برسی دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 6D Mark II به‌همراه لنز EF 24-105mm f/4L IS II USM

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 6D Mark II به‌همراه لنز EF 24-105mm f/4L IS II USM

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 6D Mark II به‌همراه لنز EF 24-105mm f/4L IS II USM

EOS 6D Mark II یک دوربین فول فریم از کانن است که نسبت به مدل قبلی خود پیشرفت های قابل توجهی داشته و قابلیت های متنوعی برای ایجاد تصویر ارائه می دهد. این دوربین با سنسور 26.2 مگاسایت مای فول فریم CMOS و پردازنده Digic 7 می تواند به طور مداوم تا 6.5 فریم بر ثانیه عکاسی کند. به لطف این سنسور جدید کانن، تصویر با وضوح و جزئیات بالا با سرعت بالا ثبت خواهد شد. محدوده ISO 6D Mark II نیز در مقایسه با برادر بزرگتر خود یعنی 6D افزایش یافته است و می توان آن را از 100 به 40000 تنظیم کرد و از طریق تقویت سیگنال، این عدد از 50 به 102400 افزایش می یابد.

کانن از سیستم فوکوس دو سایت مای 45 نقطه ای در این دوربین برای دستیابی به فوکوس دقیق و مطمئن در EOS 6D Mark II استفاده می کند. همه این نقاط فوکوس از نوع متقاطع هستند تا حتی در شرایط نسبتاً تاریک نیز بر روی سوژه های مختلف فوکوس کند. در حالت فیلمبرداری، ردیابی و فوکوس خودکار سوژه با دقت و سرعت بیشتری انجام می شود. اگرچه این دوربین در حالت فیلم برداری می تواند تصاویری با حداکثر وضوح Full HD ضبط کند، اما می توان در حالت HDR عکس گرفت یا با استفاده از بازه داخلی دوربین، تصاویر تایم لپس جذابی با وضوح 4K ایجاد کرد.

Canon EOS 6D Mark II دارای یک سنسور 3 اینچی با قابلیت چرخش است. در حالی که این ویژگی یک ویژگی جدید در دوربین های SLR امروزی نیست، این یک پیشرفت قابل توجه در دوربین های فول فریم کانن است. EOS 6D Mark II اولین دوربین فول فریم کانن است که صفحه نمایش آن در جهات مختلف قابل چرخش است.

کانن نیز تغییراتی در طراحی بدنه این دوربین نسبت به مدل قبلی ایجاد کرده که در نتیجه بدنه ای ارگونومیک با استحکام بالا را به همراه دارد. از دیگر ویژگی های EOS 6D Mark II می توان به GPS، بلوتوث و وای فای و همچنین مقاومت آن در برابر رطوبت و گرد و غبار اشاره کرد.

لنز EF 24-105mm f/4L IS II USM

لنز EF 24-105mm f/4L IS II USM کانن به طور انحصاری برای دوربین های فول فریم کانن EF-mount طراحی و تولید شده است. با این حال، این لنز می تواند برای دوربین هایی با سنسور اندازه APS-C نیز استفاده شود که در این مورد فاصله کانونی 38.4-168 میلی متر را ارائه می دهد. حداکثر دیافراگم F/4 این لنز کانن امکان ثبت عکس هایی با روشنایی خوب را حتی در شرایط نوری ضعیف و محیط های کم نور فراهم می کند. این لنز مجهز به مکانیزم فوکوس خودکار انحصاری کانن به نام USM است که به صورت شناور تحقق یافته و به لطف الگوریتم های پیشرفته و بهبود یافته فوکوس خودکار دقیق، سریع و بی صدا را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. همچنین امکان استفاده از فوکوس دستی در همه شرایط وجود دارد و به این ترتیب می توانید فوکوس دقیق تری روی سوژه داشته باشید. یکی از بارزترین ویژگی های این لنز کانن را می توان مزیت تثبیت کننده نوری با عملکرد عالی دانست. این تثبیت کننده لرزش دست و دوربین را تا 4 استاپ کنترل و حذف می کند و به ثبت عکس های واضح با وضوح بالا کمک می کند.

از آنجایی که این لنز یکی از خانواده لنزهای L کانن است، می توان انتظار ساختار نوری بسیار دقیق و باکیفیتی را از آن داشت. کانن همواره در تولید این سری از لنزها دقت و وسواس بیشتری به خرج می دهد. لنز EF 24-105mm f/4L IS II USM نیز از این قاعده مستثنی نیست. شرکت سازنده در ساخت قسمت اپتیکی این لنز از 17 عدسی در 12 گروه مختلف استفاده کرده است که در میان آنها چهار لنز غیر کروی GMO وجود دارد. استفاده از لنزهای گفته شده در ساختار نوری این لنز منجر به کاهش انحرافات رنگی در سراسر محدوده زوم و تصاویر واضح می شود. علاوه بر این، پوشش Air Sphere روی سطح لنزها از انعکاس های داخلی جلوگیری می کند و به ما امکان می دهد عبور یکنواخت نور از لنزها را مشاهده کنیم که در این صورت امکان مواجهه با پدیده های خیره کننده و شبح به حداقل می رسد. البته شرکت کانن به این موارد بسنده نکرده و با پوشش فلورین سطح بیرونی لنز، نظافت را بسیار آسان کرده است.

از آنجایی که عکاسان حرفه ای از این لنز برای اهداف مختلف عکاسی استفاده خواهند کرد، کانن این لنز را تا حد زیادی در برابر آب و گرد و غبار مقاوم کرده است. بنابراین می توان از آن در شرایط مختلف محیطی و آب و هوایی با راحتی کامل استفاده کرد. لنز EF 24-105mm f/4L IS II USM دارای دیافراگم 10 تیغه با لبه های گرد است که برای ایجاد عکس هایی با پس زمینه تار و بوکه زیبا عالی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 6D Mark II به‌همراه لنز EF 24-105mm f/4L IS II USM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 6D Mark II به‌همراه لنز EF 24-105mm f/4L IS II USM"، کلیک کنید.