برسی دوربین دیجیتال کانن PowerShot Zoom

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین دیجیتال کانن PowerShot Zoom

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین دیجیتال کانن PowerShot Zoom

معرفی دوربین Canon PowerShot Zoom

Canon PowerShot Zoom یک دوربین کامپکت است که مهمترین کاربرد آن مشاهده مسافت های طولانی است، به عنوان یک دوربین تک چشمی. همچنین می توانید از آن برای گرفتن عکس و فیلم استفاده کنید. به همین دلیل انتخاب بسیار خوبی برای همراهی در مسابقات ورزشی و پیاده روی در طبیعت است. این دوربین از سری دوربین های کامپکت خانگی کانن PowerShot است و دارای لنزی با فاصله کانونی 100 تا 400 میلی متر است. همچنین دارای زوم دیجیتال 2 برابری است. طراحی جمع و جور این لنز استفاده و حمل آن را آسان کرده است. استفاده از سنسور 12.1 مگاسایت مای در زوم کانن به آن اجازه می دهد تا با وضوح Full HD با سرعت 30 فریم بر ثانیه عکس بگیرد و فیلم بگیرد. سیستم فوکوس خودکار مداوم دوربین نیز به ثبت تصاویر و فیلم های واضح و باکیفیت کمک می کند. این سیستم فوکوس خودکار قابلیت فوکوس روی چهره افراد را نیز دارد. یک میکروفون نیز برای ضبط صدا روی بدنه دوربین تعبیه شده است.

بارزترین ویژگی این دوربین طراحی فیزیکی منحصر به فرد آن است که امکان استفاده یکسان از آن را فراهم می کند. در پشت دوربین Canon PowerShot Zoom یک منظره یاب الکترونیکی با پنل OLED و وضوح 2.36 میلیون نقطه قرار دارد که سرعت به روز رسانی آن 60 فریم بر ثانیه است و تصویری واضح و واقعی را به کاربر نمایش می دهد. برای کنترل زوم، یک دکمه 3 حالته در بالای دوربین تعبیه شده است که سریع و روان کار می کند. برای ذخیره تصاویر و فیلم ها، کانن یک پورت کارت حافظه microSD و یک پورت USB-C برای شارژ دوربین در نظر گرفته است. این دوربین همچنین دارای وای فای و بلوتوث داخلی است که امکان انتقال فایل بین دستگاه و تلفن همراه را فراهم می کند.

دکمه کنترل زوم قابل تغییر بین حالت های 100 میلی متر، 400 میلی متر و 800 میلی متر (زوم دیجیتال)

سیستم فوکوس خودکار تک نقطه ای با عملکرد دقیق TTL. این سیستم قابلیت فوکوس روی صورت سوژه را نیز دارد و می توانید افراد استفاده کننده از آن را با کیفیت بالایی دنبال کنید.

لرزشگیر اپتیکال تصویر در این دوربین به شما این امکان را می دهد که هنگام نگه داشتن و کار با آن، تصویری با کیفیت و پایدار ببینید.

در پشت دوربین یک منظره یاب الکترونیکی با پنل OLED و وضوح 2.36 میلیون نقطه قرار دارد که نرخ تازه سازی 59.94 فریم بر ثانیه را دارد.

بر روی بدنه دوربین دکمه های مخصوص عکسبرداری و فیلمبرداری تعبیه شده است. با استفاده از این دکمه ها می توانید عکس هایی با رزولوشن 12 مگاسایت ما بگیرید و فیلم هایی با وضوح Full HD و سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط کنید.

وای فای داخلی و بلوتوث این محصول را می توان به همراه برنامه موبایل Canon Camera Connect برای استفاده از تلفن همراه به عنوان نمای زنده دوربین استفاده کرد. همچنین می توانید تصاویر را به صورت بی سیم انتقال دهید یا از تلفن همراه برای کنترل دوربین به صورت بی سیم استفاده کنید

می توانید از کارت حافظه microSD برای ذخیره تصاویر و فیلم ها استفاده کنید. همچنین یک پورت USB-C روی بدنه دوربین برای شارژ باتری داخلی تعبیه شده است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین دیجیتال کانن PowerShot Zoom" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین دیجیتال کانن PowerShot Zoom"، کلیک کنید.