برسی دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 2000D – بدنه

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 2000D – بدنه

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 2000D – بدنه

سری های چهار رقمی کانن مقرون به صرفه ترین دوربین های DSLR این شرکت هستند که گزینه های عالی برای شروع عکاسی هستند. دوربین Canon 1300D جدیدترین مدل از این سری دوربین ها می باشد که به عنوان مدل جدیدتر دوربین کانن 1300D ارائه شده است. با وجود اینکه این دوربین ها دارای لنزهای قابل تعویض هستند، اما بسیار کوچک و جمع و جور ساخته شده اند و ویژگی های خوبی برای عکاسان مبتدی دارند. این دوربین قابل تعویض است و می تواند از تمامی لنزهای سری EF و EF-S کانن استفاده کند. از مهم ترین تغییراتی که در این دوربین نسبت به مدل قبلی خود 1300D اعمال شده می توان به کاهش وزن بدنه و افزایش وضوح سنسور اشاره کرد.

مشخصات سخت افزاری

Canon EOS 2000D یک دوربین DSLR با سنسور 24 مگاسایت مای APS-C CMOS و پردازنده DIGIC 4+ است و کیفیت عالی در نور کم را ارائه می دهد. حساسیت این دوربین بین ISO 100 تا 6400 قابل تغییر است و در حالت تقویت شده می تواند حساسیت ISO را برای عکاسی در نور بسیار کم به 12800 برساند.

استفاده از پردازنده Digic 4+ در دوربین 2000D امکان عکاسی با وضوح کامل، با سرعت 3 فریم بر ثانیه تا صدای خام و با وضوح Full HD و نرخ فریم 30 فریم بر ثانیه را فراهم می کند. عکاسی با فرمت JPEG در حالت پشت سر هم محدودیتی ندارد و تا پر شدن حافظه دوربین ادامه می یابد، اما در صورت استفاده از فرمت خام، این تعداد به شش فریم متوالی محدود می شود.

سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز در این دوربین 9 نقطه ای است که نقطه مرکزی آن یک ضربدر است. نقاط متقاطع دقت و عملکرد بالاتری نسبت به نقاط فوکوس معمولی دارند. علاوه بر این، هنگام گرفتن عکس و فیلم در حالت LiveView، می توانید از ویژگی فوکوس تشخیص کنتراست استفاده کنید. در این حالت می توانید در شرایط نوری مناسب با دقت بیشتری روی سوزن تمرکز کنید.

نمایشگر 920k نقطه و وای فای

صفحه نمایش این دوربین 3 اینچی با رزولوشن 920000 نقطه تصویری واضح و واضح را به نمایش می گذارد. این دوربین همچنین دارای منظره یاب اپتیکال منشوری با پوشش 95 درصدی است که تصویری واضح و با وضوح بالا را به خصوص در نور شدید نمایش می دهد.

دوربین 2000D برای دومین بار در این سری به قابلیت های بی سیم WiFi و NFC مجهز شده است که امکان اتصال به تبلت ها و تلفن های همراه دارای WiFi را فراهم می کند. با استفاده از این قابلیت می توانید از قابلیت انتقال سریع عکس ها به اینترنت، کنترل از راه دور دوربین و امکان اتصال به دستگاه های ذخیره سازی جانبی مانند Canon Connect Station CS100 با استفاده از یک برنامه ویژه برای دستگاه های تلفن همراه برخوردار شوید.

امکانات مختلف برای مبتدیان

حالت عکاسی هوشمند صحنه در این دوربین می تواند تنظیمات صحیح دوربین را برای هر موقعیتی با تشخیص هوشمند صحنه تشخیص دهد و تغییر دهد. علاوه بر این، از آنجایی که این دوربین برای مبتدیان طراحی شده است، یک عملکرد نرم افزاری در آن طراحی شده است که می تواند شرح مختصری از هر یک از عملکردها و حالت های انتخاب شده در منوی دوربین را به کاربر نشان دهد.

حالت های Basic+ و Creative Auto در این دوربین برای افراد مبتدی طراحی شده است تا ضمن حفظ سادگی، خلاقیت هنری خود را افزایش دهند. همچنین یک سری فیلترهای نرم افزاری برای استفاده بر روی عکس ها در این دوربین طراحی شده است تا بتوانید افکت هایی مانند عکس های تیلت شیفت، فیش آی، تصاویر مینیاتوری و … ایجاد کنید. در خود دوربین

در این دوربین قابلیتی به نام Video Snapshot وجود دارد که به کاربر اجازه می دهد فیلم های کوتاه 2، 4 یا 8 ثانیه ای را ضبط کند و در نهایت آنها را به طور مداوم در خود دوربین به هم بچسباند و یک فایل را ذخیره کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 2000D – بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 2000D – بدنه"، کلیک کنید.