وضوح 2.1 میلیون نقطه مجهز شده است. برای ذخیره سازی، Canon 1Dx دارای دو پورت CFexpress Type B است که به سرعت دوربین و حجم اطلاعات دریافتی پاسخ می دهد. از دیگر قابلیت های دوربین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Wi-Fi، بلوتوث و GPS داخلی
  • قبض العدنی تغیرات IPTC به فایل‌ها
  • میکروفون ورودی و هدفون خروجی
  • پورت USB-C
  • پورت mini HDMI
  • پورت اترنت
  • سازگار با WFT-E9A بی سیم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین دیجیتال کانن مدل 1D X Mark III" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین دیجیتال کانن مدل 1D X Mark III"، کلیک کنید.