برسی دوربین سینمایی سونی مدل FX30

اگر شما هم قبل از خرید دوربین

دوربین سینمایی سونی مدل FX30

به دنبال برسی تخصصی مشخصات و نظرات کاربران خریدار هستید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نقدر و برسی

دوربین سینمایی سونی مدل FX30

بررسی و خرید دوربین فیلمبرداری سونی FX30

دوربین سونی FX30 دارای سنسور جدید APS-C است. استفاده از این سنسور باعث کاهش قیمت این دوربین نسبت به دوربین FX3 شده و در مجموع این موضوع دوربین سینمایی FX30 را به گزینه ای ایده آل برای تولیدکنندگان محتوای ویدیویی و فیلمسازان مستقل تبدیل کرده است.

امکانات سینمایی

قابلیت های تصویربرداری دوربین سینمایی FX30 با سایر دوربین های سینمایی سونی سازگاری دارد. این دوربین می تواند در فرمت 10 بیتی، با رزولوشن UHD 4K و نرخ فریم 120 فریم بر ثانیه ضبط کند. سنسور جدید 26 مگاسایت مای APS-C این دوربین به همراه پردازنده BIONZ XR این دوربین را قادر می سازد تا فیلم هایی با وضوح 4K با نسبت تصویر 16:9 ضبط کند. این دوربین می تواند تصاویری با محدوده دینامیکی 14+ استاپ ضبط کند. همچنین FX30 دارای قابلیت Dual Base ISO است که این دوربین را در شرایط کم نور بهتر می کند.

فیلمسازان با این دوربین می توانند فیلم هایی را ضبط کنند که بلافاصله پس از ضبط نمایش داده شوند. این دوربین دارای حالت عکاسی S-Cinetone است. این حالت عملکرد و تاثیری مشابه دوربین های سینمایی با کیفیت سونی مانند سری VENICE دارد. در این پروفایل رنگ و گاما، بسیاری از طیف های رنگی طبیعی، رنگ های ملایم و هایلایت ها به صورت روان و با جزئیات بالا ثبت خواهند شد.

در این دوربین وجود پروفایل های تصویری S-Log3 و HLG امکان گسترش دامنه دینامیکی و انعطاف پذیری تصاویر در مرحله ویرایش را فراهم می کند. علاوه بر این، تنظیمات Creative Look می تواند نیاز به ویرایش ویدیوها را به حداقل برساند. امکان ایجاد 16 LUT و استفاده از سه LUT پیش فرض در این دوربین وجود دارد و تنظیمات اعمال شده در این قسمت بر روی مانیتور، منظره یاب یا خروجی HDMI قابل مشاهده است.

رابط کاربری آسان دوربین FX30

  • دسترسی به ویژگی های حرفه ای در دوربین FX30 امکان دسترسی به خروجی با کیفیت بالا را از کاربران مبتدی و حرفه ای فراهم می کند. این ویژگی ها علاوه بر قابلیت عکاسی با سه لگ مختلف، شامل ISO Flexible است که به کاربران اجازه می دهد به راحتی و به سرعت حساسیت ISO را تغییر دهند. علاوه بر این، در حالت Cine EI و Cine EI Quick می توانید تصاویری با کیفیت بالا با دامنه دینامیکی بسیار گسترده ضبط کنید، دوربین به طور خودکار بین دو حالت حساسیت ISO سوئیچ می کند، به شما می دهد. این ویژگی علاوه بر ارائه تصاویر باکیفیت، استفاده از آن را آسان می کند.
  • فوکوس خودکار هیبریدی سریع، تنظیم و کنترل بصری
  • هنگام استفاده از دوربین FX30، کاربران از فوکوس خودکار دقیق و بسیار سریع آن لذت خواهند برد. سیستم فوکوس خودکار این دوربین دارای 495 نقطه است که 90 درصد سطح سنسور را پوشش می دهد.
  • این دوربین می تواند چشم انسان و حیوان را بدون تاخیر شناسایی و ردیابی کند.
  • با عملکرد AF Assist، با چرخاندن حلقه فوکوس لنز، فوکوس از حالت خودکار به حالت دستی تغییر می کند.

تثبیت کننده داخلی 5 محوره

دوربین سونی FX30 مجهز به یک تثبیت کننده داخلی 5 محوره است که خروجی ویدیو را بدون لرزش دست، حتی در هنگام استفاده از دوربین دستی، قادر می سازد. با فعال کردن حالت فعال، سیستم تثبیت کننده نوری به صورت دیجیتالی بهبود می یابد، استفاده از این حالت خروجی بسیار نرم و بدون لرزش را ارائه می دهد.

ویدیوی کوتاه زیر به طور کامل با دوربین سونی FX30 گرفته شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین سینمایی سونی مدل FX30" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین سینمایی سونی مدل FX30"، کلیک کنید.