برسی دوربین دیجیتال کانن 4000D به همراه لنز EF-S 18-55mm IS II

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین دیجیتال کانن 4000D به همراه لنز EF-S 18-55mm IS II

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین دیجیتال کانن 4000D به همراه لنز EF-S 18-55mm IS II

4000D یک دوربین دیجیتال SLR است که توسط Canon طراحی شده است. این دوربین در ادامه سری Rebel و دوربین های چهار رقمی کانن تولید شده است. این دوربین دارای 9 نقطه فوکوس متقاطع، سنسور 18 مگاسایت مای و طراحی فشرده و سبک است. با توجه به قابلیت های این دوربین و قیمت آن، 4000D یکی از مناسب ترین دوربین های DSLR برای افراد مبتدی در عکاسی است.

EOS 4000D دوربینی با قابلیت های قابل توجه عکاسی و فیلم برداری و عملکرد خوب در بخش فوکوس خودکار است. کانن در این دوربین از سنسور CMOS نوع APS-C با وضوح 18 مگاسایت ما استفاده کرده و آن را به پردازنده قدرتمند جدید Digic 4+ مجهز کرده است. به گفته کانن، EOS 4000D می تواند تصاویری با وضوح بالا با کمترین نویز ثبت کند. هماهنگی بالای سنسور و پردازنده 4000D باعث افزایش سرعت دوربین شد. به لطف این هماهنگی، 4000D می تواند تصاویر را به صورت متوالی با سرعت 3 فریم بر ثانیه با بالاترین کیفیت در فرمت Raw ضبط کند. لازم به ذکر است که محدودیت ISO در این دوربین بین 100 تا 6400 است که البته تا 12800 قابل افزایش است. به این ترتیب حتی در شرایط کم نور نیز می توان عکس هایی با نویز کم و وضوح بالا ثبت کرد. پردازنده قدرتمند و اندازه سایت ما های بزرگ

سنسور استفاده شده در EOS 4000D به آن اجازه می دهد فیلم های Full HD را با سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط کند. البته پورت جک هدفون و میکروفون در بدنه EOS 4000D تعبیه نشده است و صدا از میکروفون استریوی خود دوربین ضبط می شود.

Canon تمرکز زیادی روی سیستم فوکوس خودکار در این دوربین داشته است. هنگام استفاده از منظره یاب اپتیکال 4000D، می توانید از سیستم فوکوس خودکار 9 نقطه ای آن استفاده کنید، که نقطه فوکوس مرکزی آن از نوع تشخیص فاز است. یکی از مزایای این نوع فوکوس خودکار عملکرد سریع در شرایط نوری مختلف هنگام ردیابی سوژه های متحرک به ویژه در محیط های کم نور است. ماژول فوکوس خودکار مورد استفاده در 4000D با 9 نقطه فوکوس فاز پیشرفت قابل توجهی نسبت به فوکوس 5 نقطه ای D100 دارد. همچنین، به لطف این سیستم فوکوس خودکار، می توانید فوکوس دقیق تری را در شرایط کم نور تا EV-3 تجربه کنید.

این DSLR همچنین مجهز به فناوری Wi-Fi داخلی است که از طریق آن می توانید عکس ها یا فیلم های ضبط شده را به صورت بی سیم به گوشی یا تبلت خود منتقل کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید.

در واقع کانن هنگام طراحی این دوربین دو فاکتور مهم کیفیت و قیمت را در نظر گرفت و دوربینی را عرضه کرد که به دلیل قیمت پایین از قابلیت های بالایی برخوردار است.

  • لنز EF-S 18-55mm IS II
  • لنز زوم استاندارد
  • محدوده دیافراگم f/3.5-5.6

برای رفع نیازهای عکاسان، لنز EF-S 18-55mm IS II از فناوری تثبیت کننده تصویر اپتیکال Canon بهره می برد و همچنین وزن سبک و حجیم نسخه قبلی خود (EF-S 18-55 f/3.5-5.6) را حفظ می کند. فناوری تثبیت کننده آن امکان عکسبرداری دستی (بدون سه پایه) با سرعت شاتر تا چهار استاپ کمتر از حد ممکن را فراهم می کند. این لنز از 11 عنصر در 9 گروه ساخته شده است و از یک عنصر لنز غیر کروی برای تصحیح پدیده انحراف برای دستیابی به کیفیت تصویر بالا در سراسر محدوده زوم و یک دیافراگم دایره ای برای نمایش زیبا پس زمینه های تار (خارج از فوکوس – بوکه) استفاده می کند. این لنز بدون داشتن سایز، وزن یا قیمت بالا، شرایطی را برای ثبت تصاویر بهتر در مواقعی که نیاز به سرعت شاتر کمتر است، فراهم می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین دیجیتال کانن 4000D به همراه لنز EF-S 18-55mm IS II" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین دیجیتال کانن 4000D به همراه لنز EF-S 18-55mm IS II"، کلیک کنید.