برسی دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 6D Mark II بدنه

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 6D Mark II بدنه

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 6D Mark II بدنه

دوربین Canon 6D Mark II

Canon EOS 6D Mark II یک دوربین فول فریم از کمپانی معروف کانن است که نسبت به نسل قبلی خود پیشرفت های چشمگیری داشته و گزینه های متنوعی برای ایجاد تصویر ارائه می دهد. این دوربین با سنسور 26.2 مگاسایت مای فول فریم CMOS و پردازنده Digic 7 می تواند به طور مداوم تا 6.5 فریم بر ثانیه عکاسی کند. به لطف این سنسور جدید کانن، تصویر با وضوح و جزئیات بالا با سرعت بالا ثبت می شود. محدوده ISO این دوربین نیز نسبت به برادر بزرگتر خود یعنی 6D افزایش یافته است و از 100 تا 40000 قابل تنظیم است و از طریق تقویت سیگنال می توان این عدد را از 50 به 102400 افزایش داد.

سیستم فوکوس خودکار Canon 6D Mark II

برای دستیابی به فوکوس دقیق و مطمئن در 6D Mark II، کانن از سیستم فوکوس تشخیص فاز 45 نقطه ای در این دوربین استفاده می کند که امکان ردیابی و فوکوس روی سوژه ها را در حین استفاده از منظره یاب دوربین فراهم می کند. همه این نقاط فوکوس از نوع متقاطع هستند تا بتواند روی سوژه های مختلف و حتی در شرایط نسبتا تاریک فوکوس کند. در حالت فیلمبرداری، ردیابی و فوکوس خودکار سوژه با دقت و سرعت بیشتری انجام می شود. در آن زمان فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS را خواهید داشت. به این ترتیب، محدوده فوکوس تشخیص فاز گسترده‌تری خواهید داشت که به شما امکان می‌دهد سریع‌تر و دقیق‌تر فوکوس کنید.

فیلمبرداری 6D Mark II

در حالت فیلمبرداری، این دوربین می تواند تصاویری با حداکثر وضوح Full HD ضبط کند. در این رزولوشن، دوربین می تواند تصاویر را با سرعت 60 فریم بر ثانیه بگیرد و ذخیره کند. همچنین در حالت فیلمبرداری، کاربر قادر خواهد بود از تثبیت کننده دیجیتال 5 محوره دوربین برای ضبط ویدیوهای با کیفیت بالاتر استفاده کند. این تثبیت کننده به خصوص زمانی که دوربین را روی دست خود می گیرید بسیار مفید خواهد بود. برای کیفیت بالاتر ضبط صدا، ورودی میکروفون روی بدنه دوربین قرار داده شده تا بتوان از کیفیت میکروفون داخلی دوربین برای فیلم برداری استفاده کرد.

بدنه و نمایشگر

Canon 6D Mark II دارای صفحه نمایش 3 اینچی با قابلیت چرخش است. در حالی که این ویژگی یک ویژگی جدید در دوربین های SLR امروزی نیست، این یک پیشرفت قابل توجه در دوربین های فول فریم کانن است. 6D Mark II اولین دوربین فول فریم کانن است که صفحه نمایش آن در جهات مختلف قابل چرخش است. این نمایشگر قابل استفاده به صورت لمسی است و وضوح تصویر 1.04 میلیون نقطه دارد.

کانن نیز تغییراتی در طراحی بدنه این دوربین نسبت به مدل قبلی ایجاد کرده که در نتیجه بدنه ای ارگونومیک با استحکام بالا را به همراه دارد. از دیگر ویژگی های 6D Mark II می توان به GPS، بلوتوث و وای فای داخلی و همچنین مقاومت آن در برابر رطوبت و گرد و غبار اشاره کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 6D Mark II بدنه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 6D Mark II بدنه"، کلیک کنید.